Christmas Party 2010

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Christmas Party 2010

Bericht door johnn »

Beste mensen,

De party van 2010 komt er weer aan.
Lees er alles over op de hoofdpagina en/of de uitagenda.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

Het posten van verontwaardigde en boze reacties kan weer beginnen ;-)

Sterkte Johnn en alvast mijn hartelijke dank voor de organisatie.

groetjes,
Kim.
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Gebruikersavatar
Ellen Kaufeld
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: zo nov 08, 2009 18:46
Contacteer:

feest

Bericht door Ellen Kaufeld »

Hoi John
Alvast bedankt voor het organiseren van het feest, ik waardeer het wel.
Gr. Ellen Kaufeld.
"Geef een meisje de juiste schoenen, en ze kan de wereld veroveren."
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Kim Femme schreef:Het posten van verontwaardigde en boze reacties kan weer beginnen ;-)
Mag een beetje kritiek alvast ook? :lol:

Ok, komt ie he... Via de hoofdpagina kom je op deze link terecht: http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=733 waar ook staat: "Om 1.00 uur gaan wij het feest afsluiten en zit onze Kerstparty 2008 in Mystique er weer op." Ik hou van feestjes...ik hou van feestjes die tot lang door gaan...maar je kan ook overdrijven he 8) 8) :lol: :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Oh ja, voor hen die gaan: veel plezier. Voor hen die ook niet gaan: veel plezier 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

AM_ber_79 schreef:
Kim Femme schreef:Het posten van verontwaardigde en boze reacties kan weer beginnen ;-)
Mag een beetje kritiek alvast ook? :lol:

Ok, komt ie he... Via de hoofdpagina kom je op deze link terecht: http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=733 waar ook staat: "Om 1.00 uur gaan wij het feest afsluiten en zit onze Kerstparty 2008 in Mystique er weer op." Ik hou van feestjes...ik hou van feestjes die tot lang door gaan...maar je kan ook overdrijven he 8) 8) :lol: :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: is aangepast :oops: :oops: :oops:
Dank je wel voor je oplettendheid
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Succes Johnn, ik vind het goed van jullie dat jullie het toch weer organiseren, ondanks de stortvloed van kritiek de afgelopen jaren (oa van mij)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik zal met het positieve beginnen: ik vind het (echt!) fantastisch dat er mensen zijn die elk jaar zo'n groot feest organiseren. Dat dit nu al meerdere jaren draait geeft aan dat er behoefte aan is. Ik denk dat de organisatoren hier een grote pluim voor verdienen!
Opnieuw hebben we de prijs laag kunnen houden. De toegang bedraagt evenals de voorgaande party's nog steeds € 40,00 p.p. Dit zijn ook de enige kosten die je hoeft te maken. Bij dit bedrag is namelijk de entertainment, onbeperkt drinken en eten ( warm + koud buffet van een hoog niveau ) en het gebruik van kluisjes inbegrepen. De kaartjes kun je gewoon aan de deur kopen.
Ook het bedrag is in mijn ogen werkelijk niet veel. Je krijgt gewoon veel waar voor je geld als je hier heen gaat.

En dan nu mijn punt van kritiek:
Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Ik vind dit soort verschillen anno 2010 echt niet kunnen... Een homopaar is voor de wet gewoon een paar, voor Mystique (of: trav.org, of: beide) zo te zien niet. En het belachelijk hoge prijsverschil tussen man-alleen en vrouw-alleen op een travestie.org-party vind ik ook buiten de werkelijkheid.

En nee, dit is niet om het hele feest af te knallen, want het wordt vast fantastisch voor wie hier van houdt.
Dit bericht is wel in de hoop dat dit onzalige prijsbeleid in 2011 eindelijk gaat stoppen, waarbij iedereen (m/v/a) vanaf 2011 gelijk behandeld gaat worden.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Frederique_ schreef:Ik zal met het positieve beginnen: ik vind het (echt!) fantastisch dat er mensen zijn die elk jaar zo'n groot feest organiseren. Dat dit nu al meerdere jaren draait geeft aan dat er behoefte aan is. Ik denk dat de organisatoren hier een grote pluim voor verdienen!
Dank je wel
Frederique_ schreef:En dan nu mijn punt van kritiek:
Koppels dit zijn een man en vrouw, deze betalen 55 Euro ( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen 75 Euro, vrouwen alleen betalen 20 euro.
Ik vind dit soort verschillen anno 2010 echt niet kunnen... Een homopaar is voor de wet gewoon een paar, voor Mystique (of: trav.org, of: beide) zo te zien niet. En het belachelijk hoge prijsverschil tussen man-alleen en vrouw-alleen op een travestie.org-party vind ik ook buiten de werkelijkheid.

