Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

Marloes1982 schreef:Het klinkt allemaal wel goed, maar ik blijf het toch een beetje oncharmante oplossing vinden :(
Liever draag ik gewoon een mooie slip of iets dergelijks, want hoewel dit best goed zal werken denk ik dat het er (net zoals met tape) niet echt mooi uit ziet. Of draag je er een slip overheen?
ja met slip over de panty-gaff heen. Het is haast niet meer te zien, anderen zullen denken dat het string is dat je eronder draagt.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Irene schreef:Lekker off-topic, maar wat geeft het.
Sorry, ik zal het niet meer doen :oops:
Dan maar even on-topic . . .

Ik draag een pantyslip met pijpjes waar ik ook de opvullingen in kwijt kan, die ik essentieel vind om een juiste vorm van heupen en billen te creeren.
Het kruis van de slip heeft een dubbele laag stof. Op strategische punten heb ik daarin openingen geknipt, zodat het wormvormig aanhangsel tussen de twee lagen stof wordt geklemd en op z'n plaats wordt gehouden. Hierdoor is het ook mogelijk om een kleine boodschap zonder veel problemen te volbrengen.
Over alles heen draag ik nog een gewone slip met inlegkruisje.

Nu nog mijn pincode verklappen en ik heb al mijn geheimen prijsgegeven. :wink:

Zit er nog over te denken om in de pantylip hoesjes te maken om de opvullingen in te stoppen. Maar mijn vaardigheid met de naaimachine is nog niet zo ver gevorderd. Stretch materiaal is nogal lastig te verwerken.
Of ik ga een keer voor zoiets http://www.clcrv.com, als ik nog eens rijk wordt.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Die off-topic opmerking mag je vergeten hoor Dorothy, ik heb er tenslotte dankbaar misbruik van gemaakt ;-)

Wat vullingen betreft ben ik toch wel een beetje hypocriet, ik vul wel mijn BH, maar verdere vullingen voelen gewoon niet vrouwelijk genoeg.

Misschien heeft het te maken dat de vullingen voor mijn BH ook typisch voor vrouwen zijn en die in mijn slipje niet.

wie het weet mag het zeggen

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik ben natuurlijk de aanstichtster van dit off-topic gebeuren :oops: :oops:

Maar ik dacht, ik wil toch ook weer eens wat schrijven in dit draadje :wink:
Ik wacht namelijk nog steeds tot er een panty met een ladder langskomt, want zo zonde om er eentje te verknippen die nog goed is :wink:
Of is dat nu al te Hollands gedacht :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Kim_E schreef:Ik wacht namelijk nog steeds tot er een panty met een ladder langskomt, want zo zonde om er eentje te verknippen die nog goed is :wink:
Of is dat nu al te Hollands gedacht :-?
Je kan natuurlijk ook een heel goedkope halen bij de Hema. Dan hoef je je goede panty's niet te verknippen.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb er de afgelopen paar dagen twee nachten achtereen mee geslapen, en het werkt echt probleemloos.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Hoi Irene

Inderdaad werkt het heerlijk. wat ik ook leuk vind is het feit dat als je hem even de vrijheid wil geven of even laten "luchten" dit heel gemakkelijk is door alles even opzij te schuiven en zo opgerold te laten zitten. Kun je gemakkelijk direct weer terugplaatsen :D :D Soms wel gemakkelijker tijdens een lange scooterrit, zit wel wat gemakkelijker. :D :D :D

Ben overigens benieuwd of Loesje1982 of was het Marloes al heeft zitten knippen en uitproberen. :lol:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

creatief met kous :P
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Nog niet, heb het te druk met andere dingen gehad!

En het is nu Loesje, want omwille van privacy redenen en het feit dat ik de andere naam in RL wil gaan gebruiken, heb ik besloten langzamerhand om te switchen naar een andere nickname op internet. Vond het niet zo prettig dat iedereen die twee voor de hand liggende zoektermen invult op Google, zo gemakkelijk allerlei dingen over mij te weten kan komen!
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Loesje1982 schreef:En het is nu Loesje, want omwille van privacy redenen en het feit dat ik de andere naam in RL wil gaan gebruiken, heb ik besloten langzamerhand om te switchen naar een andere nickname op internet. Vond het niet zo prettig dat iedereen die twee voor de hand liggende zoektermen invult op Google, zo gemakkelijk allerlei dingen over mij te weten kan komen!
Dat is voor mij ook wel een issue waar ik lang over nagedacht heb, voordat ik mijn nickname hier op het forum veranderde. Ik moet zeggen, ik ben er nog niet helemaal uit. Voor mij is gebruik in RL trouwens ook nog niet aan de orde. En misschien dat ik mijn huidige forumnaam ooit wel in RL ga gebruiken, of niet, ik weet het dus nog niet.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het is maar een karweitje van hooguit 5 minuten hoor Loesje, ik zou niet meer zonder willen.

