Grappige voorvallen.

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Grappige voorvallen.

Bericht door Elsa »

Zou het niet leuk zijn om eens wat leuks te vertellen wat je is overkomen ?
Het volgende gebeurde bij mijn partner. Hij ging naar mijn pedicure omdat hij last kreeg
van een knobbel voor aan zijn voet. "Vreemd, zei de pedicure dit zie je alleen bij vrouwen die hoge hakken dragen " :D

groetjes Elsa.
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: Grappige voorvallen.

Bericht door Sandy »

Leuk topic!

Ik ben nog wel een heel erg groentje, dus heb nog geen grappige voorvallen meegemaakt.
Nou ja, voor mij eigenlijk wel. Een paar mensen heb ik verteld over mijn gevoelens, en eigenlijk gaf iedereen dezelfde reactie: totaal geen verrassing, en iedereen wenste voor mij dat ik eindelijk de weg naar een gelukkig(er) leven heb gevonden.
Alsof iedereen het allang wist, behalve ik, hahaha. Ik ben blij dat ik het nu zelf ook weet.

Liefs, Sandy
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Grappige voorvallen.

Bericht door Elsa »

Wanner je


Ik had als partner een aparte ervaring. Jaren terug ging mijn partner in Nieuwegein voor het eerst naar de soos.Wij kwamen aan in een hotel , gewoon als man en vrouw. Later toen het tijd was voor de soos was hij in zij getransformeerd. Naar de garage met de lift, niemand tegen gekomen. Toen wij terug kwamen en de auto hadden geparkeerd in de garage was de lift naar boven gesloten. Er hing een belletje. Ik zei...hallo mijn man en ik willen graag naar onze kamer..ok kom naar de voordeur zei de nachtdienst. Eenmaal daar stond er een stoere man met tatoeage paardestaart die de deur van het hotel open deed. Hij keek erg vreemd naar mijn partner en mij omdat mijn man er niet als man uitzag. Laterhebben wij er erg om gelachen, toch was het een vreemde situatie.
Plaats reactie