Graag jullie mening.

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Holger
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: za mar 16, 2013 2:59

Graag jullie mening.

Bericht door Holger »

Ik wil jullie mening kennen. Bij elke organisatie van een interessant t-girl gerelateerd evenement krijg ik vaak te horen dat mannen niet toegelaten zijn maar de partners van t-girls wel. Er werd zelfs eens gesuggereerd dat hanen in het kippenhok niet gewenst waren. Duidelijk iemand die me niet kende.
Toegelaten blijken dan enkel de vrouwelijke partners en bij uitzondering de mannelijke wederhelft als het een homo koppel betreft.
Mijn t-vriendin is nog steeds gehuwd wat maakt dat "haar" (zijn) vrouw eigenlijk de partner is van de man die de t-girl niet in haar bijzijn gestalte geeft.
Ik heb al drie jaar een relatie met dezelfde persoon enkel als (hij) / zij t-girl is. Word ik dan niet een beetje gediscrimineerd of nauwelijks als volwaardig partner beschouwd terwijl ik in realiteit de enige echte partner van de t-girl op zich ben?
Zijn er nog mannen die zich hierin terugvinden of t-girls die mijn bedenking kunnen steunen?
Gebruikersavatar
Sofia
ff weer wat posten
Berichten: 58
Lid geworden op: zo jan 22, 2012 12:58
Locatie: Leiden

Re: Graag jullie mening.

Bericht door Sofia »

Hmm, nooit zo over nagedacht, maar inderdaad lijkt het me wel logisch dat je als mannelijke partner van een tGirl gewoon welkom moet zijn. Wel apparte situatie zit je in trouwens!
Plaats reactie