kersfeest 2007

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
eva1975
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma dec 17, 2007 17:04
Locatie: amersfoort

kersfeest 2007

Bericht door eva1975 »

ik ben gisteren, voor het eerst, op het kerstfeest van travestie.org geweest. ik vond het geweldig. al die leuke meiden bij elkaar, allemaal in verschillende outfits en allemaal o zo mooi.
ik heb begrepen dat het bezoekersaantal vrij laag lag. ik hoop dat dit een volgend feest niet in de weg staat en we volgende keer met allen ons best moeten gaan doen om wat meer bekendheid aan deze feesten te geven.
in ieder geval mijn bedankje aan het adres van de organisatie. jullie moeten ook een hoop regelen natuurlijk. ik ben er de volgende keer zeker weer bij.

groetjes, eva
hallo allemaal, ik ben eva. 32 jaar uit amersfoort.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Het feest was weer geweldig geregeld het eten lekker en ja dan ontmoet je elkaar op een andere manier.
Als je op dit medium iemand uitdaagt dan kun je op zo'n avond dan afspreken of het door gaat. Nu we gaan maar niet in Staphorst naar een lingerie winkel. Feest commissie hartelijk bedankt. En hopelijk tot volgend jaar.


Voor een ieder:: Gezegende kerstdagen en een goede stap over de drempel van oud naar nieuw en een veel vrouwelijke 2008. Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

TV-Bea schreef:...Als je op dit medium iemand uitdaagt dan kun je op zo'n avond dan afspreken of het door gaat. Nu we gaan maar niet in Staphorst naar een lingerie winkel. ...
Ik hou niet heel goed bij wie wie uitdaagt op dit forum (ik hou het forum de laatste tijd toch al niet zo goed bij.... :oops: ), maar in dit geval moet ik mij aangesproken voelen, geloof ik. Wel jammer eigenlijk van die lingeriewinkel, want je bent een gezellige meid en je kan echt leuk vertellen, Bea. Dus dit was vast ook weer een mooi verhaal geworden! Dus mocht ik nog eens naar het noorden van het land komen ;-)
Al had ik deze avond niets te klagen over mijn lingerie, dus in die zin heb ik niets nieuws nodig. Mijn open schoentjes daarentegen....:-? ik had beter mijn laarzen aan kunnen houden op de dansvloer, maar ik wilde toch even mijn teennageltjes showen. :) Met als resultaat dat ik later op de avond die maffe meid was die op blote voetjes naar de bar toeliep...

Maar wat mij betreft zeker weer voor herhaling vatbaar. Ik hoop dat het volgend jaar dus weer is, dan ben ik er zeker weer bij.

Voor nu wil ik de organisatie in ieder geval hartelijk bedanken!!!
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Arike,

als je naar het noorden komt geef maar een seintje. Kunnen we wel kijken of Staphorst een lingerie winkel heeft en anders kun je in Groningen ook wel lekker shoppen hoor meid. Nemen we je gewoon mee van winkeltje naar winkeltje of grotere winkels.
En bedankt voor je lieve woorden. Bea
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
alicesim
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 20:46
Locatie: Groningen

Foto's

Bericht door alicesim »

hallo,

een gaaf feest. Ik heb een paar foto's van het feest. Daar sta ik vooral (narcistisch) zelf op. Maar misschien kan ik ze ergens posten?


Alice
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Re: Foto's

Bericht door Arike »

alicesim schreef:hallo,

een gaaf feest. Ik heb een paar foto's van het feest. Daar sta ik vooral (narcistisch) zelf op. Maar misschien kan ik ze ergens posten?


Alice
Misschien wil de t*.org crew ze wel plaatsen in de fotogalerie van de homepage, vorig jaar hebben ze om party-foto's gevraagd, maar toen kwam er vrijwel niets binnen. Het handigste is waarschijnlijk even te mailen naar info@travestie.org
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

TV-Bea schreef:Kunnen we wel kijken of Staphorst een lingerie winkel heeft
Ik heb even gezocht voor jullie, Arike en Bea, maar blijkbaar dragen de Staphorstse dames geen lingerie....
Wel deze kledingzaak gevonden die gezien de naam vast heel T-vriendelijk is: Switch Mode (de site is nu niet bereikbaar, vanwege kerst?).

@Alicesim: er zijn verschillende sites waar je foto's op kan plaatsen, die je dan weer hier in een berichtje kan tonen.
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Ik moet zeggen dat ook ik me op mijn eerste kerstparty enorm heb vermaakt, en een bijzonder prettige avond heb gehad. Bewijs daarvoor is voor mezelf dat het een impact heeft gehad van er nog een paar dagen mee bezig zijn, iets wat ik met gewone avondjes na een aantal maanden een beetje begon te verliezen.
Het blijft alleen jammer dat van de hele grote groep t-dames er uiteindelijk maar zo weinig zijn die zo'n feest of andere avond bezoeken, maar dat mag natuurlijk geen reden zijn om zulke feesten niet meer te organiseren. Ik hoop dan ook de komende jaren nog vaker aanwezig te zijn, want voor elke t-dame die nog niet zover is om zich in de "gewone wereld" in het uitgaansleven te storten zijn en blijven dit de gelegenheden om heerlijk en intensief jezelf te kunnen zijn. En dan spreek ik ook de hoop uit dat van de meer "ervaren" dames er toch ook flink wat zullen blijven komen, want als beginnende t-dame kun je best wat hulp en zetjes in de rug gebruiken, maar dan kun je er ook ongeremd van genieten!
Claudia loves party's!
Groetjes
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
Plaats reactie