Ik wil graag grotere borsten! Wie wil mij tips geven over natuurlijke hormonen?

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Buikje

Ik wil graag grotere borsten! Wie wil mij tips geven over natuurlijke hormonen?

Bericht door Buikje »

Hallo ik ben Buikje.
Ik zou O zo graag grotere borsten willen hebben. Ik heb van nature al borsten gekregen, nog niet helemaal naar wens.
Welke dames willen mij tips geven over natuurlijke hormonen.
Dank voor het lezen.
Groetjes,
Buikje
Anne S
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: do jan 19, 2017 9:08
Locatie: groningen

Re: Ik wil graag grotere borsten! Wie wil mij tips geven over natuurlijke hormonen?

Bericht door Anne S »

Hoi Buikje.
Ook ik heb deze vraag al eens gesteld maar geen reactie. Nu wil ik deze winter maar eens starten met breast gro pillen zit hop in dus ja hoop op cup je A. Als dat niet werkt maar eens na vragen LIPOFILLING als ze dat willen doen en kunnen bij mannen voor 1 of 1,5 cup zou graag echte borsten willen cup A of B. Nu draag ik veel Aphrodite zelf hechtende borsten heb cup A en B super met extra lijm zitten ze 4 dagen ben er echt blij mee. Maar ja echte boobs zou nog fijner zijn . Groetjes Anne, s
Buikje

Re: Ik wil graag grotere borsten! Wie wil mij tips geven over natuurlijke hormonen?

Bericht door Buikje »

Anne S schreef: vr aug 07, 2020 13:41 Hoi Buikje.
Ook ik heb deze vraag al eens gesteld maar geen reactie. Nu wil ik deze winter maar eens starten met breast gro pillen zit hop in dus ja hoop op cup je A. Als dat niet werkt maar eens na vragen LIPOFILLING als ze dat willen doen en kunnen bij mannen voor 1 of 1,5 cup zou graag echte borsten willen cup A of B. Nu draag ik veel Aphrodite zelf hechtende borsten heb cup A en B super met extra lijm zitten ze 4 dagen ben er echt blij mee. Maar ja echte boobs zou nog fijner zijn . Groetjes Anne, s
Beste Anne S
Dank voor de tip.
Vriendelijke groet,
Buikje.
Buikje

Re: Ik wil graag grotere borsten! Wie wil mij tips geven over natuurlijke hormonen?

Bericht door Buikje »

Beste Anne.
Dank voor de tips.

Groetjes Buikje
Plaats reactie