wtf?

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

Prima verwoord Claudia !
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ik sluit me volkomen bij Claudia aan. Dit is door haar juist verwoord.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Johnn schreef:
Maar goed dat is mijn mening en ik proef een beetje dat jij persoonlijk dat weer respecteert.
Klopt :-)

John schreef ook nog ergens dat ie de tekst niet zo ongelukkig vond, met name over dit stuk,
Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel )
verschillen we dan van mening
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Claudia schreef:
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat deze hele discussie een beetje het doel voorbij schiet, en dat het sommige mensen gaat om het zeuren alleen. Waarbij Johnn namens travestie.org zich tegen alles mag en moet verdedigen, maar waarbij we net zolang doorgaan totdat we gelijk krijgen. En dan ook nog voor een gedeelte door mensen die toch niet van plan zijn om te komen. Ik kan me voorstellen dat er nu al mensen zijn die spijt hebben dat ze dit feest hebben georganiseerd.
Een discussie is denk ik een integraal onderdeel van een forum en het feit of iemand nou wel of niet van plan is naar het feest te komen zou geen reden mogen zijn om wel of niet je mening te mogen geven, uiteraard zonder persoonlijke aanvallen. Mijn mening is dat deze discussie heel netjes gevoerd wordt door alle partijen, waarbij niemand zijn of haar gelijk probeert te halen en elkaar respecteert dat men van mening verschilt.

Johnn moet zich ook niet verdedigen en naar mijn mening doet hij dat ook niet, hij geeft alleen zijn kijk op het verhaal.

Ik kan nog steeds met Johnn door 1 deur, alleen niet die van Mystique ;-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyy
Forumdiva
Berichten: 1198
Lid geworden op: di feb 26, 2008 0:44
Locatie: Eindhoven

Bericht door Joyy »

tis nie zo moeilijk, staat het je niet aan, om wat voor reden dan ook (toegangsprijzen bijv) kom je toch gewoon niet?

maakt de heel discussie overbodig
tanja-a
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: zo jun 04, 2006 22:56

Bericht door tanja-a »

[quote="Joyy"]tis nie zo moeilijk, staat het je niet aan, om wat voor reden dan ook (toegangsprijzen bijv) kom je toch gewoon niet?

maakt de heel discussie overbodig[/quote]
Had men 1 toegangsprijs genoemd, zoals voorgaande jaren, dan had deze hele discussie NIET plaatsgevonden.

Compliment voor de organisatie voor het tijdig laten weten van de datum. Zie ook prikbord.
Gezien de ruimere openingstijd, denk ik dat er meerderen nu ook vroeger willen komen. ( morgen meteen vrij vragen op het werk)


p.s. Ik had html-code uitgeschakeld,vandaar dat quote /quote niet werkte.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Joyy schreef:tis nie zo moeilijk, staat het je niet aan, om wat voor reden dan ook (toegangsprijzen bijv) kom je toch gewoon niet?

maakt de heel discussie overbodig
Kom op Joyy, als er geschreven wordt dat twee travesties geen koppel zijn, en twee mannen ook niet, dan lijkt me dat genoeg reden voor een discussie. Ik heb een vrouwelijke partner, ben lesbisch, dus wij zijn ook geen stel? Twee mensen van gelijke sekse geen stel riekt naar CU-perikelen! We leven in 2008 en niet in de jaren '50! :wink:

Overigens hoop ik voor allen dat het, ondanks de discussie, een leuk feest wordt!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik snap de verschillende toegangsprijzen ook niet. Als ik als particulier een zaaltje huur dan ben ik toch vrij om de toegangsprijs te bepalen zoals mij dat goed dunkt? Ik snap niet waarom trav.org vastzit aan de toegangsprijzen van een normale mystique-avond. En ik ben het met eerdere schrijfsters eens dat het feit dat er qua prijs een verschil zit tussen een pre-op en post-op principieel niet des trav.org's zou moeten zijn. John's opmerking "voor een T* maakt € 15 verschil niet uit" vind ik dan ook net iets te gemakkelijk.

Overigens houd ik niet van feesten. Ik wens iedereen die er wel naar toe gaat veel plezier toe.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
helen
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: za jul 09, 2005 23:02
Locatie: Enschede

Bericht door helen »

Ik zeg zoals gewoonlijk niet veel maar wil wel ff wat kwijt ondanks dat ik niets met dit soort feesten heb.

