Christmas party 2017

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Christmas party 2017

Bericht door natasja »

Graag wil ik langs deze weg mijn complimenten uitspreken aan Laura en John (en anderen die ik niet weet) voor het organiseren van de Travestie.org Christmas party in Rucphen.
Ondanks dat ik nog steeds (na al die jaren) niet het typetje ben die snel contact zoekt met anderen heb ik er toch weer van genoten.
Zelfs nog ffies de tijd gehad om met Laura en John te praten en dat terwijl ze het beiden echt druk hadden.
Voor Laura... als je het nog kan herinneren begon ik over de transitie en alles wat er bij komt kijken. Ja, ik loop al enige tijd bij een Psych etc en er is weinig ruimte meer om niet door te gaan maar wordt vervolgd.
Voor John... wij spraken elkaar een tijdje bij de deur en ik zal kijken of er ruimte is om iets extra's voor jullie te doen (medewerking site). Hier kom ik nog op terug.
Verder wil ik jullie bedanken voor deze leuke avond.....ben trots op jullie en op deze site.

Toppertjes
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Christmas party 2017

Bericht door johnn »

Natasja,

Dank je wel voor het compliment.
Ik ben blij dat je het goed naar je zin gehad hebt, daar doen we het voor :)
Dat we het gister wat druk hadden klopt, de opkomst was ook onverwacht groot, maar dat maakt het (ook voor ons) eigenlijk alleen maar leuker.
Ik ging dan ook vannacht echt heel erg moe naar huis, maar wel met een giga tevreden gevoel en dat maakt dat je die vermoeidheid pas voelt als je thuis gaat zitten :)
Voor wat betreft jouw bijdrage aan de site, houd daarover contact met Laura, zij is onze 'spin in het web' en met haar kun je dan ook het beste afspraken maken over hoe en wat.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Christmas party 2017

Bericht door johnn »

Het zit er weer op, de Christmas Party van www.travestie.org / www.transgender.nu.
Het was ongekend druk, voor ons boven verwachting......bijna 200 bezoekers.
Toen ik om 14.00 aankwam om mijn taken als portier / gastheer te gaan starten zag ik al diverse auto's op de parkeerplaats staan en ook al wat mensen die richting de ingang liepen.
Heb niet gerend, maar wel stevig doorgestapt om deze mensen voor te zijn zodat ik (zoals mijn taak is) de deur voor hen kon openen :) .
Het bleek dat er toen ook al een paar mensen binnen waren........was ik dus toch iets te laat LOL.
Nadat ik snel even een kop koffie gescoord had, bleef de bel maar gaan zodat ik 'lauwe' koffie heb gedronken....... maar goed, het was voor de goede zaak zullen we maar zeggen :)
In de middag is de sauna nog geopend en daar werd ook dapper gebruik van gemaakt evenals de inmiddels gearriveerde masseuse.
Ook het bubbelbad werd gretig gebruikt.
Rond 17.00 werd het buffet geopend en zoals mogelijk bekend, met 'onze' kerstparty is dat altijd warm en koud buffet (voor elk wat wils dus).
Ik moet zeggen dat het ook dit jaar weer uitstekend er uit zag....zo mogelijk nog beter smaakte...de keukenstaf had weer ontzetten hun best gedaan, mijn complimenten.
Rond 20.15 opende Laura met haar 'praatje' de avond en zij wist het weer zo te plooien dat ik daar dus ook weer in de schijnwerper stond :oops:
Ook maakte zij van de gelegenheid gebruik om een jarige te feliciteren en in het zonnetje te zetten.
Deze jarige was de coach van één van onze artiesten die zelf nog geen rijbewijs heeft....dus de coach mag ook gelijk chauffeuse zijn........ jawel, chauffeuse, want het is ook gelijk de moeder van deze artiest.
Ik vind het geweldig zoals zij deze artiest steunt, mijn petje af.
De optredens waren weer van een hoog gehalte, ik weet ook niet waar Laura ze elke keer weer vandaan weet te toveren.......maar dat ze elke keer weer de roos weet te treffen op dit gebied staat buiten kijf.
In de loop van de dag / avond veel mensen gesproken en wat mij opgevallen is, is dat echt ieder die ik gesproken heb (hetzij in de ruimte, hetzij bij het weggaan) aangaf dat het een geweldig feest was.
Diverse 'nieuwe' mensen ook die eens kwamen kijken omdat ze gehoord hadden dat dit feest iets bijzonders was hadden zoiets....."ik kom vaker, dit wil ik meer meemaken".
Wat vooral de steekwoorden waren "gezellig", "leuke sfeer", "lekker ongedwongen", "geen 'rottigheid'", "Leuk om te zien dat ieder hier lekker zichzelf kan zijn en gerespecteerd wordt".... kortom allemaal zaken waar wij het voor doen en ons voor ogen staat. Leuk om mee te maken dat het ook zo uitpakt.
Eén koppel wil ik er nog uitlichten (zonder wie dan ook van de overige gasten tekort te doen).....die zouden een middagje naar de sauna gaan, maar daar bleek alles vol te zijn. Toen herinnerden zij zich dat ze iets gehoord hadden over onze kerstparty. Zij waren nog nooit in Mystique geweest... lang leve de Smart Phone.....zitten 'googelen' en het inderdaad gevonden. Konden dus toch nog de sauna in en gingen net niet helemaal als laatsten weg......... Bij het weggaan gaven ze aan "als we dit hadden geweten waren we niet eens naar de sauna gegaan en gelijk hierheen gekomen".
Ook de middenstander mag niet onvermeld blijven. Deze stond met een leuke kraam met allerlei kleding in diverse genres wat er allemaal leuk uitzag en (wat ik begreep) ook heel betaalbaar. Dochterlief mocht met deze gelegenheid ook mee..............en die wilde niet meer weg :)
Al met al terugkijkend, dit was een feest zoals wij het voor ogen hebben.
Ik wil dan ook afsluiten met dank voor de staf van Mystique die weer alles op alles gezet hebben om dit te faciliteren en uiteraard ook dank naar de gasten toe..........zonder hen geen feest en dank ook voor het respect naar elkaar toe.
Ik ging 'kapot' naar huis, maar op deze manier is het niet erg om 'kapot' te zijn........voelt eigenlijk wel lekker dan :)
Beste mensen..........tot volgen jaar op de kerstparty van travestie.org / transgender.nu
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Christmas party 2017

Bericht door natasja »

Hoi,

Wie was die middenstander?
Zag daar wat leuks maar ben vergeten te vragen naar een webadres of winkel.
Bedankt. :D
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Christmas party 2017

Bericht door johnn »

natasja schreef: za dec 30, 2017 8:42 Hoi,

Wie was die middenstander?
Zag daar wat leuks maar ben vergeten te vragen naar een webadres of winkel.
Bedankt. :D
Hoi Natasja,

Dat was:
Lenie van de Berg uit Nieuwveen
www.body-design.nl
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Plaats reactie