Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

dazi
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: vr apr 16, 2004 15:51

Wie draagt er graag ouderwetse lingerie, corseletten e.a.

Bericht door dazi »

Ik draag dolgraag ouderwetse lingerie, lekker stevig (corseletten steunslips, behas met maagband, e.a.) Tegenwoordig zijn ze moeilijker en moeilijker te vinden. Zou er graag over praten met gelijkgezinden
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Sifferts

Er zullen vast genoeg gelijkgestemden zijn hier, maar zelf prefereer ik lichter en luchtiger.
Lekkere gladde slipjes bijv (geen strings) en mooie BH's, evt. afgewerkt met kant of van dat lekker glanzende satijn. Dat vind ik mooi.
En het draagt ook nog eens lekker.

Af en toe draag ik wel eens een corset, maar dat is meer voor een vrouwelijker figuur. Ik heb er verder niks mee.

Hopelijk krijg je wel veel reacties.
Cyn.
carolientje
dagelijks aanwezig
Berichten: 80
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 20:33
Locatie: Antwerpen

Bericht door carolientje »

Ik heb één keer een stuk gekocht in z'n geheel. Ik zou begot effie niet weten hoe je het noemt. Het is geen corset maar een lingeriestuk waar heel je lichaam inpast en achteraan sluit met haakjes. Er zit een bh in en onderaan heeft het jaretellen. Is dit zoals je noemt een bh met maagband? Maar eigenlijk draag ik het niet meer omdat het systeem met de jaretellen niet echt goed werkt. Ofwel ben ik er te onhandig voor :cry: Het was alleszins wel sexy!

Ik ga nu volgende week of zo een heupcorset bij travisage bestellen. Tevens een heup-billenbroek en een camouflageslip. Ik ben eens benieuwd.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Ha Sifferts,

Ik heb zelf twee corsetten uit de Victoriaanse tijd van Axfords ( www.axfords.com ) maar draag ze niet zo vaak, want het is niet erg praktisch. Lekker onderuit zakken in het fauteuil is er dan niet bij :P
Maar het voelt wel erg vrouwelijk en sexy.
Afbeelding
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
franci
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 9:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door franci »

Ik heb zo'n rijgcorset gekocht.Mensen lief , als je dat aandoet en je begint het stilletjes aan meer vast te trekken dan zie je daar plots een vrouwelijke figuur verschijnen die je steeds zou willen hebben.
Gemakkelijk zit het niet , zeker niet tijdens het eten.
Ideaal is natuurlijk dat iemand anders het hele boeltje vasttrekt , dan past het perfect.
groetjes
carolientje
dagelijks aanwezig
Berichten: 80
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 20:33
Locatie: Antwerpen

Bericht door carolientje »

franci, waar heb je dat gekocht?
Gebruikersavatar
franci
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: zo mei 02, 2004 9:56
Locatie: Antwerpen

Bericht door franci »

Carolien ,
:P zijstraat van de Kammenstraat , rechts als je van de Nationale straat komt.Het is die erotisch getinte shop die gerund wordt door 2 dames.Niet zo goedkoop , verleden jaar rond de 100 Euro.
groetjes
Gebruikersavatar
Missy
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: do jun 26, 2003 10:14
Locatie: Belgie

Bericht door Missy »

Bij "De Erotische verbeelding".Inderdaad een winkel waar je op je gemak kan rondkijken en waar je nog goed geholpen wordt ook.Een aanrader :wink:

Groetjes,
Missy 8) :D
Was ik maar dat ietsje anders...dan zou iedereen me normaal vinden.
carolientje
dagelijks aanwezig
Berichten: 80
Lid geworden op: ma apr 05, 2004 20:33
Locatie: Antwerpen

Bericht door carolientje »

Tja :cry: :cry: :cry:

Ben er vandaag geweest. Geen corsetten meer.

