TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:1) Dat vrouwen steun zoeken bij een MtF bij problemen binnen hun relatie is een vaststelling.
Geloof je het zelf? Alsof alle vrouwen MTF vrienden zoals jij ter beschikking hebben die hun (veel te gretig!!) opvangen.

Het klopt ook dat vrouwen ook vandaag nog fel financieel afhangen van hun mannelijke partner.
Leef jij ergens in de jaren 50 of zo? Sinds de 2 feministische golf en de voortschrijdende emancipatie worden vrouwen in alle gelegenheid gesteld een goede opleiding te volgen en in het vervolg daarvan een goede baan te vinden.
en het grootste deel vrouwen in armoede in BE zijn alleenstaande/gescheiden vrouwen met kinderen.
Dat zijn ofwel autochtone vrouwen uit de lagere klasse ofwel gebrekkig tot niet geintegreerde allochtone vrouwen.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:4) Kalende man? Over wie heb je het? Ik heb een prachtige haardos :) En niet met pruiken,of haarstukken zoals jij als travestie
Over jou. Je beschreef indertijd maar al te vaak het 'plakkertje'/haarstuk waarmee je je kalende voorhoofd verdoezelde.
En daarna over een grootscheepse haartransplantatie.
Zoals iedereen weet is een haartransplantatie geen haarvermeerdering maar een haarverplaatsing.
Vanaf je achterhoofd, waar je haar dunner is geworden door de uitgenomen transplantaten naar je kalende voorhoofd. Het waren duizenden transplantaten schreef je toen,al klagend dat je transitie zoveel geld kostte en jij niet meer op vakantie kon.
Anyway, je 'prachtige haardos' zal op dat van een chemopatient lijken, gezien de haarverplaatsing/uitdunning.

En je vooronderstellingen slaan nergens op; ik heb een dikke bos natuurlijk haar :-)

Nogmaals: zoek een MTF/tv/cd als partner, dat is een stuk makkelijker voor je. Geen enkele 'aantrekkelijke' man wil je, vrouwen moeten je ook niet voor een relatie, maar het gros van de MTF/tv's/cd's valt op vrouwen en MTF. Keus genoeg voor je.
Succes!
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:7) Nog een leuke om te klasseren bij de afdeling : primitieve mannen : http://www.theguardian.com/commentisfre ... WEML6619I2" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik beschuldig liever mannen dan brave MtF transen, die helemaal niet gekozen hebben voor hun weg.
Je domme gezwam en mannenhaat kent geen grenzen. Niet alle mannen zijn zulke klootzakken. En als je iets verder denkt dan je chemokapsel lang is, dan kun je weten dat die man wel es ZELF t issues zou kunnen hebben gehad en daardoor een MTF als partner nam met alle gevolgen van dien voor zijn onder en onbewuste.
De man heeft na de moord zelfmoord gepleegd, dat spreekt boekdelen.

En 'brave MTF transen?' Al weer zo'n vooroordeel. Wie zegt dat álle MTF's zo braaf zijn dan?

En JIJ hebt wel degelijk gekozen voor je weg. Je had beter eerst onder behandeling kunnen gaan bij een kundige psychiater.
Om je iets van zelfinzicht te verschaffen en je narcisme te laten beteugelen. Nu is het te laat want je bent post op en bent geheel vastgezogen in jezelf.
Je zult het er mee moeten doen nu.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

1) Oh dus voor de grote arrogante mannelijke Pipa zijn dat waardeloze mensen dus?
Vrouwen uit de lagere klasse of allochtonen.
Deze reactie zegt dus meer over jou dan over hen.

2) leuke complimenten, maar geen feiten.
Wel degelijk een prachtige haardos. En ja best fier op :)
Een aanrader voor de wat oudere travestie zoals jij

3) Oh in samenvatting: MtF transen zijn steeds in fout.
Maar mannen zoals jij die al eeuwen moorden en verkrachten, hebben daar steeds wel een geldige reden voor.
Misschien kan je ISIS vervoegen, kan je lekker primitief verder doen
Het mag daar zo maar. Geen regels.

