Seksverslaafd, travestiet, SM, fetisch, bi, lak etc

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Stich
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 28, 2007 10:55
Locatie: Arnhem

Seksverslaafd, travestiet, SM, fetisch, bi, lak etc

Bericht door Stich »

Hallo bezoekers,

Ik ben sinds drie jaar een relatie met een man die me na 2 jaar vertelde dat hij een travestiet is. Echter daar houdt het niet mee op, ik ben er vorige week achtergekomen dat hij ook stiekum contacten zoekt met anderen. Hij zegt zelf dat hij sexverslaafd is en houdt zich met allerlei soorten sex bezig in zijn fantasieen. Het is zeer dwangmatig en hij zegt het niet in de hand te hebben. Herkend iemand dit? Ik heb het gevoel dat dit verder gaat dan alleen maar travestiet zijn, ik neem aan dat niet alle travestieten zo´n dwangmatige drang hebben om hun partner te bedriegen en hun fantasieen te beleven of zie ik dat verkeerd?
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Hallo Stich... Er zijn veel manieren in het uiten en beleven van het T*gebeuren. Wat bedoel je met ' fantasieën beleven' ?Het blijft niet in zijn hoofd, wat wil hij ermee? Volgende vraag is, op welke manier bedriegt hij jou? Ben benieuwd naar je reaktie, groetjes elsa
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Seksverslaving is inderdaad niet iets dat standaard aan travestie gekoppeld wordt. Velen van ons zijn eerder aseksueel of minstens met een laag libido bedeeld.

sterkte

Irene
Kleine stapjes
Stich
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: wo feb 28, 2007 10:55
Locatie: Arnhem

Bericht door Stich »

Elsa schreef:Hallo Stich... Er zijn veel manieren in het uiten en beleven van het T*gebeuren. Wat bedoel je met ' fantasieën beleven' ?Het blijft niet in zijn hoofd, wat wil hij ermee? Volgende vraag is, op welke manier bedriegt hij jou? Ben benieuwd naar je reaktie, groetjes elsa

Hij heeft allerlei fantasieen in welke vorm van sex dan ook, met andere TV´s, met sm met lak, met kleding, 2 vrouwen etc. Hij wil zich ontladen en van zijn onrust, spanning af. Hij bedriegt mij door niet eerlijk te zijn, ondanks expliciet vragen ernaar. Ik vind het allemaal maar duister, hij is nu helemaal aan de grond omdat het uit is gekomen dat hij stiekum achter mijn rug om ´zogenaamde´ afspraken maakt met anderen. Hij is voor sex bereidt zijn hele leven op het spel te zetten.
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

Bericht door Joy »

praten praten praten

hier zal je de antwoorden niet vinden, je zult met hem moeten babbelen

onderste steen boven, en uiteindelijk voor jezelf kiezen, wat dat ook inhoud

Joy
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Stich schreef:
Elsa schreef:Hallo Stich... Er zijn veel manieren in het uiten en beleven van het T*gebeuren. Wat bedoel je met ' fantasieën beleven' ?Het blijft niet in zijn hoofd, wat wil hij ermee? Volgende vraag is, op welke manier bedriegt hij jou? Ben benieuwd naar je reaktie, groetjes elsa

Hij heeft allerlei fantasieen in welke vorm van sex dan ook, met andere TV´s, met sm met lak, met kleding, 2 vrouwen etc. Hij wil zich ontladen en van zijn onrust, spanning af. Hij bedriegt mij door niet eerlijk te zijn, ondanks expliciet vragen ernaar. Ik vind het allemaal maar duister, hij is nu helemaal aan de grond omdat het uit is gekomen dat hij stiekum achter mijn rug om ´zogenaamde´ afspraken maakt met anderen. Hij is voor sex bereidt zijn hele leven op het spel te zetten.
Vaak is het zo dat mensen gaan zoeken naar hun voorkeuren. Welke puber heeft er ook geen extreme dingen gedaan om zichzelf te vinden en later tot rust te komen? Ik denk dat het vooral een zoek proces is naar een persoonlijkheid. Hiermee praat ik zeker niet goed dat hij bedriegt en zijn eigen leven op het spel zet voor zoiets, want dat is iets wat nooit goed te praten is.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
mina
Eredivisie
Berichten: 1000
Lid geworden op: ma dec 18, 2006 13:50

