ik val op travestieten

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

kappagirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 25, 2004 1:37
Locatie: belgie

ik val op travestieten

Bericht door kappagirl »

ik ben 100% hetero ik ben 100% vrouw ma ik heb altijd dat ik op mannen val die zich meer vrouw voelen. ik val meer op een vrouw met een laat ik zeggen klokken spel heeft en zeker niet één met een pruim(eeeek)
dus vroeg ik me af zijn alle travestiet mannen homo of zijn er die ook een vrouw hebben? en waar vind je die ik bedoel waar zou je die tegen komen? ik zie ook er zijn veel feesten enz voor travestieten mogen gewone vrouwen er ook binnen? en het belangrijkste vraag hoe weet je op zo een feest dat als je iemand ontmoet of die voor de vrouwen of mannen is?
groeten van me
en nog veel kerst genot en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: ik val op travestieten

Bericht door Josette »

kappagirl schreef:ik ben 100% hetero ik ben 100% vrouw ma ik heb altijd dat ik op mannen val die zich meer vrouw voelen. ik val meer op een vrouw met een laat ik zeggen klokken spel heeft en zeker niet één met een pruim(eeeek)
dus vroeg ik me af zijn alle travestiet mannen homo of zijn er die ook een vrouw hebben? en waar vind je die ik bedoel waar zou je die tegen komen? ik zie ook er zijn veel feesten enz voor travestieten mogen gewone vrouwen er ook binnen? en het belangrijkste vraag hoe weet je op zo een feest dat als je iemand ontmoet of die voor de vrouwen of mannen is?
groeten van me
en nog veel kerst genot en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
1) Welkom bij travestie.org

2) Antwoord op je vraag: Het beeld dat trava's homo zijn komt door de TV-beelden die NL overgaan bij Gay Prides of Roze dagen. Dit is pertinent onjuist.

90% van de trava's zijn 'gewone' hetero mannen die het doen omdat het een drang is. Van tijd tot tijd moet je je omkleden anders word je onrustig. Je kunt het niet afleren. Menig trava is getrouwd of heeft een vriendin, diverse hebben kinderen. Sommigen hebben hun trava-rol voortreffelijk geregeld binnen hun relatie, in andere relaties is het volstrekt onbespreekbaar. En dan heb je de hetero-trava's die alleenstaand of gescheiden of weduwnaar zijn. Er is geeneen T die gelijk is aan de ander, we verschillen allemaal van elkaar.

Je vindt ons overal, maar in het bijzonder bij T&T-avonden en bij feesten van travestie.org, zoals 2x per jaar in de Fun4Two in Moordrecht. Als je mensen goed kunt doorzien kun je direct merken hoe iemand enfemme is.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Verder: jij ook fijne feestdagen.
liefs, Josette
carolientje
dagelijks aanwezig
Berichten: 80
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 20:33
Locatie: Antwerpen

Re: ik val op travestieten

Bericht door carolientje »

kappagirl schreef:en waar vind je die ik bedoel waar zou je die tegen komen?
Er zijn in België hier en daar travestiefeestjes. Daar kom je ze tegen. Je mag me een pb sturen indien je adressen wilt hebben.
kappagirl schreef:ik zie ook er zijn veel feesten enz voor travestieten mogen gewone vrouwen er ook binnen?
Uiteraard. Ze zijn meer dan welkom.
kappagirl schreef:en het belangrijkste vraag hoe weet je op zo een feest dat als je iemand ontmoet of die voor de vrouwen of mannen is?
Op het zicht kun je dat niet zien, maar als je iemand ziet waar je je tot aangetrokken voelt, wel dan spreek je ze toch gewoon aan en je zult het vlug genoeg weten. :wink:
Ik bijvoorbeeld, val op vrouwen, maar moet er de aandacht van mannen bijnemen omdat ik tenslotte vrouw ben. En dan moet je je rol spelen :wink:
Gebruikersavatar
Poky
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: ma nov 01, 2004 23:15
Locatie: oost vlaanderen