4) Jij hebt geen psych nodig neen, gewoon een zieke vent en dat is volledig normaal op Aarde :)
Maar zoek toch wel enige begeleiding voor je MtF trans complex.
Het zit helemaal niet goed tussen je oren.
En dat is nu al jaren gaande.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

Nergens om hoor, maar lees je eigen diepe mannen hatende uitlatingen en postjes eens door?
Je klinkt als een tikkende tijdbom die vandaag of morgen es een man vermoord als die jou afwijst ipv 'positieve feedback' geeft.
En jij bent idd iemand die vrouwen emotioneel en mentaal verkracht. Janice Raymond had helemaal gelijk in haar boek 'The Transsexual Empire', waarin ze types als jij omschrijft die zich laten verbouwen om women's space te enteren om vrouwen mentaal te verkrachten.
Lees je eigen postjes es terug? Je doet of vrouwen domme, wilsonbekwame kinderen zijn die op jouw 'onderricht' en 'tederheid en warmte' zitten te wachten.
Daarbij verklaar je totaal ongenuanceerd alle vrouwen als 'slachtoffers van mannen' die op hun beurt 'allemaal dader' zijn volgens jouw mentale kronkel.

En fijn dat je zo fier bent op je dure haartransplantatie.

Kun je nu gaan sparen voor een 2 weekse vakantie naar Lesbos...;-)

En daarna door naar de psychiater. Heel misschien kan die je leren je narcisme, je grootheidswaan en je agressie wat te reguleren.

Heel veel sterkte en zorg vooral dat je neo vagina niet dichtgroeit.
Dan ben je helemaal niks meer en is je ID nog verder kwijt dan je indertijd schreef...een jaar post naar binnen geprakte piemel eh, SRS ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

Kom je hier met een referentie uit 1979 http://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Transsexual_Empire" onclick="window.open(this.href);return false;
We staan gelukkig al een pak verder ondertussen :D

Klopt ook wel dat vrouwen vaak het slachtoffer worden van onderdrukking.
Ik bekijk de cijfers op wereldschaal.
Maar ook bij ons is er nog veel geweld en onderdrukking.
Zelfs uithuwelijken is dagelijkse kost en dat dus binnen de EU

Mijn visie op mensen is nog steeds identiek ja: je hebt daar een classificatie in.
Maar dan op basis van IQ en opvoeding.
En ja het is eenzaam aan de top :)
Maar we blijven lachen, zolang dat de domme massa maar uit mijn comfort zone wegblijft :D
Zalig genieten ......het leven is mooi hoor.
Maar af en toe daal je eens af van de berg en begeef je je tussen het gewone volk.
Dat geeft steeds aanleiding tot pijnlijke analyses.
In bepaalde regio's hebben we zelfs middeleeuwse toestanden, zoals onthoofdingen en nog wat leuks.
Lachen en gieren in feite. In 2014 dus. Maar stel vooral geen vragen zeker?
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

Et voila dames en heren lezers en lezeressen!

Lief dinnetje alias Melina geeft hier uitstekend het topic weer: transgenders schizoide.
In Melino's specifieke geval de ultieme zelfhatende man die zijn piemel naar binnen heeft laten prakken en nu de zelfhaat overheveld naar mannen in het algemeen. Zonder de drijfveer van zijn eigen gedrag te onderkennen, laat staan begrijpen.
Plus narcisme, plus grootheidswaan, plus een enorme plaat voor het hoofd..

Het levende bewijs dat transgenders beter eerst hun hoofd goed door kunnen laten lichten door een kundig psychiater, evt gevolgd door behandeling in de vorm van psycho medicatie.

Dat klinkt niet best, maar te prefereren boven waar Melino nu is; een diep triest geval dat denkt dat alle bio vrouwen onzelfstandige, wilsonbekwame wezens zijn die door hem moeten worden onderricht. En in het verlengde daar van dat alle mannen daders zijn vrouwenondrukking enz.

