Groeien in je travestie

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Penelope22
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: di dec 25, 2018 5:01

Groeien in je travestie

Bericht door Penelope22 »

Ik ben een redelijk jong persoon en heb al mijn hele leven vrouwelijke gevoelens. Ik voel me vrouw maar wil niet door zo een zware transitie moeten.

Ik dress al een aantal jaren.
Heb veel op mijn stem geoefend, op make-up geoefend en ik onthaar me van top tot teen een tweetal keer per week.

Ik heb de afgelopen jaren aan een garderobe gebouwd.
Mijn eigen haar ben ik nu aan het laten lang groeien, zodat ik geen pruik meer hoef te dragen.

Heb een klein A-cupje kunnen stimuleren met zo een Brava suction device. Zo een borsten pomp om de bloedtoevoer naar borsten te stimuleren. Hormonen vond ik te ongezond en ik wilde geen volledige transitie dus mezelf ergens bij een genderteam aanmelden was ook geen optie in mijn geval.

Ik merk dat ik geëvolueerd ben in mijn travestie.
Ik wil passabel zijn wanneer ik de straat op ga. Ik wil niet herkenbaar zijn als “man”.

Vrouw zijn is iets dat ook meer ruimte eist in mijn leven. Vroeger kleedde ik me sporadisch en nu moet het dagelijks.

Na het werk gaan de mannenkleren uit en draag ik dameskleding en schmink ik me en doe mijn haar in vrouwelijke stijl. Mijn borsten die verberg ik ook niet meer op het werk.

Ik ben nooit heel mannelijk geweest dus dat helpt wel. Ik heb mijn lengte mee.

Wie herkent zich hierin?
Hoe ga je om met je gendervariante gevoelens?
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Groeien in je travestie

Bericht door matthijsse »

ik herken me hier volledig in
Plaats reactie