MCM mode in Tilburg

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

MCM mode in Tilburg

Bericht door Joline »

Twee jaar geleden was ik met een vriendin aan het winkelen in Tilburg. We liepen langs MCM mode. Daar verkopen ze onder andere galajurken e.d. De vriendin waarmee ik aan het winkelen was wist van mijn gewoonte om vrouwenkleren te dragen. Dus ik vroeg haar: "Zullen we even binnen kijken?".
Nu ben ik nogal schuchter wat mijn crossdressing betreft. Normaal gesproken doe ik dat nooit en publique. Dus we deden net of we wat voor haar zochten, zodat ik toch even door de rekken kon snuffelen.
Op gegeven moment heb ik het toch maar gevraagd aan de verkoopster: "En als het nu voor mij is, wat raadt je dan aan?" Nou, die verkoopster vond het helemaal geweldig dat ik die vraag stelde. Ze liet me een paar jurken zien en geheel tegen mijn verwachting in stond ik een paar seconden later in het pashokje, terwijl ze me hielp mijn rits dicht te doen! Ze gaf heel goed advies en had echt oog op wat mij goed zou staan. Ik werd echt behandeld alsof het doodnormaal was dat een man een galajurk komt passen in de winkel!
Nadeel wel is dat je portomonnee een stuk lichter is wanneer je weer naar buiten stapt :wink:
Al met al een heel fijne ervaring!
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: MCM mode in Tilburg

Bericht door decadance »

Altijd leuk om te lezen dat er "normaal" omgegaan wordt met mensen.
Niet in de laatste plaats omdat vele van "ons" toch al kwetsbaar zijn op deze momenten.

MCM gaat bij mij op de "ToDo" list :)
Gebruikersavatar
Joline
dagelijks aanwezig
Berichten: 147
Lid geworden op: zo jan 27, 2019 12:41

Re: MCM mode in Tilburg

Bericht door Joline »

:D Veel plezier 👍
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: MCM mode in Tilburg

Bericht door decadance »

Joline schreef: vr apr 05, 2019 21:23 :D Veel plezier 👍
Gaat zeker goed komen!
Alleen een keer online kijken wordt ik al hebberig van! :lol:
Plaats reactie