Re: ik val op travestieten

Bericht door Poky »

kappagirl schreef: dus vroeg ik me af zijn alle travestiet mannen homo of zijn er die ook een vrouw hebben?
Hoi Kappagirl,
Ikzelf ben ook een "natuurlijke" vrouw en 100% hetero. En mijn vriend is dus T* Het enige verschil met jou was echter dat ik niet op voorhand wist dat ik op "vrouwelijke mannen" viel. Maar nu, na een jaartje besef ik dat er vele aspecten zijn in zijn travestie-zijn die me aantrekken. Samen winkelen (heel handig omdat we dezelfde maat hebben), samen make-up uittesten, eens lekker kunnen uithuilen bij hem; mijn vriend begrijpt beter als andere mannen die typische emotionele vrouwenbuien... Dus hé, een relatie met een crossdresser heeft een hoop voordelen. Ik vind onze relatie gewoonweg super! Ikzelf aanvaard zijn travestie 100%, ook tussen de lakens (wat uitzonderlijk is). Mijn partner is hier ongelooflijk blij mee. Dus één ding is zeker. Als jij een T* als partner vind mag die heel erg blij zijn met een vriendin die hem in al zijn aspecten wil zoals hij is.
Zoals hierboven al vermeld werd, zijn dus een groot deel van de T's hetero. Ikzelf heb via de site hier al meerdere vrouwen leren kennen die een T* als partner hebben... Ik denk wel dat het moeilijk is om specifiek zo'n persoon te vinden, hoor. Maar zoals je zei zijn er verschillende uitgaansgelegenheden voor T*s. En uiteraard zijn vrouwen hier welkom. Wij als partners gaan vb ook soms mee...
Alvast heel erg veel succes, vond je berichtje heel uitzonderlijk
Liefs:
Poky
Laatst gewijzigd door Poky op di jan 11, 2005 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Step out of the ordinary...
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Kappagirl,

Hoop is al gezegd met bovenstaande postings maar je beeld van homo zijnde t's is echt superfout. Meeste T's zijn juist straight zover ik weet.

Ik ben een vrijgezelle T en het lijkt me leuk is daarover met je te babbelen. Misschien kan ik je wat info hierover verschaffen.

Ik heb ik je box een msn adres gegeven voor het geval je wilt verder praten.

Groetjes,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Niet om het even hoor, kappagirl.
Maar voor iemand die 'valt op travestieten' ben je toch wel matig op de hoogte van de door jou zo bewonderde doelgroep, hoor. :D
Nee schat, zoals bovenstaande schrijvers je al meldden, zijn we zelden van 'de verkeerde kant' of 'lid van de club'. En dan je laatste vraag: de meeste travestieten vallen 'gewoon' op vrouwen. Sterker nog: meer dan eens worden deze op een voetstuk geplaatst.

Which reminds me. Ik moet bekennen dat ik het nogal gek vind dat een lid van het vrouwelijk geslacht haar eigen geslachtorgaan betiteld als 'pruim'. Vagina klinkt al een stuk minder banaal. Mee eens ? :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

he die Nathalie,

Pruim klinkt wel lekker fruitig, niks mis mee toch ? Beter dan dat je het noemt witte kool al is dat ook wel heeeeeeel gezond.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Saraahtje_78
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: ma jan 10, 2005 21:29
Locatie: Antwerpen