Bij de kids op school wordt ik gezien als vrouw of de 2e moeder van maaike en peter zoals vriendjes en vriendinnetjes het zo leuk verwoorden
Hier in de buurt wordt ik geaccepteerd.
Bij de kapper betaal ik damestarief.
Bij de sportvereniging wordt ik geaccepteerd en behandeld als vrouw.
Ja zelfs bij de voetbalvereniging van onze zoon is er niemand die problemen maakt.

En dat ondanks die M op mijn paspoort.

Zou ik naar een feest willen dat onder anderen voor mijn doelgroep is georganiseerd,wordt ik gezien en behandeld als travestiet.

Dankzij die vervelende M op mijn paspoort.

Is dit de omgekeerde wereld? of ben ik nu gek. :-?

Er is niets mis met travestie maar ik wil niet in dat hokje geduwt worden als ik er niet in hoor,en al helemaal niet door een organisatie als trav.org

Komt bij dat een t en t voor mij een aantal jaren geleden al een enorme drempel was,dus een seksclub hoefde ik al helemaal niet over te denken,dus een deel van de doelgroep wordt hier te kort gedaan mijn inziens.

Gr Helen
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Babette schreef:
Joyy schreef:tis nie zo moeilijk, staat het je niet aan, om wat voor reden dan ook (toegangsprijzen bijv) kom je toch gewoon niet?

maakt de heel discussie overbodig
Kom op Joyy, als er geschreven wordt dat twee travesties geen koppel zijn, en twee mannen ook niet, dan lijkt me dat genoeg reden voor een discussie. Ik heb een vrouwelijke partner, ben lesbisch, dus wij zijn ook geen stel? Twee mensen van gelijke sekse geen stel riekt naar CU-perikelen! We leven in 2008 en niet in de jaren '50! :wink:

Overigens hoop ik voor allen dat het, ondanks de discussie, een leuk feest wordt!

Groetjes en liefs,

Babette.
Ik heb in een eerdere post aangegeven waaropm een man EN vrouw als koppel gezien worden (het wachten op de oprijlaan.....)
Ik denk dus dat een dergelijk beleid een gevolg is van de 'slimmigheid' van bezoekers in het verleden.
Of ik het er mee eens ben of niet is dan niet zo relevant, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
Overigens is dit mijn persoonlijke mening.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Maar als ik dan zou gaan (met V op paspoort), kan ik wel op iemand wachten met M op paspoort en ben je opeens wel een koppel. Ergens blijft dat toch een rare kronkel.....
Met een gelijke prijs PP voor vrouw en bv T* ben je dan gelijkwaardiger bezig als het een open avond is. Uitzonderingen zijn altijd mogelijk. Vinden degene die hier lezen en wel V op hun identiteitspapieren hebben staan het bv erg om dan gewoon ook maar € 35 te betalen ?
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Frederique_ schreef:Hoi,

Ik snap de verschillende toegangsprijzen ook niet. Als ik als particulier een zaaltje huur dan ben ik toch vrij om de toegangsprijs te bepalen zoals mij dat goed dunkt? Ik snap niet waarom trav.org vastzit aan de toegangsprijzen van een normale mystique-avond. En ik ben het met eerdere schrijfsters eens dat het feit dat er qua prijs een verschil zit tussen een pre-op en post-op principieel niet des trav.org's zou moeten zijn. John's opmerking "voor een T* maakt € 15 verschil niet uit" vind ik dan ook net iets te gemakkelijk.

Overigens houd ik niet van feesten. Ik wens iedereen die er wel naar toe gaat veel plezier toe.

Groetjes,

Frederique
Als wij als travestie.org bij fun4two, Mystique enz. enz. echt een zaal huren ('"hallo, U heeft zalen, wij willen een feestje geven en zo'n zaal van u huren....kost dat??") heb je helemaal gelijk.
Dit gaat echter op een wat andere wijze ("Hallo, wij willen een feestje geven, jullie hebben ruimte, wij hebben mensen.......hoe kunnen we het eens worden???").
En daar zit dus het verschil tussen WIJ bepalen alleen en WE vinden een compromis.