En nee, dit is niet om het hele feest af te knallen, want het wordt vast fantastisch voor wie hier van houdt.
Dit bericht is wel in de hoop dat dit onzalige prijsbeleid in 2011 eindelijk gaat stoppen, waarbij iedereen (m/v/a) vanaf 2011 gelijk behandeld gaat worden.
Maak je geen zorgen Frederique, de soep wordt niet zo heet gegeten.
Deze zin staat er idd, maar als je aan kunt tonen (en dit klinkt heftiger dan het is) dat je in het dagelijks leven een stel bent (T-T, M-M, V-V (al zal dat laatste - gelet op de prijs- minder voorkomen)) wordt je echt als koppel behandeld.
Dit is meer om te voorkomen (gebaseerd op ervaringen uit het verleden) dat men op de parkeerplaats of oprijlaan wacht en dan met een andere (zeg maar even) 'alleengaande' snel een 'koppel' wordt.

Het prijsverschil tussen alleengaande mannen en vrouwen is omdat er meer mannen (alleen) op dergelijke avonden afkomen en er dus een 'overschot' aan (jagende???) mannen ontstaat.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Bericht door natasja »

Ik ben er zeker weer bij.
Ga morgen gelijk ffies regelen dat ik donderdag en vrijdag vrij ben :D

Alleen een trouwjurk heb ik niet :cry: hoe graag ik er ook in zou willen lopen ooit, maar ik vermaak me wel.

Hoop alleen wel dat het niet net als vorig jaar sneeuwt :o
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

natasja schreef:Ik ben er zeker weer bij.
Ga morgen gelijk ffies regelen dat ik donderdag en vrijdag vrij ben :D

Alleen een trouwjurk heb ik niet :cry: hoe graag ik er ook in zou willen lopen ooit, maar ik vermaak me wel.

Hoop alleen wel dat het niet net als vorig jaar sneeuwt :o
Heel fijn natasja.

Ik heb ook al de 16e en 17e vrij gevraagd, want afgezien van het feit dat ik er ook graag bij ben, is het in mijn geval ook wel een soort van 'moeten' (en dat is geen straf :) )

Over je kleding.....ik kan, wil en mag niet in jouw portomonee kijken, maar wat ik op de website van Miss Tiek heb gezien lijkt me dat heel betaalbaar voor leuke spullen.
Uiteraard is het jouw keuze hoe je gekleed komt en ben er ook van overtuigd dat hoe en wat het ook wordt, het passend zal zijn.

Wat het weer betreft....we duimen zo hard we kunnen :)
En als mijn baas het voor elkaar kan krijgen om te doen alsof er een heel dik pak sneeuw en ijzel ligt......terwijl ik in een T-shirt buiten loop, denk ik dat we een redelijke kans hebben :lol: :lol: :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Claudia K
dagelijks aanwezig
Berichten: 207
Lid geworden op: vr feb 17, 2006 9:36
Locatie: Haarlemmermeer
Contacteer:

Bericht door Claudia K »

Deze zin staat er idd, maar als je aan kunt tonen (en dit klinkt heftiger dan het is) dat je in het dagelijks leven een stel bent (T-T, M-M, V-V (al zal dat laatste - gelet op de prijs- minder voorkomen)) wordt je echt als koppel behandeld.
Ter bevestiging van deze opmerking van Johnn kan ik hierbij melden dat wij (Madeleine en ik) bij de Christmas Party 2009 inderdaad keurig als stel zijn behandeld. (Overigens ook terecht want we zijn nog steeds samen).
Overigens heb ik het ernstige vermoeden dat wij er dit jaar niet bij zullen zijn, maar dat terzijde.

Wellicht helpt het het nodige commentaar te voorkomen........het blijft een hele onderneming om een dergelijk feest te organiseren, waarvoor dan ook alle lof.

Claudia
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

en zo blijven we toch weer hangen op het "wel of niet koppel zijn" vraagstuk...iets wat er vorig jaar ook al was.... 8)
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

AM_ber_79 schreef:en zo blijven we toch weer hangen op het "wel of niet koppel zijn" vraagstuk...iets wat er vorig jaar ook al was.... 8)
Volgens mij toch niet (dat blijven 'hangen' dan).
Ik heb het vorig jaar al uitgelegd, ik heb het nu (weer) uitgelegd.....en het wordt bevestigd door een bezoekster van vorig jaar.......waarmee (in mijn optiek) bevestigd wordt dat ik geen poep praat :wink:
Ofwel (de korte versie)...neem eens iets aan als het gezegd wordt, of bewijs het tegendeel. :)
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Je bewijst met die laatste post je zelf geen dienst, de situatie is niet veranderd, waaruit ik alleen maar kan concluderen dat je niets geleerd hebt. Er is een verschil tussen doorzettingsvermogen en een plaat voor je kop (choose whatever you like most)

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie