penny for your thoughts

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Gesloten
sunofabeach
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di mei 19, 2015 22:45

penny for your thoughts

Bericht door sunofabeach »

Hi allemaal,

Via dit forum hoop ik in contact te kunnen komen met tgirls als gesprekspartner.

Sinds enige heb ik een fijne relatie met een tv. Zo hebben wij elkaar ontmoet. Dit is dus ook niet direct een issue.

Hoewel alles in principe goed gaat voel ik dat er iets niet klopt. In eerste instantie was hij vooral met zichzelf bezig om te ontwikkelen. Nieuwe kleding en daarover adviezen vragen. Daar lag nagenoeg 24/7 zo ontzettend de nadruk op dat ik me gebruikt voelde, als niet veel meer dan een personal assistent. (Wat ik kan begrijpen als je nooit eerder begrip heb gehad en dit niet zo in de lengte en breedte hebt kunnen delen) Daar hebben we het over gehad en na verloop van tijd werd het minder. Tegenwoordig komt het bijna niet meer voor dat wij met zijn tv kant bezig zijn. Althans, niet samen. Wellicht dat hij hier zelf wel alleen mee bezig is. Sinds kort pas merk ik de drang van hem om het weer op te pakken en, misschien aangestoken door stress, dat dit zoveel en zo snel mogelijk moet. Misschien doe ik hem ergens mee te kort of voelt hij zich onprettig om helemaal eerlijk te zijn. Ik kan mn vinger er niet op leggen. Daar tegenover staat ook schuldgevoel omdat ik als hetero vrouw ook wel eens mijn twijfels kan hebben over of ik dit voor the long haul zou willen/kunnen(eventuele verdere ontwikkelingen in gedachte houdende). Daarover zou ik graag met iemand willen sparren.

Kortom, heel veel vragen en twijfels en ik hoop hierover gedachtes uit te kunnen wisselen met iemand die dit begrijpt of in een soortgelijke situatie verkeert :)
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: penny for your thoughts

Bericht door Elsa »

Je mag mij gerust mailen met je vragen .
groetjes Elsa.
Gesloten