Dan heb ik volgens mij nergens geschreven "voor een T* maakt € 15,-- niet uit".
Ik heb wel in een van mijn berichten aangegeven dat (gelet op de prijzen van fun4two, € 40,-- pp, punt) het voor de gemiddeld bezoeker van onze feesten geen prijsverschil oplevert en zelfs voor een aantal een voordeel.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

helen schreef:Ik zeg zoals gewoonlijk niet veel maar wil wel ff wat kwijt ondanks dat ik niets met dit soort feesten heb.

Bij de kids op school wordt ik gezien als vrouw of de 2e moeder van maaike en peter zoals vriendjes en vriendinnetjes het zo leuk verwoorden
Hier in de buurt wordt ik geaccepteerd.
Bij de kapper betaal ik damestarief.
Bij de sportvereniging wordt ik geaccepteerd en behandeld als vrouw.
Ja zelfs bij de voetbalvereniging van onze zoon is er niemand die problemen maakt.

En dat ondanks die M op mijn paspoort.

Zou ik naar een feest willen dat onder anderen voor mijn doelgroep is georganiseerd,wordt ik gezien en behandeld als travestiet.

Dankzij die vervelende M op mijn paspoort.

Is dit de omgekeerde wereld? of ben ik nu gek. :-?

Er is niets mis met travestie maar ik wil niet in dat hokje geduwt worden als ik er niet in hoor,en al helemaal niet door een organisatie als trav.org

Komt bij dat een t en t voor mij een aantal jaren geleden al een enorme drempel was,dus een seksclub hoefde ik al helemaal niet over te denken,dus een deel van de doelgroep wordt hier te kort gedaan mijn inziens.

Gr Helen
Dat je zo in het dagelijks leven gezie en behandeld wordt is prachtig....en zo hoort het ook.
Eigenlijk zou de hele discussie niet eens moeten bestaan of iemand nu M of V is.
Het mooiste zou inderdaad zijn als ieder een P (persoon) in zijn paspoort had staan (M van Mens lijkt misschien teveel op de huidige M)....maar dat is nu eenmaal zo en hebben het mee te doen TOT het moment dat dat veranderd is.....
Probeer bijv. maar een eens iets bij de belasting 'geregeld' te krijgen......
Vraag je maar eens af hoe justitie er me omgaat (in het onverhoopte geval van een veroordeling bijv.)
Zo zijn er nog tal van zaken waar die M of V in je paspoort een wereld van verschil maken.

Maar zoals ik ook al geschreven heb, dat is een (maatschappelijke) discussie die (denk ik) op andere tijd en plaats gevoerd zou moeten worden dan rond een feest(je) van ons.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Nannette schreef:Maar als ik dan zou gaan (met V op paspoort), kan ik wel op iemand wachten met M op paspoort en ben je opeens wel een koppel. Ergens blijft dat toch een rare kronkel.....
Met een gelijke prijs PP voor vrouw en bv T* ben je dan gelijkwaardiger bezig als het een open avond is. Uitzonderingen zijn altijd mogelijk. Vinden degene die hier lezen en wel V op hun identiteitspapieren hebben staan het bv erg om dan gewoon ook maar € 35 te betalen ?
Klopt helemaal, die 'maas' zit er inderdaad nog in.
Echter de praktijk heeft geleerd dat er over het algemeen weinig alleengaande vrouwen naar dergelijke gelegenheden (we hebben het dan over de reguliere avonden) komen dus is die kans daarmee ook weer een stuk kleiner geworden.....ik denk ook dat de verlaagde prijs voor V daar een gevolg van is (om het 'aantrekkelijker'te houden nee te zeggen dan).
Maar goed we zijn nu het prijsbeleid van een gelegenheid als Mystique aan het ontrafelen....en dat staat denk ik los van het feit dat er op 18 dec een feest is en de daaraan gekoppelde vraag: 'kom je ook of kom je niet?"(kort door de bocht)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

John trek het je niet aan. dit zijn mensen die niet op het feest komen.
De feestgangers, daar hebben zich volgens mij tot nu toe nog maar weinig commentaar geleverd.
Ik hoop dat het weer een leuke feest wordt. Met voor ieder die komt, zijn eigen mogelijkheden
In ieder geval alvast bedankt voor het organiseren, zoals jullie dat al jaren doen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gesloten