Bericht door mina »

Het is heel goed mogelijk dat hij niets verteld heeft omdat hij zich schaamt voor zijn gedrag en hij zelf ook niet weet waarom hij het doet.

Seksverslaving is ernstig, en vaak een symptoom dat er veel meer aan de hand is dan fetishisme enz. Ik zou hem aanraden eens te gaan praten met prof hulpverlening ( psychiater seksuoloog enz ).

Met hem praten is ook een goed idee... maar bedenk wel dat hij de achterliggende reden waarschijnlijk ook niet weet. Zeker omdat hij aangeeft dat het "dwangmatig" is.

...het klinkt alsof hij hulp nodig heeft.

In elk geval veel sterkte toegewenst voor jullie beiden,
Liefs,
Mina
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 834
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Zeg, het lijkt me een vergelijkbaar draadje als hier

Kijk ook even daar voor mijn stelling hierop.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Eerst even dit:
Travestie.org is een onafhankelijke website, welke tot doel heeft de verschillende facetten van travestie, transgenderisme en transseksualiteit te belichten. Een ieder kan het T* zijn op een andere wijze beleven. Daarom is het belangrijk om elkaar hierin te accepteren en respecteren. Wij streven dan ook naar respect onderling en van buitenaf.
Sommige vormen van fetishisme en sexuele obsessie worden wel beschouwd als een facet van Travestie. Jij zegt dat je partner zichzelf na twee jaar aan jou heeft geopenbaard als Travestiet, maar nu kom je erachter dat er kennelijk sprake is van gevoelens en behoeften die misschien niet onder Travestie vallen. Ik kan niet zeggen waar de grenzen liggen en in elke mate jouw vriend deze overschrijdt: Ten eerste ben ik -net als vrijwel iedereen hier- geen hoogeleerde deskundige en ten tweede 'mijn eigen vom van travestie' blijkt transseksualiteit te zijn.

Zover ik kan nagaan zijn de Travestieten die regelmatig posten op dit forum het 'beschaafde' type: Mensen die de vrouw in zichzelf niet (willen) gebruiken als lustobject, maar een zekere schoonheid ervaren in hun eigen vrouwelijkheid, zowel innerlijk als uiterlijk.
Maar wanneer je de profielen op deze webstek eens doorbladert, ga je toch haast geloven dat deze nette dames uitzonderingen zijn: De foto's bij de profielen tonen meer half ontblote onderlichamen dan blije hoofden, lijkt het wel. Heel veel reacties op die foto's hebben een (verkapt) oneerbaar voorstel in zich en maar zelden wordt daar afwijzend op gereageerd, dus blijkbaar is de koppeling travestie en sex niet ongewoon.

Het wordt zorgwekkend zodra er sprake is van dwangmatigheid. Dan sluit ik me helemaal aan bij de posting van Mina. Reken er niet op dat jullie relatie zonder problemen stand kan houden. Dwangmatig seksueel handelen ligt buiten het gebied wat dit forum bestrijkt. In welke mate dwangmatig seksueel handelen nog normaal kan zijn voor een travestiet is wellicht terug te vinden in een onderzoek zoals destijds gedaan is door Paul Vennix:

Paul Vennix: "Travestie in Nederland en Vlaanderen"
NISSO-studies nr. 19
Eburon Delft 1997
Uitgeverij Eburon
Postbus 2867 CW Delft
tel.: 015-2131481
fax: 015-2146888
ISBN 90-5166-590-3


Tot slot kan ik alleen nog opmerken dat het me deugd doet te zien dat er partners van T*-s bestaan die de moeite nemen om langs deze weg meer over travestie/transgender/transseksualiteit te weten te komen, inplaats van direct af te haken zodra manlief 'iets vrouwelijks' laat zien.

