wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
sebastiaan
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 16, 2017 17:47

wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door sebastiaan »

hey ik ben sebastiaan 16 jaar woon in zuid-holland in de bollenstreek. ik ben geboren als jongen en wil graag gekleed als meisje ik durf het niet aan me ouders te zeggen. en als ik het gezecht heb wil ik me graag thuis als meisje kleden maar niet in me dorp. maar wil jij me helpen bvb mij om tetoveren naar meisje het lieft dat je een meisje bent en tussen de 16 en de 20 jaar oud , woon je bij mij in de buurt of heb je tips stuur dan en pv.

gr sebas
Priscilla
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: do jul 20, 2017 1:18

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door Priscilla »

Als je het niet durft te vertellen, kan je het misschien via een brief doen? Vraagje, ben je bang dat je ouders je niet accepteren vanwege je geloof?
sebastiaan
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 16, 2017 17:47

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door sebastiaan »

Priscilla schreef: do jul 20, 2017 2:44 Als je het niet durft te vertellen, kan je het misschien via een brief doen? Vraagje, ben je bang dat je ouders je niet accepteren vanwege je geloof?
priscilla dankje wel van de tip met een briefje ik ga dat proberen maar nee ik ben niet geloovicht gr sebas
Sidney123
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma feb 26, 2018 23:10

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door Sidney123 »

Heey Sebas,

Ben je inmiddels al wat verder gekomen?

Zie dat je met dezelfde problemen loopt als mij.

Groetjes Amanda
sebastiaan
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 16, 2017 17:47

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door sebastiaan »

Hey Amanda. Sorry van zo laat voor het reageren. Het is wel en niet gelukt. Het is me gelukt om te zeggen, ik en me moeder waren allen thuis en me moeder zag aan me dat er iets was dus ik dacht nu is het zover. Dus had ik het gezegt en even over gepraat hoe ik het allemaal voor me zag en ze waarde het. Ze wou gelijk helpen met eerst eens te kijken naar een carnavals jurk als ik dat wat vond. Dus ik zij ja dat kan maar ik heb zelf ook even op een soort online warenhuis waar ze van alles hadden en dat vond ze mooi om te zien dat ik er al veel mee bezig was. MAAR de online warenhuis was in China dus moest er weer verzend kosten bij en of dat wel goed gaat. En ze is niet zo van de online winkels. dus hadden we die avond ook tegen me vader het gezegt over dat ik als meisje gekleed wou. En hij vond het ook helemaal niet erg. En daarna hebben we tot nu toe er niet meer over gehad. Dus ik wel eerdag weer eena met me moeder er over hebben hoe we het gaan oplossen. Maar ik heb de grote stap al gedaan om het te zeggen en daar ben ik het vrolijkste mee. Dat was me verhaal tot nu toe. En ik hoop je oom hier bij een beetje te kunnen helpen. Gr Sebastiaan.
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door ElissaW »

Sebastiaan,
ben jij travestiet of genderdysfoor ( transgender ) ?
Je zegt gekleed als vrouw te willen. Bedoel je zo nu en dan of wil je jezelf permanent als vrouw presenteren?
Ga je je aanmelden bij het VUMC/UMCG?
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
sebastiaan
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: zo jul 16, 2017 17:47

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door sebastiaan »

hey elissa.

ik wil echt allen af en toe kleden als vrouw. en tot nu toe allen thuis als vrouw kleden later meschien openbaar.
maar ik wil me zelf niet laten ombouwen naar echt een vrouw.

dus ik weet niet waar ik dan onder val ben ik dan een travestiet of een crossdresser??.
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: wie heeft tips voor mij en wil mij helpen

Bericht door ElissaW »

Dan ben je inderdaad een trava.
Ik zou de term “ombouwen” eigenlijk liever niet horen. Transitie klinkt beleefder. We zijn geen LEGO-bouwpakket lol.

Kan je je thuis kleden zoals je wil?

Ik hoop dat je een steunende omgeving hebt.
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Plaats reactie