Hij houdt het geheim

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gertie
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo okt 07, 2015 20:17

Hij houdt het geheim

Bericht door Gertie »

Hallo,

Na ongeveer een jaar een relatie te hebben, heb ik laatst in de telefoon van mijn vriend gekeken. Dit is iets waar ik me voor schaam, maar hij deed erg vreemd en ik had onder andere gezien dat hij nog steeds een Tinder en Badoo profiel heeft en via whatsapp gesprekken voert met mensen die hij hiervan kent. Omdat ik het niet vertrouwde heb ik laatst toen hij sliep in zijn telefoon gekeken. Toen ben ik er achter gekomen dat hij foto's van zichzelf heeft als vrouw en ook gesprekken voert met mensen onder zijn vrouwelijke naam.
Ik zit nu in een lastig parket. Ik begrijp dat hij dit niet aan mij wilde vertellen voor hij het gevoel heeft me 100% te kunnen vertrouwen. Door in zijn telefoon gekeken te hebben, laat ik zien dat ik hem niet vertrouw. Omdat hij veel problemen heeft met vertrouwen, wil ik hem dit ook niet zeggen.
Wel zou ik graag willen dat hij zoch vertrouwt genoeg voelt bij mij om zichzelf te kunnen zijn. Weten dat hij dit deel van zichzelf voor mij verbergt, vind ik erg lastig.
Graag zou ik tips hebben over hoe ik deze dingen voor mezelf op een rijtje kan zetten, of hoe ik er misschien toch over zou kunnen praten.

Bedankt alvast voor de reacties.. Groet, Gertie
petratrans
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di jun 12, 2012 20:21

Re: Hij houdt het geheim

Bericht door petratrans »

kun je niet gewoon een keer over travestie in het algemeen iets naar voren brengen en dan kijken hoe hij daar op reageert.
En daarbij het onderwerp niet gelijk te zwaar maken. succes.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Re: Hij houdt het geheim

Bericht door Elsa »

Hallo Gertie.
Wat een lastig dilemma, ik begrijp het wel dat jij je vragen stelt vanwege zijn andere gedrag. Ik werd op een andere manier geconfronteerd met het T* gebeuren van mijn partner. Door onverwachts even thuis te komen en zag hem toen als 'haar ' zitten.
Voor jou denk ik dat het misschien wel goed is wanneer je het vertelt. Wie weet geeft het juist een opening om erover te praten. Of anders, schrijf het op zodat hij het rustig kan lezen .
Om zo rond te lopen met wat je nu weet maakt het gewoon moeilijker. Laat hem weten dat jij het niet veroordeeld. Ik hoop dat jij er iets aan hebt, laat het maar weten.
groetjes Elsa
Plaats reactie