Holebi-Tg wooncomplex voor ouderen 'Roze Avondschemer'

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nadia
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 17:15

Bericht door Nadia »

Robijntje schreef:Ik had een rokje aan van een soepele stof, en wandelde over een superdruk kruispunt in het centrum van Den Haag (het Spui).
Het was erg warm, en ik had het niet nodig gevonden om die dag een slipje aan te doen.

Op het moment dat ik precies in het midden van het kruispunt op straat stond, kwam er een (stampvolle) tram voorbij.
Of het door die tram kwam, weet ik niet, maar een ploselinge windvlaag liet mijn rokje vrolijk omhoog fladderen.
En door het ontbreken van ondergoed was het overduidelijk dat ik "mijn operatie" nog niet had gehad.
[/quote]

hahah die arme robijntje toch en dan vind ze het raar dat ze lastig gevallen wordt door marokkanen nu al helemaal met die grote sili tieten plus pik....kan ze meteen in die shemale films gaan spelen hahahha krijgt ze genoeg aandacht hahaha
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Nadia schreef:[grappig je hebt al mijn schaarse postjes die ik ooit op dit forum heb gepost geciteerd...en het is btw bul...tikfoutje van mijn kant, je weet wel een diploma voor mensen die gestudeerd hebben aan de universiteit :roll:
Voor mensen die UNIVERSITAIR AFGESTUDEERD ZIJN. Je kunt namelijk een paar jaar aan een universiteit gestudeerd hebben zonder de desbetreffende opleiding afgemaakt te hebben.
Je geschreven NL is wel erg krukkig voor een 'universitair opgeleide' hoor. :roll:

Er is er nog ergens een postje van je, dat je ook es elders hebt gepost: over dat je post op je identiteit kwijt was, alles aan je zelf nep vond, en met name en vooral je neovagina, je in 1 grote leugen leefde enzenzenz.
Klonk heel naar, als een soort post op blues of zelfs spijtoptantschap. En het klonk ook alsof je je post op ei hoognodig kwijt moest.

Ik kan em even niet zo snel vinden want ws postte je toen (eenmalig) onder een andere naam.

Je was daarna aan de hand van je omschrijvingen en je gebrekkige schrijfstijl vol grammiticale en spelfouten gemakkelijk te herkennen.


Natuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk zul je dit heftig ontkennen maar desalniettemin wens ik je alle sterkte toe.

Het is niet niks allemaal. En zeker niet als je met je 'serieuze' marok vriendje gaat bespreken 'hoeveel kinderen jullie later willen'.

Triest.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Nadia schreef:
marinth schreef:hahaha
ja lach maar....ik zal niet verbitterd eenzaam achterblijven als mislukte T.
Dat gebeurt niet, simpelweg omdat ik REALISTISCHE verwachtingen had aan het begin van mijn transitie. Ik heb mezelf nooit wijs gemaakt een vrouw te kunnen worden en ik ben nu gelukkig als zelfbewuste transseksueel en ben trots op mezelf.

Ik ga dus ook niet vanuit een masochistische neiging erkenning zoeken bij mensen die er bekrompen ideeën op nahouden, het is echt bizar... eerst wordt je je familie uitgezet omdat je trans bent... maar toch je eigen "cultuur" (als je het al cultuur of beschaving kunt noemen) blijven verdedigen.

En marok mannen UIT DIEZELFDE CULTUUR cadeautjes en je kapperskosten laten betalen als een veredelde hoer, en maar proberen "erkenning" te krijgen waar je het nooit zult vinden.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat jij met je mannelijke karakter en enorme identiteitsissues met zowel je eigen achtergrond als je genderidentiteit door de mand valt bij die brabantse jongen.

En dan nog maar hopen dat hij niet denkt dat je een piemel hebt natuurlijk :D
Gebruikersavatar
Forumwatch
de baas van de dag
Berichten: 182
Lid geworden op: wo jun 13, 2001 2:00

Bericht door Forumwatch »

Op slot.
Gesloten