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
mila
Forumdiva
Berichten: 1404
Lid geworden op: za jan 22, 2005 22:07
Locatie: amsterdam

Bericht door mila »

Hoi Stich,

ik kan me heel erg goed voorstellen dat je je flink belazerd voelt met een man die en tv blijkt te zijn, en met zijn multi-tv-fetisj-sexualiteit op de loop gaat.
Doet hij aan jou eigenlijk allerlei sexuele/tv verzoeken? Zo nee......dan ben ik geneigd om te denken dat hij aan een soort 'behoeftespreiding' doet. En blijkbaar dat hij jou 'respecteert' als 'hoofdvrouw' in het dagelijks leven.

Voor het overige kom ik als TS wel eens op chatboxen, en geloof me: de letters TS triggeren de blijkbaar dringende sm/fetisj behoeften van allerlei heren die TV blijken te zijn.
Travestie gaat naar mijn idee wel heel erg vaak samen met sm, allerlei fetisjen etc.
Dat sm gebeuren is eigenlijk vrij simpel uit te leggen; als hij 'er toe gedwongen word, dan is hij 'geen' tv of bi', volgens zijn eigen opvattingen dan, en het sadistische gebeuren van tv's is eigenlijk een soort projectie van het afstraffen van andere tv's van hun eigen tv neigingen.

Nogmaals: als hij jou niet allerlei sexuele of travestie verzoeken doet, dan is dat denk ik een uiting van respect, hij bombardeerd jou dan niet tot 'sextoy', levende fetisj, aankleedpop, projectiescherm, blijkbaar doet ie dat bij andere tv's/ts'en/mannen die hij dan als object ziet.

Maar goed, ik zou er ook niet blij mee zijn, beslist niet zelfs.

Heel veel sterkte,

Mila.
adelec05
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di okt 17, 2017 11:01

Re:

Bericht door adelec05 »

mina schreef: wo feb 28, 2007 14:17 Het is heel goed mogelijk dat hij niets verteld heeft omdat hij zich schaamt voor zijn gedrag en hij zelf ook niet weet waarom hij het doet.

Seksverslaving is ernstig, en vaak een symptoom dat er veel meer aan de hand is dan fetishisme enz Baignoire à porte. Ik zou hem aanraden eens te gaan praten met prof hulpverlening ( psychiater seksuoloog enz ).

Met hem praten is ook een goed idee... maar bedenk wel dat hij de achterliggende reden waarschijnlijk ook niet weet. Zeker omdat hij aangeeft dat het "dwangmatig" is.

...het klinkt alsof hij hulp nodig heeft.

In elk geval veel sterkte toegewenst voor jullie beiden,
Liefs,
Mina
Bovenal moeten we de zorg met hem behandelen. Praat met hem en druk de persoon om je te vertellen wat er mis is. Waarom is ze zo verslaafd aan seks. Daarna, als het niet werkt, kunt u naar de volgende stap gaan. Coaching of andere.
ElissaW
ff weer wat posten
Berichten: 49
Lid geworden op: do jul 26, 2018 17:25
Locatie: België

Re: Seksverslaafd, travestiet, SM, fetisch, bi, lak etc

Bericht door ElissaW »

Verhaal van OP klinkt als een exheterovadertrans.

Veel autogynefielen waren getrouwde vaders met bi fantasieën en gaan in transitie om alle dagen vrouwenkleding te kunnen dragen.
Vaak gaan ze in transitie na hun 35ste en vaak veel later.
Vallen uitsluitend op vrouwen. Ze beelden het lichaam van een vrouw op zichzelf af. Dat is hun motivator.