"Jaja, we hebben ze gehad, maar nu niet meer. Misschien in de nieuwe collectie tegen de winter..."
Gebruikersavatar
Es
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: di mar 09, 2004 12:47
Locatie: Breda
Contacteer:

Corset.....

Bericht door Es »

Er is heel, heeel veel op internet te vinden. kijk hier maar eens http://www.corset.dk/Links/index.htm hier staat heel veel links naar sites. er zijn er zelfs die ze op maat maken (wel prijzig).
Kijk ook regelmatig bij vraag en aanbod op dit forum.

Ik vind het ook helemaal te gek, het geeft een heel vrouwelijk figuur,
maar na een tijdje (paar uur) ga je je wel een beetje ingesnoerd voelen. :o :o :o

groetjes Es :wink:
Come out, come out Whatever you are... :-)
joan-
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di nov 05, 2002 21:32
Locatie: Zuid Holland

Bericht door joan- »

Ouderwetse lingerie draag ik graag. Alleen nu met de zomer geef ik toch wel de voorkeur aan wat luchtigers.
De winkels waar ze een redelijke voorraad hebben worden inderdaad steeds minder. Vorig jaar is een winkel in rotterdam waar ik heel vriendelijk en goed werd geholpen er helaas mee opgehouden.

groetjes, Joan
Doreen
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: wo okt 08, 2003 17:40
Contacteer:

Bericht door Doreen »

Dazi, je berichtje is al weer een poosje oud maar ik deel dezelfde passie. Step-in's, correctieslips, functionele beha's, panty corseletten. Echt prachtig allemaal.
Mail me eens op doreenbra@hotmail.com

Doreen
doris daisy
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 13, 2004 12:18

Bericht door doris daisy »

carolientje schreef:Tja :cry: :cry: :cry:

Ben er vandaag geweest. Geen corsetten meer.

"Jaja, we hebben ze gehad, maar nu niet meer. Misschien in de nieuwe collectie tegen de winter..."
Ik heb mijn corset bij JC Collections gekocht, echt fantastisch.....
Was gebruikt als showmodel, normaal ronde de €450.- nu kunnen kopen voor € 150.-

Echt de moeite waard.
Gebruikersavatar
Ellen-TV
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 27, 2004 0:43
Locatie: Eindhoven

Ouderwetse lingerie

Bericht door Ellen-TV »

Hoi Dazi,

Ook ik ben gek op corseletten en step ins. Het liefst draag ik een panty corselet met een rits aan de voorzijde. Soms ook een corselet met jarretelles en kousen. maar omdat ik het liefst een panty draag, gaat mijn voorkeur uit naar een model met kruisje. Ik heb daarvan ook zo'n 14 verschillende modellen en merken. Echt fantastisch zo'n pantylet (vind ik).
Ik ken nog wel en paar winkels die nog een ruime collectie hebben. Mocht je interesse hebben, mail me dan eens dan geef ik je die adressen.

Groetjes,
Ellen
Lizette
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: di dec 06, 2005 10:22
Locatie: Amsterdam

Bericht door Lizette »

:D Hallo meiden!

Wat een heerlijk gevoel is het om te horen dat jullie dezelfde passie voor vintage lingerie hebben. Ik denk dat deze lingerie weer helemaal in de mode gaat komen, ik kijk ernaar uit.
Ik draag ook heel graag step-ins, gaines, corsetten, long-line bh's en natuurlijk ook (heerlijke) corseletten.
Het kostte me wel wat tijd om eraan te wennen, maar nu ik ze met grote regelmaat langere tijd draag vindt ik ze geweldig!
Ze accentueren je vrouwelijke kant, en gecombineert met een leuke strakke korte (leren) rok pittige top en hoge hakken voelt dat fantastisch! :lol:
Graag zou ik jullie ervaringen met het dragen van deze klassieke lingerie met jullie delen. Ik wacht ze met spanning af. :wink:
Love klassieke corsetterie. Korte jeansrokken en leren rokken vind ik heerlijk dragen.
Plaats reactie