Bezint eer ge begint is hier het credo.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

En hier hebben we Pipa of Mila.
Iemand die zich als man perfect kan identificeren met barbaren.Zoals de lieve jongens bij ISIS
Oh ja en te laf om een eigen foto op te laden of identiteit aan te nemen.
Ook nog laf dus.
Maar toch een mening vormen over iedereen.
En bovendien ook nog een foute naam gebruiken van ondergetekende :)
Niks dan vooroordelen, oude voorgekauwde idiotie.
Nergens gebaseerd op enige analyse.
Je moet het durven schrijven op een forum over transseksualiteit.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

Ach ja, het is veelvuldig in het nieuws, Isis, dus gebruik je dat maar als mode argument he? lol!

Ik geef net klip en klaar aan dat jij geen vrouw bent, ook geen TS, maar een verdoolde man die te ver is gegaan. En doodeenzaam was, is en blijft.

Je foto's staan me inderdaad bij ja...je harde gezicht, dat zalmkleurige haarstuk, die mond als een sabelhouw dankzij je veel te gelijkmatige en veel te witte kronen en je domme geblaat over Dr Noorman van der Dussen, die je hier ophemelde, maar op VGK 'een dikke knoeier' noemde omdat je resultaten zo knullig verknald waren.

Dream on ;-)
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

Je hebt me dus nooit gezien?
Straf om mensen zo te beoordelen op basis van foto's uit de oude doos :)
Je loopt dan wel al 10 jaar achter,
Zegt opnieuw meer over jou dan over mezelf.
Je focus en obsessie met anderen hun uiterlijk zegt natuurlijk ook wel iets.

Zoek zelf een psych: totaal gebrek aan respect voor mensen, mensen hun weg en zeker voor MtF vrouwen.
Vraag jezelf dan eens af wat je hier al jaren komt zoeken, als je 100% zeker bent dat je zelf geen trans bent?
Het lijkt me een beetje op een pijnlijk gevecht van een transseksueel die het absoluut niet wil aanvaarden.
Er zijn er al zeer veel geweest op de VGK, ze deden allemaal een SRS ondertussen.
Waarom zoek jij geen hulp na al die jaren?

Ik zie je in je doodskist met je laatste inspanning toch nog een laatste keer verbinding maken met een ipad naar deze site: had ik het maar gedaan ..... Echt pijnlijk om je gevecht hier te zien hoor.

Maak je vooral om mij geen zorgen , het gaat goed.
Zeer tevreden over mijn leven tot nu toe en ik zou alles opnieuw doen als ik kon herbeginnen......wat een avontuur :D
Ik gaf hier nog eventjes een reactie , omdat ik het redelijk zielig vond dat je hier nu nog steeds dezelfde rondjes zat te
draaien. ik heb verder het T-milieu volledig verlaten. Was wel een leuke tijd, maar als vrouw is het toch anders.
Succes op de volgende travestie-party hoor. Daar kan je ook eens jezelf zijn dan :D
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:Je hebt me dus nooit gezien?
Ik zou gillend wegrennen als ik jou in real life zou zien. Je griezelige persoonlijkheid in combi met je uiterlijk op je foto's....brrrr!!

Je focus en obsessie met anderen hun uiterlijk zegt natuurlijk ook wel iets.
Hoor dan wie het zegt? lol!
totaal gebrek aan respect voor mensen, mensen hun weg
Inderdaad ja, je lijdt aan een totaal gebrek aan respect voor mensen in het algemeen, met je virulente mannenhaat, je ziekelijke 'reddersfantasieeen' over vrouwen die je depersonaliseert..van uit je grootheidswaan.
als je 100% zeker bent dat je zelf geen trans bent?
Waar je dat vandaan haalt is mij een raadsel, maar het zal wel gebaseerd zijn op je dichotome denken, man- ***, vrouw, ***.
Tragisch en helaas voor jou, maar je SRS maakt je niet tot een vrouw, slechts tot een post op met een prostaat en XY chromosomen.
Leer het gewoon accepteren.
k zie je in je doodskist met je laatste inspanning toch nog een laatste keer verbinding maken met een ipad naar deze site: had ik het maar gedaan ..... Echt pijnlijk om je gevecht hier te zien hoor.
Dat speelt zich dan alleen in jouw fantasie af. In tegenstelling tot jou en je post op verloren identiteit post weet ik heel goed wie ik ben, wat ik ben, wat ik wil en ook wat ik niet wil.
Mij zul je niet betrappen op een moment van twijfel, verwarring of verlangen hoor, hoe graag jij dat ook zou willen denken om jouw SRS beslissing te legitimeren.
het gaat goed.
Je hoeft niet eens tussen de regels door te lezen om er achter te komen hoe de vork in de steel zit met jou; verbitterd, diep eenzaam, niet in staat werkelijk contact te maken met mannen en vrouwen, narcistisch en een grootheidswaan als bonus.
Zeer tevreden over mijn leven tot nu toe
Uit je postjes blijkt kristalhelder anders.