Ze onderscheiden zich van de kind-transseksueel die aangeboren transseksueel is en waar het geen fetish is.
Wij gaan op jonge leeftijden in transitie, onder de 35j.

Hun vrouwen blijven vaak uit noodzaak met hun getrouwd. Vaak zijn ze getrouwd met hetero vrouwen.
Cis lesbiennes hebben geen interesse in autogynefielen.
Dus ofwel gaan ze een relatie met een andere autogynefiel aan en vormen ze een “ lesbisch “ koppel, ofwel blijven ze met hun heteroseksuele vrouw getrouwd die tegen wil en dank mee de transitie in gesleurd wordt.

Heteroseksuele, voormalig kindtransseksuelen kunnen wel normale heteromannen vinden. Die heteromannen voelen ons gewoon als vrouw aan. Wij zijn immers aangeboren vrouw. Wij worden het niet omwille van een liefde voor vrouwenkleding, wij waren het altijd al gebaseerd op hersenstructuren.

Groot verschil.

Caitlyn Jenner ( voormalig Bruce Jenner ) is een typisch voorbeeld van een exheterovadertrans of autogynefiel.
Laverne Cox is een typisch voorbeeld van een heteroseksuele transvrouw die voormalig kindtransseksueel was.

Oudere autogynefielen huiveren als ze de theorie horen. Ze kunnen er niet tegen.

Groetjes,
Elissa
Wil je contact per email met mij? elissa.chatnet@gmail.com. Graag deftig houden, thx :)
Marcel
ff weer wat posten
Berichten: 44
Lid geworden op: di aug 02, 2022 11:43
Locatie: Purmerend

Re: Seksverslaafd, travestiet, SM, fetisch, bi, lak etc

Bericht door Marcel »

Stich schreef: wo feb 28, 2007 11:01 Hallo bezoekers,

Ik ben sinds drie jaar een relatie met een man die me na 2 jaar vertelde dat hij een travestiet is. Echter daar houdt het niet mee op, ik ben er vorige week achtergekomen dat hij ook stiekum contacten zoekt met anderen. Hij zegt zelf dat hij sexverslaafd is en houdt zich met allerlei soorten sex bezig in zijn fantasieen. Het is zeer dwangmatig en hij zegt het niet in de hand te hebben. Herkend iemand dit? Ik heb het gevoel dat dit verder gaat dan alleen maar travestiet zijn, ik neem aan dat niet alle travestieten zo´n dwangmatige drang hebben om hun partner te bedriegen en hun fantasieen te beleven of zie ik dat verkeerd?
[/quote
Hallo stitch
Ik heb zelf adhd en daar hoort een sterke drang naar verslaving bij. Steeds iets nieuws hoort daar ook bij. Niets te gek vinden ook. Vaak is het uitproberen om te zien wat ik ervan vind.
Blijkbaar heeft jouw partner veel sexueele fantasieën. Maar daar is niks mis mee, alleen heb jij dat in mindere mate blijkbaar.
Het enige wat jij kan doen is ook meer spanning opzoeken. Dus ga eens met een vreemde man naar een hotel toe bv. Het klinkt raar maar als je het niet probeert weet je het nooit.
Gr Sandra
Als vrouw zijnde heet ik Sandra.
Gebruikersavatar
JooskeBalder
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di jul 25, 2023 10:38

Re: Seksverslaafd, travestiet, SM, fetisch, bi, lak etc

Bericht door JooskeBalder »

Ik denk niet dat een goed libido schandalig is of verklaringen nodig heeft. De meeste mensen zouden jaloers op je zijn. Bijvoorbeeld, ik heb ook een goed libido, maar mijn partner is niet perfect. Uiteindelijk lossen we het probleem op met Kamagra Oral Jelly Bestellen en vinden we een soort compromis. De dokter koos voor ons de optimale dosering. Bovendien lees ik veel literatuur over dit onderwerp. Laat het me weten als je wilt dat ik de beste selectie met je deel.
Plaats reactie