Wat draag je als man onder je rok

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Wat draag je als man onder je rok

blote benen, gewoon je eigen (heren)schoenen
5
7%
Maillot/panty of kousen en jarretels herenschoenen
7
9%
Maillot/panty of kousen en jarretels met damesschoen
63
84%
 
Totaal aantal stemmen: 75

matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door matthijsse »

ik heb op vakantie geen spijkerbroek maar een spijkerrok gedragen !
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: Wat draag je als man onder je rok

Bericht door matthijsse »

nu is de tijd weer aangebroken dat ik elke dag een panty onder mijn rok draag
rivanho
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mei 03, 2020 14:22

Re: als man in rok overstraat ja...

Bericht door rivanho »

marjan schreef: do dec 23, 2004 10:46 Als je als man een rok aantrekt die voor vrouwen is bedoeld zonder de bedoeling om je als vrouw te presenteren, dan zul je al gauw voor gek lopen. En eerlijk gezegd vind ik het zelf ook geen gezicht.
Marjan
Het is al een oud item en ik kom er nu pas op terecht maar schrok ervan hoe "hokjesdenkend" men kan zijn :cry: Ik loop al 3 jaar dagdagelijks in rokken rond (ja, damesrokken) in effen denim, zwart, bruin, blauw, kaki... steevast boven de knie, met blote benen en daaronder herensandalen of stevige stapschoenen. Omdat ik een lans wil breken voor het dragen van rokken bij mannen wil ik me nooit als vrouw presenteren, dan loop ik het doel mis. Aan de voeten herensandalen of stevige stapschoenen.
Kan zijn dat jij het geen zicht vindt maar ik heb in die 3 jaar nog geen seconde het idee gehad voor gek te lopen, niet bij de dagelijkse boodschappen, dokter, apotheek, dierenarts, tandarts.... in tegendeel wel al enkele complimenten gehad, voornamelijk van dames :P
Plaats reactie