In dit draadje alleen al hemel je je zelf ettelijke keren op en steek je de loftrompet over jezelf....omdat niemand anders dat doet.
Waarom zou iemand ook? Qua persoonlijkheid ben je het zout in de pap niet waard en ronduit griezelig met je zieke gedachten over mannen en vrouwen in het algemeen. En je mentale stoornissenn.
ik heb verder het T-milieu volledig verlaten.

Moet je niet doen, het is nog je enige manier om een partner te kunnen vinden.
maar als vrouw is het toch anders.


Je bent geen vrouw, je bent een door geschoten post op travestiet met een naar binnen geprakte piemel. Op zich is dat nog niet zo erg, maar je persoonlijkheid en je meerderwaardigheidscomplex is werkelijk zum kotzen.
Succes op de volgende travestie-party hoor
Ik ben nog nooit op een travestie-party geweest en geen interesse ook.

Het is werkelijk pathetisch hoe je je eenzaamheid eerst openlijk ventileert, overgoten met mannenhaat en hoe je tegelijkertijd vrouwen tot halve debielen die door jou 'gestuurd' moeten worden verklaard...en dan steeds maar weer jezelf ophemelt en geweldig maakt.

Nogmaals: sneu.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
lief dinnetje
Eredivisie
Berichten: 874
Lid geworden op: di aug 29, 2006 19:19

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door lief dinnetje »

Lachen en gieren met je geweldige analyses hier.

Je eigen transseksualiteit van je afschrijven door anderen hier al jaren aan te vallen?
Ik ken ze allemaal hoor.
Elke zogenaamde transgender op de VGK onderging zoals ik voorspelde ondertussen een SRS, inclusief Frederique.
De transgender der transgenders :)
Ik kreeg steeds gelijk.

Tja nu jij nog, ik zie je graag spartelen.
Meer wil ik met het milieu niet meer te maken hebben.
Jij bent het laatste "geval".
Je kan nog altijd vluchten naar Irak om daar je diensten aan te bieden aan de stoere alfa mannetjes van ISIS.
Zie wel dat je je vlug genoeg bukt om je te laten gebruiken, want je zou wel eens je hoofd er bij kunnen verliezen :)
Enfin ik heb hier verder geen tijd meer voor, we hebben in BE een regering weet je wel.
Ik heb zo mijn verantwoordelijkheden.
Ik kijk wel uit naar je finale update hier voor de SRS.
En niet liegen hoor ...... Ik kom het toch wel te weten. :)

Je bent echt het laatste geval dat ik nog volg ......de rest deed ondertussen netjes wat ik had verwacht.
En ik heb daar geen boeken voor nodig en zeker geen boeken uit de jaren 70. Lol
Waar halen ze het nog uit. Boeken uit 1976 zeg ..... Je kan net zo goed de bijbel als referentie gebruiken.
"zalig zijn de armen van geest, want aan hen is het koninkrijk der hemelen"
Bye.
Kom binnen 5 jaar nog eens terug.......
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Anja Kok »