Re: ik val op travestieten

Bericht door Saraahtje_78 »

kappagirl schreef:ik ben 100% hetero ik ben 100% vrouw ma ik heb altijd dat ik op mannen val die zich meer vrouw voelen. ik val meer op een vrouw met een laat ik zeggen klokken spel heeft en zeker niet één met een pruim(eeeek)
dus vroeg ik me af zijn alle travestiet mannen homo of zijn er die ook een vrouw hebben? en waar vind je die ik bedoel waar zou je die tegen komen? ik zie ook er zijn veel feesten enz voor travestieten mogen gewone vrouwen er ook binnen? en het belangrijkste vraag hoe weet je op zo een feest dat als je iemand ontmoet of die voor de vrouwen of mannen is?
groeten van me
en nog veel kerst genot en een gelukkig nieuwjaar allemaal.
Hey kappagirl,

Leuk dat jij er zo over denkt! Het steekt een hart onder de riem voor de mensen hier die het nog niet openlijk(er) durven te beleven (niet dat het moet, natuurlijk!).
Ik denk dat velen onder ons het leuk zouden vinden om een (vrouwelijke) partner te hebben die geen probleem heeft met de travestie beleving.

Ik zou zelf ook graag in contact komen met (biologische) vrouwen die net als jij geen probleem hebben met dit fenomeen. (iedereen van goede wil is uiteraard ook welkom!)

Mijn profieltje vind je op http://www.travestie.org/html/profielen ... hp?id=1439

Hou je taai meid!

Liefs

Saraahtje
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Ik denk dat het na de 1e kerstdag opeens over is met de bewondering en liefde van kappagirl voor onze doelgroep ?
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Denk ut ook, helaas.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
kappagirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 25, 2004 1:37
Locatie: belgie

Bericht door kappagirl »

[quote="Pamela-"]Hoi hoi,

Denk ut ook, helaas.

hey pam daarmee dat ik jouw nog iedere dag spreek!
kappagirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 25, 2004 1:37
Locatie: belgie

Bericht door kappagirl »

Nathalie schreef:Niet om het even hoor, kappagirl.Which reminds me. Ik moet bekennen dat ik het nogal gek vind dat een lid van het vrouwelijk geslacht haar eigen geslachtorgaan betiteld als 'pruim'. Vagina klinkt al een stuk minder banaal. Mee eens ? :wink:
hey wat is banaal?

en wij vrouwen noemen dat soms pruim om niet vagina te mogen zeggen als een man dat zegt is het een beledeging!!
groeten
kappagirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 25, 2004 1:37
Locatie: belgie

Re: ik val op travestieten

Bericht door kappagirl »

carolientje schreef:
kappagirl schreef:en waar vind je die ik bedoel waar zou je die tegen komen?
Er zijn in België hier en daar travestiefeestjes. Daar kom je ze tegen. Je mag me een pb sturen indien je adressen wilt hebben.

wat is pb ik weet niet hoe je dat doet ik wel erg graag die adressen in belgie
ma als je er naartoe gaat en je kent er niemand en als vrouw! dat gaat raar worden nee?
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Kappagirl,
een pb is een privé bericht wat je kunt zenden aan ieder willekeurig lid van dit forum. Een soort eigen forumpostvakje dus. Let eens op de pb buttons Afbeelding onderaan elk bericht. En zie ook de tekst "je hebt een (of geen) nieuw bericht" onder de forumtitel bovenaan in het forum. Hiermee kom je in je eigen postvakje waar je nu een testmailtje van mij vindt ;)


Maarre .. even over je vorige teksten : Begrijp ik je goed als je stelt dat het woord vagina in belgië gelezen wordt als een belediging ? Rare jongens, die belgen. :wink:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
kappagirl
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za dec 25, 2004 1:37
Locatie: belgie

Bericht door kappagirl »

Maarre .. even over je vorige teksten : Begrijp ik je goed als je stelt dat het woord vagina in belgië gelezen wordt als een belediging ? Rare jongens, die belgen. :wink:[/quote]


hey als een jongen in belgie pruim zegt is dat een beledeging niet vagina ik denk moet een jongen pruim zeggen tegen men vagina die kreeg een schop onder zen .......
een jongen mag zo iets niet zeggen dat is meiden praat, he!
Plaats reactie