Wie kan mij helpen in deze trans..wereld

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Stringlover
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: zo okt 01, 2017 3:00

Wie kan mij helpen in deze trans..wereld

Bericht door Stringlover »

Hallo,ik ben stringlover het gaat er om ik ben gek van dameskleding en alles wat er bij hoort, dus ik draag thuis al eens een string rokje maar verder gaat he niet, nu zou ik zo graag eens buiten gaan alls sexy vrouw , en liefst zonder dat mijn vriendin het weet wand toen ik strings begon te dragen vond ze het sexy en dat bleef onder ons,nu gans de straat weet het al.hoe pak ik dit aan ?, nu ga ik soms dameskleding passen in de winkels gewoon omdat het goed voeld. Ook tips over schminken,hoe maak ik best borsten ,wat ik beste draag om lekker geil bekeken te worden en toch op straat kan lopen , ik ben van oostende België . Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en dat ik snel de - straat op kan als vrouw .alvast bedankt groetjes stringlover
Gebruikersavatar
LindaLay
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: zo jul 09, 2017 9:08
Locatie: Antwerpen

Re: Wie kan mij helpen in deze trans..wereld

Bericht door LindaLay »

De eerste keer buitengaan zal niet meevallen,en al zeker niet als je je sexy kleedt. En geile blikken ga je zeker niet krijgen,eerder andere !!!
Ik raad je aan om de eerste keren het tussen mannelijk en vrouwelijk te houden en ook geen te hoge hakken aan.
Succes
Groetjes,
Linda uit Antwerpen
Linda
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Wie kan mij helpen in deze trans..wereld

Bericht door ElissaW »

Dag Stringlover,

wat jij beschrijft is eerder travestie dan trans.

Om je vraag te beantwoorden :

zoek tutorials op YouTube en leer contouren en highlighten. Dat geeft je gezicht een vrouwelijker uitzicht. Oefen ook wat op je stem. Google gratis handleidingen voor logopedie betreffende transvrouwen.
Zo kan je wat aan het falsetto van je stem werken.

Draag geen overdreven grote hakken of goedkope carnavalspruiken. Dat komt belachelijk over.
Op Sammydress.com kun je tegen schappelijke prijzen echte haar pruiken vinden. Dat oogt fatsoenlijker.
In plaats van hakken kies je best voor een stijlvolle platte schoen. Een jeansbroek in plaats van een rok is verder een ander goed idee. Rokjes komen fetishistisch over op de meeste travestieten. Draag ook geen opzichtige nylons of stay ups want dat oogt ook goedkoop. Kleed je anders gezegd gewoonweg fatsoenlijk en niet als een dame van de nacht.

Groetjes.
Elissa
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Wie kan mij helpen in deze trans..wereld

Bericht door Transvrouw »

Klinkt meer als een bizarre fantasie, dan een serieuze vraag.
Plaats reactie