Ik ben deze topic gestart en ben verbaast hoe snel dit van objectief naar zuiver subjectief is gegaan.
Het is meer een illustratie van schizoïditeit onder sommige transgenders geworden. Of schizoïde nu een persoonlijkheids stoornis is of slechts afwijkend gedrag is iets waar men ook binnen de psychiatrie nog niet uit is.
Zie ook:http://nl.ask.com/wiki/Schizo%C3%AFde_p ... ap=ask.com

De wijze waarop Pipa haar meningen ventileert maakte dat ik al haar overige berichten ook maar eens heb doorgenomen.
De diverse reacties op haar schrijven geven wel een indicatie van afwijkend gedrag passend bij de titel van deze topic.
Maar natuurlijk zijn alle transgenders afwijkend, de een heeft alleen een beetje meer last van comorbiditeit dan de ander en dat verzwaard en vertraagd nogal de normale gang van zaken en de communicatie, lief dinnetje!
Ik hoop dat hiermee we weer over kunnen gaan tot een objectievere kijk die minder op de man speelt en het onderwerp in zijn algemeenheid recht doet, zodat iedereen kan deelnemen zonder te verzanden in een subjectief netwerk van oude frustratie en dissociaties.
Leuk geprobeerd dus dames, maar terug naar af zou ik zeggen. Want tot nu toe was de discussie erg getroebleerd en weinig verhelderend. Hooguit misschien voor hoe en waardoor het misloopt op deze site of bij andere transgender- initiatieven op de lange duur, namelijk de comorbiditeit die nu eenmaal speelt bij de oudere TS en het gebrek aan zelfreflectie. Het bevestigd wel trouwens het begin van deze topic, waarin gepleit wordt voor psychologische interventie.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door Anja Kok »

Ik ben deze topic gestart en ben verbaast hoe snel dit van objectief naar zuiver subjectief is gegaan.
Het is meer een illustratie van schizoïditeit onder sommige transgenders geworden. Of schizoïde nu een persoonlijkheids stoornis is of slechts afwijkend gedrag is iets waar men ook binnen de psychiatrie nog niet uit is.
Zie ook:http://nl.ask.com/wiki/Schizo%C3%AFde_p ... ap=ask.com

De wijze waarop Pipa haar meningen ventileert maakte dat ik al haar overige berichten ook maar eens heb doorgenomen.
De diverse reacties op haar schrijven geven wel een indicatie van afwijkend gedrag passend bij de titel van deze topic.
Maar natuurlijk zijn alle transgenders afwijkend, de een heeft alleen een beetje meer last van comorbiditeit dan de ander en dat verzwaard en vertraagd nogal de normale gang van zaken en de communicatie, lief dinnetje!
Ik hoop dat hiermee we weer over kunnen gaan tot een objectievere kijk die minder op de man speelt en het onderwerp in zijn algemeenheid recht doet, zodat iedereen kan deelnemen zonder te verzanden in een subjectief netwerk van oude frustratie en dissociaties.
Leuk geprobeerd dus dames, maar terug naar af zou ik zeggen. Want tot nu toe was de discussie erg getroebleerd en weinig verhelderend. Hooguit misschien voor hoe en waardoor het misloopt op deze site of bij andere transgender- initiatieven op de lange duur, namelijk de comorbiditeit die nu eenmaal speelt bij de oudere TS en het gebrek aan zelfreflectie. Het bevestigd wel trouwens het begin van deze topic, waarin gepleit wordt voor psychologische interventie.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Re: TRANSGENDERS SCHIZOIDE!!

Bericht door pipa »

