wtf?

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

wtf?

Bericht door Morbide »

De toegang bedraagt evenals de voorgaande party's nog steeds € 40,00 p.p. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten ( warm + koud buffet van een hoog niveau ) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De kaartjes kun je gewoon aan de deur kopen. Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Wel eens van homoseksualiteit gehoord?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dit nodigt uit tot discussie, discriminatie op grond van geslacht zou je eigenlijk niet mogen verwachten vanuit deze hoek.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

pre ops trans met mannelijke vriend

geen koppel ook

vette pech hebben
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Re: wtf?

Bericht door Saartje »

Morbide schreef:
De toegang bedraagt evenals de voorgaande party's nog steeds € 40,00 p.p. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten ( warm + koud buffet van een hoog niveau ) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De kaartjes kun je gewoon aan de deur kopen. Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Wel eens van homoseksualiteit gehoord?
Ach
Even een briefje laten schrijven door je moeder.
"Onze Kees is homoseksueel, hij en zijn vriendje Piet zijn een koppeltje"
Dan komt alles vast goed. ;)
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Irene schreef:Dit nodigt uit tot discussie, discriminatie op grond van geslacht zou je eigenlijk niet mogen verwachten vanuit deze hoek.
Ehm, volgens mij is ook het discriminatie op grond van geaardheid. Hoewel het voor lesbo stelletjes tot voordelen kan leiden (iedere apart naar binnen voor half tarief) vind ik niet dat org akkoord gegaan zou moeten zijn met het seksclub deurbeleid. Normaal gesproken heeft men graag alleengaande vrouwen als neukvee, vandaar de lagere entree maar volgens mij is een org feest niet primair een seksfeest.

Onder welk tarief valt een post op eigenlijk?
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

waarom mannen alleen 75 betalen en vrouwen 20 is mij eerlijk gezegd ook een raadsel

of zou de ervaring zijn dat die mannen die 75 ook vlot opvreten en zuipen, not very ladylike, en vrouwen genoegen nemen met een paar boterhammen en een paar glazen wijn
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Morbide schreef:
vind ik niet dat org akkoord gegaan zou moeten zijn met het seksclub deurbeleid.
Dat vind ik dus ook niet, bovendien wekt het op die manier valse indrukken waardoor er veel mensen zullen worden afgeschrikt.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Morbide schreef: Onder welk tarief valt een post op eigenlijk?
35,-eure Morb, transen hoeven geen kluisje maar kunnen bijna net zo veel verdragen dan mannen.....maar hoezo vraag je....wil je daar heen.....????
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Pff wat belachelijk en achterhaald. Reken toch gewoon één prijs. Anders moet iedereen zich maar gaan verkleden als het andere geslacht; raken ze snel de draad kwijt. Of gaan ze in je broekje kijken :roll:
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

eh ?????? betaal je nou 40, 20 of 75 euro...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mireille vroeg:
eh ?????? betaal je nou 40, 20 of 75 euro...
Nou vrij duidelijk toch:
vrouw betaalt 20 euro, man 75, dus als je allebei bent 95, tenzij je in je eentje een stel bent dan 55, bij twijfel 40. Leuker kunnen ze het niet maken, maar wel moeilijker.
:-)

Irene
Kleine stapjes
tanja-a
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 22:56

Bericht door tanja-a »

Ik heb Pamela al een email gestuurd over de genoemde prijzen, want hier snapt dus niemand iets van.
Of even gauw M in V veranderen op mijn ID-kaart. Mag je nog voor 20 Euro naar binnen ook.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Re: wtf?

Bericht door Arike »

Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Waren er niet ooit van die 06-belboxen waar vrouwen gratis heen mochten bellen, maar mannen juist flink moesten betalen voor hun gesprekje??
Misschien dat het komt door het karakter van deze club :wink: , maar hier moest ik toch aan denken toen ik dit forumdraadje las...
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Arike schreef:
Misschien dat het komt door het karakter van deze club
Dat is het natuurlijk,

Ik ben ooit in Moordrecht geweest dat is ook zo'n soort club, dat maakte de drempel wel erg hoog, ik begrijp ook niet zo goed waarom dit zo moet, er zijn toch zat toegankelijkere zaaltjes te huur lijkt me.

Van der Valk in Akersloot lijkt me wel ;-)

Irene
Kleine stapjes
tanja-a
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 22:56

Bericht door tanja-a »

[quote="Irene"]
..... ik begrijp ook niet zo goed waarom dit zo moet, er zijn toch zat toegankelijkere zaaltjes te huur lijkt me.
[/quote]

En als Mariposa het in Nieuw-Vennep is gelukt, dan moet travestie.org dat toch ook kunnen?
Gesloten