Christmas Party 2010

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Irene schreef:Je bewijst met die laatste post je zelf geen dienst, de situatie is niet veranderd, waaruit ik alleen maar kan concluderen dat je niets geleerd hebt. Er is een verschil tussen doorzettingsvermogen en een plaat voor je kop (choose whatever you like most)

Irene
in welke zin bewijs ik mezelf geen dienst??
Ik heb (weer, net als vorig jaar) aangegeven dat die regels er zijn en dat die niet zo zwart-wit gehandhaafd worden als er staat.
Ik leg zelfs (weer, net als vorig jaar) WAAROM die regels er zijn.
E.e.a. wordt ook nog eens bevestigd door een bezoekster....waar heb IK die plaat dan en wat heb IK dan niet geleerd????
Bedoel maar te zeggen, dat ANDEREN ook wel eens aan kunnen nemen dat e.e.a. eigenlijk wel meevalt en dat de soep dus blijkbaar niet zo heet gegeten wordt.
Overigens (en dat wil ik wel gelijk rechtzetten)...dit is zeker GEEN aanval op Irene, maar zij is nu even degene die reageert en waar IK dan weer op reageer.
Ik weet dat er anderen meelezen (maar niet reageren) en daar is dit antwoord dus net zo hard voor bedoeld.
Ook is het zo dat de meeste 'kritiek' wij krijgen van mensen die zowieso toch niet komen (al zouden we aan alle punten waar men dan kritiek op heeft, naar hun wensen voldaan hebben)
Ik zal het dan nog één keer uitleggen.
Wij organiseren dit feest in samenwerking met mystique.
Wij onderhandelen dan en maken afspraken.
Dit houdt heel simpel in dat er compromissen gesloten moeten worden....van beide kanten.
Resultaat is (terugkijkend) een prima (om even het woord 'geweldig' niet te gebruiken) feest voor een hoop mensen, die een prima avond hebben.
en DAAR doen we het voor.
De paar waaarvoor het toch niet deugd of het is niet goed (die dus toch al niet komen).....heb ik zoiets van 'jammer' dan.
Natuurlijk nemen we gefundeerde kritiek ter harte en kijken we wat we daar mee kunnen....en soms moet je constateren dat dingen niet haalbaar zijn.
Klein voorbeeldje wat we WEL hebben bereikt is bijvoorbeeld het koppelbeleid.
Vanuit Mystique is dat simpel DE regel...hebben we dus (in overleg) in de praktijk (lees: aan de deur) al wat kunnen verzachten waardoor een reactie zoals bovenstaand (van Claudia) kan komen.
En zo zijn er nog wel wat zaken te noemen waar dat onderhandelen een situatie heeft opgeleverd waar we beiden mee kunnen leven, maar die niet geheel 100% van de één of van de andere partij is.
Voorbeeld: Het is eigenlijk een parenclub. Dat betekent dat men in lingerie (of minder) rondloopt.
Zo NIET op 'onze' avond.....dat is een 'gekleede' avond, wat simpel inhoudt dat men beneden (waar iedereen is omdat daar de bar, het restaurant en de shows zijn) 'normaal' gekleed is zodat niemand met zaken geconfronteerd wordt waar men niet op zit te wachten.
Degenen die dat toch willen...kan, maar dan moet men boven zijn (waar je dus niet 'per ongeluk' komt)
En ik kan je verklappen...'boven' is het over het algemeen echt niet zo heel druk.
Je moet het ook zo zien dat deze zaak 365 dagen per jaar draait (met die regels) en dat wij daar één (1) avond zijn.
Je kunt je voorstellen dat men van mystique niet zit te wachten om 364 dagen het gezeur (over bepaalde regels en hoe daar mee om te gaan) te krijgen wat wij dus over één avond krijgen (en dat dan dus ook 364 dagen te moeten uitleggen).
Ik hoop dat het nu zo eens een keer duidelijk is en dat we niet (weer) een oeverloos gez*** krijgen over punten en komma's.
Nogmaals sorry Irene dat ik jouw post 'gebruik' om (zeg maar) algemeen te antwoorden.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

