spoed verzoekje

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
maximilliaan
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do sep 19, 2019 20:09

spoed verzoekje

Bericht door maximilliaan »

Beste dames,

Momenteel werk ik in een beschermde woonvorm van het Leger des Heils. In deze woonvorm hebben wij een transgender dame zitten. Mede door haar transgender gevoelens en de negatieve reacties uit haar vroegere omgeving, is zij ooit dakloos en verslaafd geraakt en van daar uit bij ons komen wonen. Een lange tijd heeft zij in een neerwaartse spiraal gezeten door veel onbegrip uit haar omgeving, iets wat zij nu wilt doorbreken. Dit betekend dan ook dat zij binnen korte tijd de woonvorm zal verlaten en naar de detox zal gaan met een langdurig traject die hier op zal volgen. Zij heeft deze keuze gemaakt omdat zij simpelweg de wens heeft een drugsvrij bestaan op te bouwen en van hier uit zowel een eigen plekje kan krijgen en eindelijk na jaren een transitie traject in kan gaan om haar grootste wens uit te laten komen.

Doordat zij in al de jaren veel onbegrip om zich heen heeft gehad, heeft zij nooit de mogelijkheid gekregen om zich te leren kleden en opmaken als vrouw. Graag willen wij als team haar in het zonnetje zetten omdat wij ons er van bewust zijn dat zij nog een lange weg te gaan heeft, maar toch deze moedige stap zet. En hoe kan dat beter dan haar te verwennen met een prachtige make over en aansluitend een avondje naar de film.

Om u een beeld te geven van deze prachtige jonge dame kan ik u vertellen dat dit misschien wel de meest vergevingsgezinde persoon is die ik in mijn leven ben tegen gekomen. Ipv boos te worden op mensen die haar niet begrijpen en van hier uit lelijke opmerkingen over haar maken, is zij de persoon die de eerste stap tot toenadering zoekt op het moment dat deze mensen hulp nodig hebben. Dan is zij de eerste persoon wie voor hen klaar staat. Dit omdat zij zich bewust is dat veel meer te maken heeft met onbegrip dan met haar als persoon zelf. Het is een hartelijke dame die haar humor nooit verloren heeft, iemand die altijd behulpzaam is naar iedereen.

Op dit moment hebben wij een fantastische visagiste bereid gevonden die haar graag een mooie make over zou willen geven, we zijn hier mega dankbaar voor! We hebben een minimaal budget ter beschikking waardoor we haar een avondje mee naar de film kunnen nemen. Echter we zijn nog op zoek naar kleding in een zeer klein dames maatje. Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen (liefst omgeving Heerlen) die nog stijlvolle dames kleding in een klein maatje over hebben (s of xs) en deze weg doen??? Zijn er mensen die nog oude make up over hebben en deze weg willen doen of iets anders waar jullie van denken dat dit bruikbaar voor haar zou kunnen zijn, we vernemen graag van jullie!!!

Ik hoop dat er mensen zijn die haar dit net zo gunnen als wij, als het aan ons ligt gaat ze naar de film als onze kleine prinses en bezorgen wij haar een dag waar zij aan terug kan denken in moeilijke tijden. Een dag die haar zal laten stralen en haar extra moed en kracht kan geven om haar doel te kunnen bereiken.

Groetjes Max
(max.pals@legerdesheils.nl)
Plaats reactie