hoe openbaar dragen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door matthijsse »

vrouwen met dikke huidkleurige pantys vind ik ook zeer mooi om naar kijken
en ook om ze zelf aan te hebben
rochelle

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door rochelle »

Ik vind juist de dunne panty's mooi en sexy. Leuk om te zien dat het voor iedereen weer anders is..
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door matthijsse »

pantys zijn heerlijk om te dragen , maar ook heerlijk om naar te kijken , en ik vind dat als iemand een panty aan heeft dat je dat wel goed moet kunnen zien dus daarom draag ik zelf het liefst ook dikke pantys
johan292
ff weer wat posten
Berichten: 34
Lid geworden op: wo dec 15, 2021 18:22

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door johan292 »

Zelf draag ik leggings en lak broeken of jeans
Gebruikersavatar
CrossWin66
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: zo jul 30, 2023 20:26

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door CrossWin66 »

Ik draag al een aantal jaren jeans(skinny, straight of regular fit) van de Only. En sinds vorige zomer draag ik in de zomer shorts van de Only. Ik ben me aan het over halen om ook de coated te gaan dragen. Omdat die, voor mijn gevoel, nog net een stap te ver voor me zijn heb ik er nog geen. Ook ben ik me moed in aan het praten om ooit in een body en jeans over straat te gaan. Tevens draag ik intussen ook Timberland boots die voor vrouwen zijn, een jacket en een vest.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door matthijsse »

croswinn

probeer het maar , het ligt er wel een beetje aan waar je woont , maar over het algemeen
kan je daar gewoon mee de straat op ik loop met rokken en pantys en pumps op straat en ik hoor nooit iets
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door zijde »

Zijde kan in een Veluws dorp plaats nog niet in dameskleding in rok met mooie laarzen lopen.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door matthijsse »

zijde

dat is idd een beetje lastig ,, kijk in nunspeet zou het denk ik nog wel kunnen
maar ga je naar elspeet , vierhouten , elburg of uddel , dan wordt dat nog best een beetje moeilijk
dat is daar wel een dingetje , daar heb je wel een punt .
ik woon in amsterdam , en daar zijn dat soort dingen idd een stuk makkelijker
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door zijde »

Zijde
In een christelijk dorp is het moeilijk om aan travestie te doen.Als je in rok loopt wordt je uitgelachen. Tevens kan je moeilijk in een rok met de trein reizen om naar een bijeenkomst te gaan met travestieten in Amersfoort.Zijde ging naar bijeenkomsten van travestieten in Amersfoort in herenkleding.Hij reist met scooter of met trein.Je zag hier trangenders en travestieten.
Daarom stop ik mijn dameskleding in een tas en reis per scooter naar een groep in Zwolle waar een groep is waar trangenders,travestieten zijn bij clubT. Hier waren een cursus opmaken onder leiding van een deskundige.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: hoe openbaar dragen

Bericht door matthijsse »

met een rok lopen dat doe ik nog wel , maar met een zwarte panty een kerk in lopen dat wordt wat moeilijker
Plaats reactie