De pil

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lindseypink
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jan 07, 2015 19:20

De pil

Bericht door Lindseypink »

Haajhaaj,

Wellicht een rare of domme vraag.
Maar ik vraag mij af wat de pil voor effect zou hebben als je dat als man slikt.

Weet iemand dat? Op internet kan ik er niks over vinden.

Alvast bedankt.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De pil

Bericht door Anja Kok »

Als je zover bent om hormonen te gaan slikken lees dan eens de volgende link.
http://www.europeants.org/info/hrt/HRT_ ... enders.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Lindseypink
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo jan 07, 2015 19:20

Re: De pil

Bericht door Lindseypink »

Bedankt voor de info:)
het is Nog best lastige materie.
Ik wil mijn lichaam graag wat veranderen d.m.v. hormonen, maar ik wil ook man blijven. Alleen wat meer vrouwelijke kenmerken.
Vandaar dat ik mij afvraag wat de pil doet bij een man.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De pil

Bericht door Anja Kok »

In jouw geval zo te lezen zou ik dan beginnen met Livial, dat houdt wel in dat je eerst je huisarts in vertrouwen moet nemen, het is op recept. Het waarom van Livial kun je terugvinden in de link die ik gaf. Succes. Een paar keertjes de pil doet niet zo veel en is niet echt specifiek gericht op het feminiseringsproces, maar om zwangerschap te voorkomen. Het feminiseren is iets wat langere tijd neemt en daarom is medische begeleiding zinvol voor je gezondheid.
Kay
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: do mei 16, 2013 20:40

Re: De pil

Bericht door Kay »

Een preparaat dat voor sommige transgenderisten van groot nut kan zijn is Livial®. Livial® is
een vreemde stof die zich zowel aan testosteron-, oestrogeen- als progesteronreceptoren bindt.
Het heeft geen feminiserende of masculiniserende werking, maar voorkomt wel vervelende
bijwerkingen, zoals bijvoorbeeld osteoporose
.
Die tekst komt uit dat document maar Lindseypink vroeg om feminisering, toch? En daar staat in dat Livial dat niet doet. Ik snap Anja's advies daarom niet maar ben natuurlijk geen expert.
Anja Kok
dagelijks aanwezig
Berichten: 237
Lid geworden op: zo sep 09, 2012 17:07
Locatie: Breda

Re: De pil

Bericht door Anja Kok »

Zie deze link;
http://www.ziekenhuis.nl/medicijnen/l/l ... n/item8617" onclick="window.open(this.href);return false;
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: De pil

Bericht door matthijsse »

als ik door ze te nemen als man grotere borsten zou krijgen zou ik zo aan de pil gaan
Plaats reactie