Bijna 4 jaar aan de hormonen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Bijna 4 jaar aan de hormonen

Bericht door ElissaW »

En nog steeds ben ik iedere dag doodgelukkig als ik mijn blauw pilletje mag nemen.
Mijn vrouw-zijn voelt nog steeds als een prachtig, gloednieuw geschenk dat nooit verslijt.

Wanneer je eindelijk het lichaam krijgt dat je altijd al had moeten hebben brengt dat een gevoel teweeg dat niet in woorden beschreven kan worden.

Ik onderga binnenkort een orchidectomie en een FFS.
Ik denk dat ik zelden in mijn leven me zo bevrijd gevoeld heb.
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Bijna 4 jaar aan de hormonen

Bericht door Transvrouw »

Mooi. Het mooiste wat je kunt worden is jezelf. 👍😊
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Bijna 4 jaar aan de hormonen

Bericht door ElissaW »

Post-op sinds een tweetal weken. Voel me super. Ben zo gelukkig. Mijn gezicht is nog wat gezwollen maar het is al zo mooi vrouwelijk geworden en het resultaat gaat nog beter worden naarmate de zwelling daalt. Meteen toen ik wakker werd besefte ik dat ik me eindelijk zoveel meer mezelf voel, ook al had ik op dat moment het resultaat nog niet gezien.
Ik heb FFS en een orchidectomie gehad. De borstvergroting heeft men niet uitgevoerd omdat dat te veel tegelijk zou zijn schatte de chirurg in.

De borstvergroting volgt dus later nog.

Mijn geslachtsdeel is serieus wat compacter geworden door de orchidectomie. Ik ga zelfs niet meer hoeven tucken want er zal geen zichtbare bult meer zijn.

Hoe voel ik me?
Happy.
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Plaats reactie