johnn schreef:
AM_ber_79 schreef:en zo blijven we toch weer hangen op het "wel of niet koppel zijn" vraagstuk...iets wat er vorig jaar ook al was.... 8)
Volgens mij toch niet (dat blijven 'hangen' dan).
Ik heb het vorig jaar al uitgelegd, ik heb het nu (weer) uitgelegd.....
Waarmee je alsnog blijft hangen. Deze hele discussie is vorig jaar tenslotte ook al gevoerd, het is jammer dat mensen t blijkbaar nodig achten om er weer over te gaan discussiëren. Zo ver ik weet is vorig jaar alles al gezegd en bevestigd de post van Claudia dat er niet zo krampachtig wordt vast gehouden aan t deurbeleid als sommigen denken.

Nogmaals, voor hen die gaan: heel veel plezier!
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

AM_ber_79 schreef:
johnn schreef:
AM_ber_79 schreef:en zo blijven we toch weer hangen op het "wel of niet koppel zijn" vraagstuk...iets wat er vorig jaar ook al was.... 8)
Volgens mij toch niet (dat blijven 'hangen' dan).
Ik heb het vorig jaar al uitgelegd, ik heb het nu (weer) uitgelegd.....
Waarmee je alsnog blijft hangen. Deze hele discussie is vorig jaar tenslotte ook al gevoerd, het is jammer dat mensen t blijkbaar nodig achten om er weer over te gaan discussiëren. Zo ver ik weet is vorig jaar alles al gezegd en bevestigd de post van Claudia dat er niet zo krampachtig wordt vast gehouden aan t deurbeleid als sommigen denken.

Nogmaals, voor hen die gaan: heel veel plezier!
ok Am_ber....als je het zo bedoelt.....je hebt dan gelijk.
sorry dat ik het even verkeerd begreep.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Ik zal dit jaar eens goed nadenken of ik weer eens een keer gaan zal.
respect komt van twee kanten
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hi Johnn,

Ik beschouw het niet als een persoonlijke aanval, maar het feit dat de soep niet zo heet wordt gegeten als tie wordt opgediend betekent niet dat ie te heet wordt opgediend. De situatie is precies hetzelfde als vorig jaar en het herhalen van argumenten, is volkomen zinloos als er toch niet naar elkaar geluisterd wordt (ik reageer nu alleen om dat je er direct naar vroeg)

succes,

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

johnn schreef:... ik kan, wil en mag niet in jouw portemonnee kijken, maar wat ik op de website van Miss Tiek heb gezien lijkt me dat heel betaalbaar voor leuke spullen ...
Dat was een heel goede tip, Johnn. Dank je wel!
We zijn vanmiddag bij Carla geweest en ik heb er een prachtig ensemble voor 55 euro gekocht. Eerlijk gezegd kochten we het voor T-Style, volgende week, maar Carla maakte ons dermate enthousiast dat we zojuist een hotelkamer hebben gereserveerd in Roosendaal.
Met andere woorden: we komen :)
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

@ EvaVanA
Dat is leuk om te horen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
EvaLvanE
ForumFan
Berichten: 341
Lid geworden op: ma jan 12, 2009 18:42
Locatie: Regio Breda
Contacteer:

Bericht door EvaLvanE »

joyke schreef:Ik zal dit jaar eens goed nadenken of ik weer eens een keer gaan zal.
Zou ik zeker doen, Joyke. Elisabeth is op zoek naar een smoking en dat wil jij ongetwijfeld zien :D
Erger u niet. Verwonder u slechts.
Gebruikersavatar
joyke
dagelijks aanwezig
Berichten: 122
Lid geworden op: di jul 07, 2009 21:23
Locatie: Arnhem

Bericht door joyke »

Ik ga proberen eva. Moet wel vervoer hebben en de kosten redelijk dekkend hebben.
Dan is de vrag wat de dresscode is.

