Mobiele app over genderdysforie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Chieftac
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: wo nov 14, 2012 8:21

Mobiele app over genderdysforie

Bericht door Chieftac »

Hierbij vroeg ik me af of er interesse zou zijn voor een mobiele Android/Iphone app over genderdysforie en T-gerelateerde onderwerpen. Ik heb een beetje online gekeken naar of zo iets er al was, maar tot mijn verbazing was in ieder geval nog geen Nederlandse versie. Maar naast alleen informatie geven over genderdysforie en T-gerelateerde onderwerpen zouden er natuurlijk ook tips gegeven kunnen worden, en is het een uitstekend platform om met andere genderdysforische mensen in contact te kunnen komen door bijvoorbeeld een profiel aan te maken en die te delen met andere mensen die ook de app hebben. Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk om in de app een transitie dagboek bij te houden (ik las dat sommige hier behoefte aan hebben). Verder kan het ook een een gedeelte bevatten voor T-gerelateerde winkels en uitgaansgelegenheden. Wat hier allemaal genoemd is kan natuurlijk ook wel gewoon op het internet, maar om alles bij elkaar op 1 apparaat te hebben lijkt me toch wel handiger.

Als z'n mobiele Android/Iphone app zou bestaan zou je deze dan aanschaffen voor een gedrag van 1 euro?
Plaats reactie