Kerstparty 2012

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Kerstparty 2012

Bericht door johnn »

Beste mensen,
Op de voorpagina staat de aankondiging voor de kerstparty 2012.
We hebben het ook dit jaar weer voor elkaar gekregen om de party te organiseren.
20 december.....de datum.

Eventueel carpoolen???
plaats gerust vraag en aanbod zodat mensen die wel willen maar mogelijk niet zouden kunnen...toch kunnen.
Bedenk ook, samen rijden (zeker met gelijkgestemden) is ook meestal nog gezelliger.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
timothy123
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do okt 04, 2012 10:29

Re: Kerstparty 2012

Bericht door timothy123 »

Poeh spannend. Ik ga er zeker heen, voor de eerste keer dan... Zal ik een van de weinige vrouwen zijn die daar volledig als jongen gekleed komt? Ik ben zo benieuwd!
Wie ik werkelijk ben.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Lisa met een S »

timothy123 schreef:Poeh spannend. Ik ga er zeker heen, voor de eerste keer dan... Zal ik een van de weinige vrouwen zijn die daar volledig als jongen gekleed komt? Ik ben zo benieuwd!
Ik ben een paar jaar nier meer geweest op het feest, maar de laatste keer dat ik er was, was er een of twee t-mannen -- inderdaad een minderheid, maar zeker niet minder gezellig. Ze hadden sjans met al de t-girls :)
If all else fails, buy new shoes
timothy123
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do okt 04, 2012 10:29

Re: Kerstparty 2012

Bericht door timothy123 »

Haha wel, dat klinkt erg leuk. Ik kom sowieso. Ik had alleen een idee gekregen, en ik vroeg me af of daar ruimte voor was op het feest. Ik ben dus een transman, en heb natuurlijk wel wat jaren make-up gebruikt voordat ik uit de kast kwam. Ik ben er erg goed in, en heb ook een tijd lang modellen werk gedaan en hierdoor veel ervaring met visagie. Het is fantastisch hoeveel je met make up kan "creeeren". Ik kan naar het feest wel wat spullen meenemen en misschien in overleg met de 'leiding" in een hoekje wat uren de visagie doen / bijwerken voor degene die daar behoefte aan hebben? Gewoon vrijwillig hoor, geen betaling. Het is een idee, en het lijkt me zelf erg leuk om te doen.
Wie ik werkelijk ben.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door johnn »

timothy123 schreef:Haha wel, dat klinkt erg leuk. Ik kom sowieso. Ik had alleen een idee gekregen, en ik vroeg me af of daar ruimte voor was op het feest. Ik ben dus een transman, en heb natuurlijk wel wat jaren make-up gebruikt voordat ik uit de kast kwam. Ik ben er erg goed in, en heb ook een tijd lang modellen werk gedaan en hierdoor veel ervaring met visagie. Het is fantastisch hoeveel je met make up kan "creeeren". Ik kan naar het feest wel wat spullen meenemen en misschien in overleg met de 'leiding" in een hoekje wat uren de visagie doen / bijwerken voor degene die daar behoefte aan hebben? Gewoon vrijwillig hoor, geen betaling. Het is een idee, en het lijkt me zelf erg leuk om te doen.
Natuurlijk staat het je vrij om spullen mee te nemen.
Er zijn er altijd die (beneden in de kleedruimte) wat staan te tobben met hun make-up.
Die zou je dan mogelijk kunnen helpen.
Boven in de zaal is daar niet echt ruimte voor, nog even los van het feit of mensen wel gekleed maar zonder make-up naar boven zouden willen (gevoel om nog niet 'af' te zijn)...maar dat is mijn invulling.
Er zijn er altijd ook die elkaar helpen met het kiezen van de kleding, het vastmaken van een rits...dus waarom niet met make-up.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Aris »

dit lijkt mij heel leuk, zal dus de 1e keer zijn .
Ik heb het in de agenda gezet
en wat Timothy opperde lijkt me een leuk idee, ik zit zelf nog al wat te klungelen vaak, volgens vriendinnen ziet het er leuk uit maar zelf heb ik zo iets van woahhh, kan veel beter
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Lijkt me leuk de kerstparty ga zeker heen is wel spannend want het is de eerste keer dat ik naar buiten ga in vrouwen kleding heb me ook nog nooit opgemaakt dus moet nog wat oefenen
timothy123
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: do okt 04, 2012 10:29

Re: Kerstparty 2012

Bericht door timothy123 »

@sandra - spannend dus ook voor jou! En mocht je niet al volledig opgemaakt en aangekleed de straat op durft kun je je daar volgens mij ook omkleden. Dus dat is wel goed geregeld. Ik moet maar eens gaan kijken voor een pak....
Wie ik werkelijk ben.
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Heel spannend timothy zit nu al in de stress haha maar kom wel heb mijn pakje en dergelijke al besteld dus even afwachten nog of het ook nog past
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Aris »

Hoi Sandra, opmaken ben ik regelmatig aan het oefenen, valt niet mee.
Kleding voor de kerst heb ik wel, koop en krijg ook regelmatig wat van vriendinnen.
maar ja iets uitzoeken is altijd lastig, kan moeilijk kiezen LOL.
Mijn vriendin zei vanmorgen nog, je lijkt wel een echte vrouw LOL
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Aris ik kan me eigen helemaal nog niet opmaken zit regelmatig te knoeien met een oog potlootje heb gister weer een poging gedaan liep op niks uit . Kleding tja die heb ik al koop regelmatig wat online dan en moet zeggen dat ik wel goed zit met de maat die ik bestel .
Heb voor het kerst feest al een blonde pruik een leuk lingerie setje mijn hoge laarzen met een hak van 10 cm denk dat het geheel wel een beetje uitdacht is , maar zit heerlijk voel me echt op en top een vrouw dan
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Ik heb nog wel plaat over in de auto als er iemand mee wil rijden
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Aris »

Hoi Sandra, klinkt goed wat je hebt uitgezocht, ik ben benieuwd.
tja veel oeffenen denk ik dan gaat het langsaam aan beter.
beide kanten exact het zelfde is erg lastig
Ik heb net zwarte pruik gehaald, lang
weet nog niet wat ik aan doe, ook erg kort met netkousen of de rode jurk.....pff hoe meer ik heb hoe moeilijker het telkens word om iets uit te zoeken.
vandaag weer een en ander gedaan maar daar schrijf ik later vanavond iets over in nieuw topic denk ik.
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Hoe langer je na gaat denken wat je aan gaat doen hoe moeilijker het gaat worden om wat te vinden hahaha
Gebruikersavatar
Sandra_tv_44
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: wo okt 24, 2012 22:38

Re: Kerstparty 2012

Bericht door Sandra_tv_44 »

Nou aris dan lopen er in iedergeval 2 meiden rond met een hoop sjans van de heren hahaha
Plaats reactie