Zoek een vriendin

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elizevandermeiden
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: di okt 31, 2017 6:25

Zoek een vriendin

Bericht door Elizevandermeiden »

Beste Forumgenoten .

Even voorstellen.
Ik ben Elize en heb mij sinds een paar jaar overgegeven aan mijn travestie gevoelens.
Ben in de 50 en woon in Zuid Holland.
Mijn vrouw is op de hoogte, vind het niet leuk en fijn , maar weet dat het een stukje van mij is dat niet zal verdwijnen.
Het komt en het gaat met de jaargetijden mee en momenteel zit ik weer in een periode dat het eruit komt.

ik wil binnenkort ook naar een T avond gaan en ben een garderobe aan het aanschaffen om daar als goed geklede dame te verschijnen.
Het lijkt mij leuk en fijn om eens enfemme met een ander T dame een vriendschap te beginnen om samen leuke dingen te gaan doen, zoals lekker shoppen.
Ik wil er niet teveel geld aan uitgeven ,maar ben er wel achter dat je bij de 2e hands winkels hele leuke dingen kan scoren.

Mijn probleem is dat mij nergens goed kan omkleden om de deur uit te gaan dus het zal wel prettig zijn als ik dat kan combineren.

Ik kan natuurlijk wel een hotelkamer huren, maar dat is ook weer zonde van het geld en is ook zo n gedoe.
Ik koop er liever kleren voor of doe een terrasje

Als jou dat ook iets lijkt en je bent op zoek naar hetzelfde stuur mijn dan even een mailtje.
Elizevandermeiden@hotmail.com


Groetjes

Elize
Plaats reactie