Joy
respect komt van twee kanten
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

joyke schreef:Ik ga proberen eva. Moet wel vervoer hebben en de kosten redelijk dekkend hebben.
Dan is de vrag wat de dresscode is.

Joy
Van de aankondiging op de hoofdpagina:
Dresscode
Voor de dames: Er geldt op onze party geen strenge dresscode, maar bruidsmode is dit jaar het thema.
Overigens zou het wel heel leuk zijn als je in niet in bruidskleding kunt of wilt komen, je dan in kerstsfeer of gala verschijnt. Maar waar het ons om gaat is dat je je vrij voelt om te zijn wie je bent.
Voor de heren: We zouden graag zien dat heren in een net kostuum of andere stijlvolle kleding verschijnen. Ook hier geldt dat het geen verplichting is.
16 december Travestie.org Kerstparty is een dressed party in het leefgedeelte van de club, bar, dansvloer, zitgedeelte en restaurant.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hallo John,

Ik deel de mening van Irene wel: ook ik vind het (nog steeds) onverteerbaar dat er verschil tussen mannen en vrouwen wordt gemaakt en vind het jammer dat dit niet is opgepakt.
En ja, ik snap heel goed hoe de prijsstelling ontstaan is, maar als jullie dit niet aanpakken (door de onderhandelingen volgend jaar -nog- iets feller te voeren?) dan blijft het verschil maken tussen mannen, vrouwen (en misschien ook: anders-en?) NORMAAL. En dat is het voor mijn gevoel stomweg niet. En het idee dat het -wel- normaal is als Mistique dit 364 dagen per jaar net zo doet als op de trav.org-avond, maakt het prijsbeleid van trav.org op het trav.org-feest nog steeds niet acceptabeler. En als wij het onderscheid tussen m en v (en a?) op onze eigen feesten al zo sterk benadrukken dat er (enorme) prijsverschillen op losgelaten worden, hoe willen we dan mensen aanspreken die (ten onrechte) het veranderen van m in v (vv) of m/v in a als probleem voor wat-dan-ook zien?

En dit is echt niet om jullie tot de grond toe af te branden want ik weet dat jullie er veel tijd en energie insteken en ik weet dat dit door velen (terecht!) ook erg gewaardeerd wordt. Maar hoeveel energie je er ook in stopt en hoe leuk het feest verder ook is en hoeveel respect ik verder ook voor je heb: het maakt iets wat fundamenteel niet klopt voor mij nog niet acceptabel.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mandy tv
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 02, 2003 16:17
Locatie: zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door mandy tv »

ik kom helaast niet.
Ik vind het niet zo gezelig , was er vorige jaar wel.
Vond het in de fun gezeliger , maar dat is mij mening.
wens de gene die toch gaan een pretige avodn toe.
mandy
Gebruikersavatar
Marianne_
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: ma mar 03, 2003 11:03
Locatie: Antwerpen
Contacteer:

Feest

Bericht door Marianne_ »

Hallo,

Wij ( mijn vriendin en ik ) komen dus ook af ...
We brengen zelf nog een vriendin mee :)
Gelukkig ligt Mystique niet oz heel ver van Antwerpen af :)
hopelijk valt er niet teveel sneeuw zoals vrogi jaar toen een heleboel mensen niet konden komen maar wij waren er gelukkig wel en we gaan dit jaar er terug een spetterend feest van maken :)

De dresscode ( bruidskleding) is niet echt aan mij besteed :)
Ik heb zo'n beetje mijn eigen stijl maar dat zien jullie de 16de wel :)

xxx
Marianne
One must feel chaos whitin, to give birth to a dancing star
Gebruikersavatar
alicesim
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 20:46
Locatie: Groningen

Bericht door alicesim »

Beste John,

super dat feest, ik kom ook weer

Lydia
mandy tv
daar ben ik weer
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 02, 2003 16:17
Locatie: zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door mandy tv »

ik had graag me trouw jurk getoond daar maar helaats kom niet
ik ben benieuwd hoe veel er zijn in een trouw jurk.
Plaats reactie