lingerie shoppen

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
babymeisje
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: za jan 27, 2018 21:33

lingerie shoppen

Bericht door babymeisje »

Hallo iedereen
Vrijdag ga ik normaal lingerie en ook bdsm spullen shoppen, het is de bedoeling van de lingerie ook te passen in de winkel, iemand anders ook al gedaan en ook leuke ervaring mee?
x :)
Miley
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: wo jan 29, 2020 11:29
Locatie: Nijmegen

Re: lingerie shoppen

Bericht door Miley »

Hoi baby meisje

Ik heb daa4 zeker ervaring mee bij de hunkemuller in nijmegen ik wordt daar altojd erg fiin geholpen
Ik ben echt het type van mooie lingerie met kousen dan wel met jarretelles ben toevallig zaterdag geweest 6 bhs 6 strings 6 slipjes allemaal erg sexy ook nog 4 paar nieuwe kousen 1 babydoll en 2 slipdress meegenomen heb altijd vaste winkelmedewerker en ik mag passen in het magazijn ze weet wat ik mooi vind en kont dan met aantal setjes aan om te passen ook helpt ze met het vastmaken van de jarretelles aan de achterkant vaak Hou ik ook gelijk een nieuw setje aan

Gr dikke kus miley
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: lingerie shoppen

Bericht door patty »

Wat leuk zeg!
Ik heb het op die manier nog niet aangedurfd , ga samen met mijn vriendin altijd shoppen....
antoinette
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: In de buurt van utrecht

Re: lingerie shoppen

Bericht door antoinette »

Gisteren bij de hunkemuller en een nieuw lingeriesetje gekocht en vertled dat het voor mezelf was.
De verkoopster vroeg aan mij wil je het dan niet even passen dan weet je gelijk hoe het staat.
Dus ik ben naar de paskamers gegaan en zij heeft mij fantastisch geholpen want het setje viel wat kleiner uit dan normaal en kon dus gelijk een maatje groter passen.
Die zat als gegoten en dus ook gekocht.

Ik ben van mening als je gewoon verteld hoe het is dan krijg je ook waar voor je geld.

Groetjes Antoinette.
rochelle

Re: lingerie shoppen

Bericht door rochelle »

Hallo Antoinette,
Wat goed van je dat je gewoon in een winkel voor jezelf shopt en dat je het ook verteld tegen de dames in de winkel. Helemaal top dat ze zo professioneel reageren. Ik hoop dat je een mooi setje hebt gekocht en dat je er van zult genieten ;) Bedankt voor het delen van je ervaring!
Groetjes, rochelle
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: lingerie shoppen

Bericht door matthijsse »

ik bestel nog al is wat ondergoed op de site van meijermode
en your look for less , daar hebben ze degelijk ondergoed waar ik verzot op ben
Gebruikersavatar
reginne
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo sep 04, 2016 14:32

Re: lingerie shoppen

Bericht door reginne »

Zeer positieve ervaring bij Hunckemöller. Ik draag iedere dag een bh, jarretelles, string en nylons onder de kleren. Mijn lingerie keuze maak ik thuis en bestel in de winkel. Passen doe ik altijd en de verkoopster blijft bij mij al dan niet in het pashokje. Indien niemand, blijft de gordijn van het hokje open. Ik vraag haar foto's te nemen ook in de winkel. Ze helpt om de jarretelles in te haken, bh open en toe te haken... en ik trek gewoon het slipje aan en uit terwijl ze er bij staat.
Gebruikersavatar
rita100
ff weer wat posten
Berichten: 55
Lid geworden op: ma mar 15, 2021 9:48

Re: lingerie shoppen

Bericht door rita100 »

Je maakt het wel spannend , met zijn 2e in een pashokje en dan je slip uittrekken?

Rita
Plaats reactie