eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.org.

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.org.

Bericht door joyke »

Hallo.

Ik weet niet wat jullie ervan denken, maar is er enigzins behoefte aan een andere stad en/of onderkomen voor een feest van trav.org?
Een feest zonder buitenstaanders en alleen toegangelijk voor transgenders(lees tv/tg/ts).
Iets heel anders dan een parenclub en toch nagenoeg dezelfde invulling van een avond. Zelfs met buffet en drankjes voor een prijs.
Ik heb vandaag een leuk gesprek gehad met een eigenaar van een muziekcafe in mijn stad. In het oosten gelegen en open voor veel ideeen en opties. Dus voor iedereen wat dichterbij en kans op meer T-dames uit alle windstreken van het land.

Joy
respect komt van twee kanten
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Dank je voor je inbreng in deze. Fijn om te lezen dat er mensen meedenken voor een dergelijk feest. Enige is dat we dit jaar al afspraken gemaakt hebben met Mystique dus ook dit jaar ons Kerstfeest zal zijn in deze club. We zijn nog wel aan het onderhandelen over de prijsstelling van vorig jaar en over de opencultuur wat betreft mensen die er komen.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Wat niet weg neemt dat je best vaker n feestje kan houden. Ook leuk om uit de maandelijkse, voor sommige wekelijkse, sleur te komen van T&T avonden. Denk bv aan n lentefeestje oid. En dan als dresscode "zomers".
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hihihi... En 's zomers dan dresscode winters? Gewoon voor de lol? :wink:

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Wel in een grote vriescel dan. Of naar Siberië (in dit geval geen enkele reis natuurlijk/hopelijk).
monique_38
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jan 31, 2004 17:45

jaarfeest

Bericht door monique_38 »

ben er wel voor ,
alleen wil ik dan eens een voorstel doen om een feest in centraal nl te houden en dan in een weeken. :lol:
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Wij zijn altijd geinteresseerd in andere alternatieven voor onze feesten. Het is altijd de bedoeling geweest met onze feesten om een gelegenheid te bieden aan de travestieten die grotendeels of volledig in de kast wonen, om voor een avond zichzelf te zijn. Onze insteek blijft dat de locatie aan twee belangrijke voorwaarden moet voldoen.
  • Er moet gelegenheid zijn voor travestieten die niet over straat durven te gaan om zich om te kleden en op te maken, en hun overige eigendom veilig op te bergen tijdens het feest
  • Er moet voldoende parkeergelegenheid zijn dichtbij de locatie, zodat men niet ver over straat hoeft te lopen als men besluit om al gekleed als de andere geslacht te komen.
Er zijn wel genoeg travestieten die hun angst om in het openbaar te verschijnen hebben overwonnen, en gewoon onder het gewone publiek mengen. En ook TG's die openlijk in het andere geslacht leven en doorgaans gewoon elke dag 'zichzelf' kunnen zijn en TS'en in en na de transitie hebben minder behoefte aan een feest waar ze 'onder elkaar' zonder buitenstaanders kunnen zijn. Wij hopen hiermee om juist mensen die niet zo ver zijn te helpen, en als een locatie hieraan voldoet, kan het overwogen worden als alternatief.

Dat wil niet zeggen dat wij, naast het kerstfeest, nooit zullen meewerken aan een andere feest ergens anders op een andere tijdstip, dat niet aan deze voorwaarden voldoet. In het verleden hebben wij twee keer samen met de Lellebel een feest georganiseerd in een disco in hartje Amsterdam.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Zoals Sylvia al opmerkte: kan het niet in een weekend? Nu wordt het op een donderdag gehouden. Voor werkende mensen is dat niet echt handig, met een beetje pech kost het je twee vrije dagen.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

AM_ber_79 schreef:Zoals Sylvia al opmerkte: kan het niet in een weekend? Nu wordt het op een donderdag gehouden. Voor werkende mensen is dat niet echt handig, met een beetje pech kost het je twee vrije dagen.
Ook dat klopt AM_ber (geldt mijzelf ook).
In het verleden is juist voor de donderdag gekozen omdat (zoals Lisa ook al opmerkte) er nog een redelijk aantal mensen 'in de kast' zitten...ook v.w.b. hun thuis situatie.
Je wilt degenen die op de feestavond aan het 'overwerken' zijn echt niet in één keer op de koffie hebben :wink:
De insteek van het feest was ook ooit om de mensen die (om wat voor reden ook) niet gekleed buiten komen, hier ook een (veilige) mogelijkheid voor te bieden.
Neemt uiteraard niet weg dat andere dagen (weekend?) op voorhand al geen optie zouden kunnen zijn....alleen zouden deze mensen er dan niet bij kunnen zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

Per jaar wisselen? Het ene jaar op vrijdag of zaterdag, het andere jaar op donderdag?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

De donderdag voor Kerst is voor veel bedrijven ook de uitgelezen dag voor het kerstdiner.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
alicesim
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 20:46
Locatie: Groningen

Bericht door alicesim »

Voor mij is maandag tot en met donderdag het best. Ik kan dan "overwerken"
monique_38
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: za jan 31, 2004 17:45

Bericht door monique_38 »

ik moet in het weekend ook wel eens'overwerken' hopelijk
willen jullie er eens met een open blik over nadenken,denk dat er wel genoeg anomo voor is . :P
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Volgens mij is best veel mogelijk, met wat ik in gedachte heb hoor.
Maar het praten erover zal toch niet door mij gedaan worden, ik heb alleen iets aangegeven.

Persoonlijk is het weekend ook beter denk ik, desnoods twee weekenden ervoor. Of als kerst in een weekend valt het weekend ervoor.
respect komt van twee kanten
y2kbug68
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: do sep 27, 2012 4:43

Re: eventueel behoefte aan nieuwe plek voor jaarfeest trav.o

Bericht door y2kbug68 »

waarom kan het niet eens in venlo gehouden worden daar kan men ook van duitsland bezoekers krijgen en ik kan er dan ook beter komen heb namelijk geen auto gr monieka :D
Plaats reactie