Illegale injecties

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

T-Boz
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: do jan 10, 2013 17:15

Illegale injecties

Bericht door T-Boz »

Ik ben op zoek naar mensen die illegale injecties hebben laten doen in Nederland om te goedkoper te vervrouwelijken bij een shemale uit equador in Amsterdam of uit amsterdam. (billen, lippen, gezicht, benen, handen, borsten etc)
Er word meestal niet over gepraat vanwege schaamte omdat ze klachten hebben en denken van ja ik was dom en eigen verantwoordelijkheid of omdat ze geen klachten hebben (iig nog niet). En de media berichten dus vaker over buitenlandse gebeurtenissen/sterfgevallen en niet over Nederland. ben ik goed op de hoogte dat het hier ook volop word gedaan..
Er word in Nederland ook aan pumping gedaan en vaak voor de billen (The brazilian ass) maar ook in andere gedeeltes van het lichaam.
Kelly van BB heeft bevoorbeeld ook haar billen laten doen voor verfraaiing van billen en heupen ook met permanente illegale injecties.Vaak zijn dat pure silliconen en industriele shit.. probleem is dat ook pas jaren later de klachten kunnen voordoen zelfs 11 tot 17 jaar later.. dat wil zeggen infecties, ontstekingen, knobbels op plaatsen waar het niet eens is ingespoten en of ziektes waar helaas niks meer aan te doen is dan elke dag zware medicijnen voor moeten slikken om het leven dragelijk te maken en dat het lastig te verwijderen is en blijvende littekens kan achterlaten.
Als je prive wil reageren stuur maar prive bericht.. Thanks..
Plaats reactie