lief dinnetje schreef:
Je eigen transseksualiteit van je afschrijven door anderen hier al jaren aan te vallen?
Dat doe jij dus exact andersom, uit diepe ontkenning, al jaren lang, post op en wel.
Ik ken ze allemaal hoor.
Elke zogenaamde transgender op de VGK onderging zoals ik voorspelde ondertussen een SRS, inclusief Frederique.
De transgender der transgenders :)
Ik kreeg steeds gelijk.
Ja tuurlijk, het is ook iets wat jij graag wil. Jij laat je piemel naar binnen prakken, dus anderen zijn verplicht dat ook te doen. In jouw optiek dan he? Want dan zijn ze pas 'vrouwen', net zoals jij...lol!
Je kan nog altijd vluchten naar Irak om daar je diensten aan te bieden aan de stoere alfa mannetjes van ISIS.
Zie wel dat je je vlug genoeg bukt om je te laten gebruiken, want je zou wel eens je hoofd er bij kunnen verliezen
ronduit hypocriet is. En dat zelfs religie geen rem is voor seks met een MtF.
Jij hebt zo lezen nogal wat ervaring met moslimmannen. Niet echt slim om daar "positieve feedback" te zoeken; man, vrouw, geopereerde travestiet, verminkte man, een stuk vee, ze steken hem overal in.
En dan ga jij lopen klagen dat je op straat zo uitgescholden wordt door maroks/moslimmannen die zien dat jij eigenlijk een man bent....maar....wel seks met ze. Hoe hypocriet kun je dan zijn?
we hebben in BE een regering weet je wel.
Ik heb zo mijn verantwoordelijkheden.
Ja ja, ome Melino is toch zó belangrijk! Alsof je een middelbare man hoort pochen over zijn functie. Hoe oud ben je inmiddels? Mid 40?

Je bent echt het laatste geval dat ik nog volg ......de rest deed ondertussen netjes wat ik had verwacht.
Ja, zoals jij je ontfermt over de zielige, onderdrukte en in jouw optiek half debiele bio vrouwtjes, zo neem jij de leiding over "verdoolde TG's die maar niet kunnen beslissen"

Een non op TG of TS is simpelweg veel te confronterend voor jou. Dat kun je mentaal niet aan...omdat je indertijd schreef dat je post op 'je identiteit kwijt was'.
Dus moeten anderen daar ook aan, middels een SRS. Ooit van de term projectie gehoord?

Dus voor wat betreft andere T's: Ome Melino Weet Het Beter, maar dan zonder een greintje of een flintertje zelfreflectie.
Je diepe, ziekelijke mannenhaat, weet je wel? "Aantrekkelijke' mannen die je afwijzen en je niet moeten en zo zie jij non op TG's als een levende afwijzing van jouw 'vrouwelijkheid' middels een neovagina.

En ik heb daar geen boeken voor nodig en zeker geen boeken uit de jaren 70.
Waar halen ze het nog uit. Boeken uit 1976 zeg .....
1979 en Janice Raymond had een vooruitziende blik en een feilloos wetenschappelijk inzicht....tijdens een policor= verplicht tijdperk.
Ze omschrijft exact het type man als jij namelijk, de "ik neem het initiatief, want ik ben de vrouwtjesredder, k heb er zelfs mijn piemel en ballen voor opgegeven om jou alsnog mentaal en emotioneel te kunnen domineren"

Janice Raymond schreef dit vanuit een bio vrouwelijk feministisch perspectief. Omdat ze in contact was geweest en gediscussieerd had met supermannelijke, dominante, overheersende post op MTF's...die zichzelf als 'a seksueel' omschreven tijdens hun leven als bio man, als 'verklaring voor hun post op 'vrouwelijkheid'.

Ze zag geen spoken, want wat krijgt ze gelijk, decades vol ontwikelingen later. Middels iemand als jij.
Kom binnen 5 jaar nog eens terug.......
De kans is groot dat jij binnen 5 jaar, als je de leeftijd van 50 nadert....in diepe eenzaamheid, zelf ontkenning en wurgende mentale aandoeningen....dat jij dan allang zelfmoord hebt gepleegd en in je graf ligt.

Een leven als dit hou jij niet vol en zeker niet met jouw toekomst perspectief van diepe eenzaamheid, voortkomend uit een post op verlies van identiteit en je diepe zelfhaat die je op mannen en tg's projecteert.

Zoek met al je verworven 'wijsheden' over 'biseksualiteit', sekse en inhoud enzo....een T partner...die je richting srs kunt dwingen.

Misschien dat dat je eenzaamheid wat oplost en je van een prettige oude dag in 'gezelschap' zal voorzien.
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
Gesloten