Wat draag je als man onder je rok

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat draag je als man onder je rok

blote benen, gewoon je eigen (heren)schoenen
5
7%
Maillot/panty of kousen en jarretels herenschoenen
7
9%
Maillot/panty of kousen en jarretels met damesschoen
63
84%
 
Totaal aantal stemmen: 75

jenni_b
dagelijks aanwezig
Berichten: 171
Lid geworden op: do mei 20, 2004 1:09
Contacteer:

Bericht door jenni_b »

Nancy Koppens schreef:He Jennie, Wil ik wel weten waar jij uitgaat.... ga regelmatig uit maar mannen met een rok ben ik nog niet tegen gekomen....
:-?
Nuja, dat zijn dan inderdaad die gothic feesten dus.
Nancy Koppens
dagelijks aanwezig
Berichten: 168
Lid geworden op: di nov 16, 2004 22:11

Bericht door Nancy Koppens »

Aha.... dat is dan idd een gelegeheid om daar als man met rok je te vermaken :wink:

FF wat anders..... mooie site heb je, helemaal toppie!
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Missy schreef:Jenni,

Goth's zijn niet allemaal een beetje gek,ze doen gewoon wat ze willen en kijken niet naar wat de maatschappij hen opdringt.
Met andere woorden ze doen dus gewoon hun zin :wink:
Voor de "normale"mens komen we dus wel een beetje gek over.
But who cares anyway???

Groetjes,
Missy XXXXXXX
Was iedereen maar zo "gek" dan zou de wereld er een stuk beter uitzien enneh zo'n macho man in rok vind ik wel wat moet ik bekennen.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Joanne schreef :
Was iedereen maar zo "gek" dan zou de wereld er een stuk beter uitzien enneh zo'n macho man in rok vind ik wel wat moet ik bekennen.
Vertel is je maakt me erg nieuwsgierig .............

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Nah gewoon die combi mannelijk vrouwelijk vind ik wel aantrekkelijk in een man. Vooral als hij verder heel zelfverzekerd is wat zijn mannelijkheid betreft.

Split door moderator vanaf hier. Zie ook http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2687
Gebruikersavatar
Guyselle
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: zo apr 11, 2004 13:37
Locatie: Belgie/Antwerpen

Wat onder een rok?

Bericht door Guyselle »

Ik vind blootbeens met korte rok ook wel sexy.....alhoewel in de winter een panty of stay ups ook zo zalig kunnen aanvoelen!!
Verder gelakte nageltjes en muiltjes van SCHOLL type DIVA,die zijn echt zalig om te dragen.....en een maat 41 komt echt overeen met mijn maatje 42.....kosten een 60 Euro.
Voor de liefhebbers is er een goed adres in Antwerpen tussen de Meir en de Vogelsmarkt,met een begripvolle uitbater,waar ik zonder probleem eerst gepast heb!!!
Messchien niet te geloven....hij vond mij een toffe "man"en bood mij zelf een glaasje wijn aan!
noodles
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: do nov 04, 2004 15:30

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door noodles »

Frederique_ schreef:Ik heb vrij grote voeten (mt 48 ), heb een paar nette zwarte gelakte herenschoenen die ik in mijn ambiguere vorm draag. Eergister ben ik met een lange zwarte rok (met daaronder zowel een panty als een legging, het was heerlijk warm!) voor het eerst in bus, metro en trein gestapt.
Klinkt heel mooi! Ik heb vorige week voor mijn lief een mannenrok gemaakt, van zwarte spijkerstof en grote drukknopen. En een zak erop want voor meer was geen plek meer...
Frederique_ schreef:N.B: en dat "man"... tja, ik voel me zowel man als vrouw. Van beide wat. Verder heb ik geen zin in nog een keer deze zinlose discussie: 1x is voor mij genoeg.
Dat wil ik hier nog wel vragen in een aparte draad, wat ìs nu eigenlijk een man of een vrouw?

Hannah (heeft niet gestemd)
Gebruikersavatar
vreer
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: di feb 01, 2005 11:43

Bericht door vreer »

Nu heb ik het probleem dat vrijwel iedereen hier heeft: ik ben geen man. Ik rpresenteer me wel vrijsterk als man qua uiterlijk. Zie mij dus maar als een F2M-travestiet daarin.

Vandaag heb ik (voor het eerst ) op mijn werk een mannenrok aan. Daaronder draag ik wegens de kou buiten een maillot (zwart,net als de rok) en kisten.
Nog geen blikken/vragen bemerkt van mijn vollega's of anderen onderweg.

Droeg er buiten een leren motorjack bij en een fraaie hoed.

jarretels vind ik ondingen, net als panties. Ik ga voor een grote kilt en een camouflagerok nog.

Vreer
noodles
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: do nov 04, 2004 15:30

Bericht door noodles »

Of het een afdwaling v/h topic betreft weet ik niet ;o), maar naast de zwarte rok willen we ons ook werpen op de djelaba (lang vaak Arabisch gewaad) en misschien wel gewaagdere rokken/jurken. Waar blijft de mannenjurk? En hebben mannen misschien niet behoefte aan jarretels maar aan een alternatieve panty?

Hannah
Gebruikersavatar
vreer
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: di feb 01, 2005 11:43

Bericht door vreer »

Noodles schreef:Of het een afdwaling v/h topic betreft weet ik niet ;o),<knip>Waar blijft de mannenjurk? En hebben mannen misschien niet behoefte aan jarretels maar aan een alternatieve panty?
Hmm, interessant. Denkt u daar eens over mee? U is allen ;)
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door matthijsse »

ik draag niets onder mijn rok , ja alleen een slipje en soms een panty
Gebruikersavatar
patty
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: di aug 18, 2020 22:06
Locatie: ...Betuwe...

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door patty »

SLipje of 'hipster' . panties of lange pantykousen met jarretelgordel.
En natuurlijk een kuisheidskooitje..... :wink:
Wim
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: wo nov 08, 2017 6:46
Locatie: Pijnacker

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door Wim »

Het ligt eraan wat voor rok.
Onder een gewone spijkerrok draag ik een gewone onderbroek maar met een kokerrok of een andere strak zittende rok is het wijs een verhullende onderbroek te dragen.
In de zomer zonder panty en in de winter gewoon wat het weer toelaat hoe kouder hoe dikker.

En voor wie een keer een rok in het openbaar wil dragen begin met een simpele spijkerrok met gewoon je schoenen eronder en niet te veel tierelantijntjes dan denkt 95% van de mensen die je tegen komt dat je een korte broek aan hebt.
En wees zelfverzekerd,als je angstig rond gaat rennen weet je zeker dat je alle aandacht op je krijgt.

Je moet zomaar denken 98% van de mensen boeit het niet wat je doet die zijn allemaal met zichzelf bezig.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door matthijsse »

wim

ik heb de hele week op vakantie een spijkebroek gedragen en ik heb ik de hele week slippers gedragen en ik heb blauw gelakte teennagels en er is helemaal niemand die iets gezegd heb
zijde
ff weer wat posten
Berichten: 71
Lid geworden op: di jan 12, 2016 19:20

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door zijde »

Zijde
Onder mijn rok draag ik een panty en dameslaarzen bij een blauwe rok grijze laarzen en bij een bruine rok bruine laarzen.
Plaats reactie