Omgeving Flevoland

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Omgeving Flevoland

Bericht door Transvrouw »

Ik zou graag in contact willen komen met transvrouwen. Zelf ben ik transvrouw en ga ook als zodanig door het leven. In de polder waar ik woon kom ik om de een of andere reden weinig transvrouwen tegen, hoewel ik me heb laten vertellen dat ze er toch echt moeten zijn. Ik zou graag ervaring willen uitwisselen en/of culturele uitstapjes willen maken. Ik ben getrouwd en niet op zoek naar een partner. Onze toekomstige verstandhouding is puur vriendschappelijk, zonder seksuele bijbedoelingen.

Naast mijn baan in een ziekenhuis, ben ik 30 jaar fotografe. Misschien dat we in fotografie een gemeenschappelijke deler hebben. Mijn levensovertuiging is gebaseerd op de kracht van mensen en de wetenschap. Met geloof heb ik niets, hoewel ik ook niet geloof dat het ontstaan en onze aanwezigheid in dit immense heelal, enkel een toevallige samenloop van omstandigheden is.

Ik ben een zelfbewust en tikkeltje tegendraads persoon met brede maatschappelijke interesses. Ik vind het leuk om me onder de mensen te begeven, dingen te ondernemen en nieuwe omgevingen te bezoeken. Ik voel me een bevoorrecht mens dat ik in deze tijd op deze planeet woon. Mijn levensmissie is om nakomende generaties mee te geven dat je als persoon het geluk in je leven kunt omarmen, zolang je leeft.

Lijkt je het leuk om elkaar eens te ontmoeten, geef een reactie hieronder of stuur een PB.

Groetjes,
Anne (54)
willianne
is nieuw hier
Berichten: 8
Lid geworden op: zo nov 19, 2017 11:52

Re: Omgeving Flevoland

Bericht door willianne »

Hoi Anne. hoe kom je met elkaar in contact? dat is iets wat mij namelijk nooit lukt.

Groetjes: Willianne
Gebruikersavatar
RamonaAdmin
Forum / Website Beheerder
Berichten: 74
Lid geworden op: wo jan 13, 2016 0:30
Contacteer:

Re: Omgeving Flevoland

Bericht door RamonaAdmin »

Hoi Transvrouw,

Check ook de nieuwe website van ons, waarmee je met elkaar in contact kunt komen: https://www.transgender-dating.nl
Zie ook de post: viewtopic.php?f=1&t=8978
Plaats reactie