Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey Allemaal
Dit jaar wordt er hier niet of weinig over gecommuniceerd...........daarover.
Vroegere jaren kwam da hier wel ter sprake,onder de leden..........
Hoop dat het weer wat wordt,op vele aanwezigen,zodat er een gezellige sfeer kan gecreëerd worden.
Want sommigen kennen elkaar van hier op het forum,maar naar een visuele ontmoeting,is plezanter,
en kan tot een rijkelijk gesprek evolueren,en leiden naar een aangename avond........
Groetjes aan iedereen ,hopelijk zijn we met velen,en kunnen we kennismaken..........doei.
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door johnn »

Hallo Be,
Ik ben met je eens dat 'vroeger' er meer door de mensen op het forum over de feesten geschreven werd....zowel vooraf als achteraf.
Ondanks dat doet het me toch deugd dat de feesten wel redelijk goed bezocht worden, het ene jaar wat drukker als het andere jaar.
Het was leuk om jou ook weer eens te ontmoeten en zoals je gemerkt hebt, was het weer ouderwets gezellig.
Ik denk dat we er -met z'n allen- in geslaagd zijn weer een goed feest neer te zetten. Niet in de laatste plaats door de artiesten die Laura weer overal vandaan heeft weten te halen.
Vanaf vandaag beginnen we alweer voorzichtig met de voorbereidingen voor het feest van 2019 (toegegeven....Laura gaat daar de eerste dingetjes al voor in gang zetten).
Ik hoop je volgend jaar weer te mogen begroeten en met jou vele anderen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
BE_VAN DE ZEE
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: di feb 15, 2005 16:41
Locatie: Oostkamp
Contacteer:

Re: Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door BE_VAN DE ZEE »

Hey,Johnn,
een goede voormiddag........
Ik heb me ook geamuseerd,was zoals je aanmerkte veel volk,parking zoeken voor de laatste die aankwamen,
was een werkje om tussen de bomen te kunnen parkeren en hun rijvaardigheid,boven te halen.....
Gezellig zeker,voor mij veel nieuwe gezichten gezien,wel wat oudere bekenden ontmoet,waar ik ook een
babbeltje mee gedaan,heb.
Met jouw ook een leuke babbel gehad,over het verleden het heden en de toekomst.......van.......
Ben heelhuids thuisgekomen,hoor,was al redelijk vroeg weg,omdat ik nog een ferme afstand moest afleggen,
En alléén in de auto is ook niet leuk om dat in het gat van de nacht te doen.
Het eten was ook heerlijk,en genoeg ,zeker het warm buffet.
Hoop dat we elkaar nog in de loop van het volgend jaar,elkaar hier nog es zullen treffen.........
Bij deze een prettige feesten,en een goed eindejaar.........doei......
De wereld draait door,hopelijk vind ik in de toekomst,een levensgezellin
Gebruikersavatar
Janine B
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo nov 25, 2018 23:48

Re: Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door Janine B »

Hallo Be,

Je hebt helemaal gelijk dat er meer aandacht aan het feest mag worden gegeven, daarom even een berichtje van mij als nieuwkomer.
Ik vond het feest erg leuk en de sfeer heel gemoedelijk. Daardoor verdween het licht gespannen gevoel in buik en benen snel na aankomst. Ik wist niet wat ik kon verwachten en was in eerste instantie verrast dat er ook paren aanwezig waren. Maar dat vond ik ook wel heel leuk, omdat er daardoor een soort leuke mengeling ontstond. Het eten was lekker, het personeel super vriendelijk, de shows erg leuk en ik heb gezellig kennis kunnen maken met een aantal nieuwe meiden. Kortom wat mij betreft absoluut voor herhaling vatbaar.

Groetjes, Janine
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Re: Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door johnn »

Janine,
Dank je wel voor de complimenten en blij te horen dat je het naar je zin hebt gehad.
Dat is inderdaad waar we het voor doen, mensen een leuke dag/avond bezorgen.
Bedoel, wij kunnen als team wel tevreden zijn, maar als de gasten dan iets hebben van 'mhaw', dan doen we iets niet goed (in mijn optiek dan).
Voor wat betreft de 'meer aandacht'....tja, we proberen er alles aan te doen zoals al redelijk bijtijds berichten op de site, opnemen in de agenda.
We zouden natuurlijk ook posters in bushokjes kunnen laten hangen, maar ik ben bang dat dat dan in dezelfde hoek getrapt wordt als de 2 mannen van de kleding reclame...........daar zitten we met z'n allen volgens mij ook niet op te wachten (en dan heb ik het nog niet over de kosten van zoiets) :D :D .
Maar gekheid op een stokje, als je/iemand goede ideeën heeft hoe we het nog bekender kunnen maken.....we horen het graag.
Voor wat betreft de herhaling......we zijn al voorzichtig weer begonnen met de voorbereiding voor het komende jaar, dus die herhaling zou goed moeten komen.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Janine B
daar ben ik weer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo nov 25, 2018 23:48

Re: Donderdag 27 december 2018 weer travestie.org feest

Bericht door Janine B »

Hoi Johnn,
Het ophangen van posters in bushokjes lijkt mij inderdaad niet zo'n goed idee :D
Misschien is het een idee om flyers te maken en die bij de verschillende T&T avonden in de regio's neer te leggen? Zo heb ik volgens mij op de avonden in het Transcafé in Den Haag geen informatie gezien over het kerstfeest (of over de website). Ook zou er informatie kunnen worden gedeeld met winkels als Marisposa en Travisage?
Groetjes, Janine
Plaats reactie