Over de RLE heb ik eigenlijk in dit opzicht nooit nagedacht, ik kan me niet voorstellen dat ik mijn naam zou veranderen, maar misschien wel mijn nickname hier, dat werkt vast wel met terugwerkende kracht.

Nou ja behalve dan mijn ondertekening met:

Irene :-(
Kleine stapjes
Francisca van Bommel
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: do feb 23, 2006 21:08
Locatie: Rotterdam

Gaff?

Bericht door Francisca van Bommel »

Ik koop tegenwoordig correctieslips bij de HEMA. Ze hebben ze voor zo ver ik weet alleen in zwart en ze hebben ze ook kennelijk niet overal en altijd, want ik heb me in diverse filialen een aantal weken rot gezocht zonder ze te vinden. De verkoopsters hebben de code ook nog in de computer opgezocht, maar konden hem niet vinden. Plotseling waren ze er weer, dus heb ik er gelijk maar een paar gekocht. Ze kosten wel bijna tien Euro per stuk.

Over die correctieslips draag ik een zogeheten Billenbroek; een correctiebroekje met ingewerkte zakjes met schuimvulling dat kant- en klaar bij Travisage te koop is. Kostte wel zevenenzestig Euro, dus ook niet erg goedkoop. Over deze twee broekjes draag je dan je panty. Op zich is de voorkant op die manier redelijk gestroomlijnd zonder meteen alles grof af te knellen.

In het verleden heb ik twee van die echte gaffs op internet gekocht. Ik weet niet eens meer precies waar. Ik heb ze wel gedragen, maar ze zaten erg oncomfortabel en zitten was bijna onmogelijk zonder een slapende penis te krijgen. Lijkt mij al met al niet erg gezond als je dit dus dagelijks gedurende langere tijd draagt.

Ik ben zelf nogal een broekendraagster (broekpakken en combinaties) waarbij je dus een wat langere blouse los over een broek kunt dragen. ook gaat mijn voorkeur uit naar donkere broeken (zwart of donkerblauw) zodat een eventuele oneffenheid in ieder geval minder opvalt.

Het excuus voor het dragen van een verdikking i.v.m. het gebruik van maandverband gaat op mijn leeftijd niet zo goed meer op.
Groeten,

Cisca
Veronic
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do aug 31, 2006 13:42
Locatie: Antwerpen

Bericht door Veronic »

Ik vind de truk( tuck) met de verknipte panty, na wat oefenen, fantastisch. Je ziet eigenlijk in spannenste boeken nauwelijk iets en is ook heel goedkoop.(Ben ik misschien ook van Nederlandse origine?)
Het zal natuurlijk wel afhangen van de vorm en grote van dit aanhangsel.

Groetjes
Veronique
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik heb de DIY-gaff nu eindelijk ook uitgeprobeerd. En ook mijn eerste reactie is dat het super zit. :D Het hele zaakje blijft lekker op zijn plek, en het is allemaal goed weg te werken onder een string. Zelfs onder een witte string zie je er nauwelijks iets van. Bij die andere gaffs in dit topic dacht ik steeds al: hoe werk je dat toch goed weg onder een string?? En ik ben niet van de billenbroeken enzo, en ook een panty moet van mij wel eens ;) weggelaten kunnen worden. Tape netjes wegwerken onder een string, ben ik ook nooit goed in geweest. Bovendien vind ik tape erg oncomfortabel, het geeft ook helemaal niets mee. Dus ik heb ook een tijdje gezocht naar wat elastischer oplossingen en heb daarom geëxperimenteerd met post-elastieken (niet lachen graag). Maar ideaal was dat ook niet, vooral niet omdat die dingen nog wel eens willen knappen. ;) Hoe de DIY-gaff zich bij houdt bij langduriger gebruik, dat weet ik niet, maar ik ga dat zeker ook zelf uittesten.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

leuk om te horen dat de diy-gaff bij jullie goed bevalt :P
Plaats reactie