Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ja Loesje, met kousen gaat dat niet zo makkelijk, hoewel hoe strakker hoe beter toch? Ben benieuwd. Draag nooit kousen maar als het beter werkt wil ik ze best een keer proberen :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Ik vind het wel een beetje sneu dat ik zo vaak hoor dat er gewacht wordt tot er een panty stuk is. Er bestaan volop adressen (supermarkten etc.) waar een panty heel erg weinig kost. Minder dan een goede lipstick, om maar eens iets te noemen. Als je bovendien een beetje went aan het idee dat je voor bijna niks een nieuwe gaff kunt maken, durf je ook wat meer uit te proberen.

Je moet het jezelf gewoon gunnen.


Carla.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Hmm Irene, Hoe strakker hoe beter? Ervaring is van niet. Ik heb namelijk ook de onderkant van de panties geprobeerd. Dus eigenlijk de kuit / voet stuk. Inderdaad zit het erg strak maar de band gaat dan ook vaak lager zitten en kan dan niet meer "verstopt" worden onder de randjes van een string bijvoorbeeld. En langdurig een erg strakke verpakking zit op den duur ook niet lekker. Verder is mijn ervaring dat de stukken nylon vrij lang te gebruiken zijn voordat ze beginnen te "lubberen" Ik heb eigenlijk in het begin van de maand weer nieuwe gemaakt omdat de vorige setjes nu eindelijk te losjes kwamen te zitten.

Tja en dan het andere probleem nl het druppelen doordat de plasbuis verkort wordt en we daardoor wat druppels urine kunnen verliezen. Ervaring is ook dat dit, bij langdurig gebruik van de gaff, kan inwerken op de huid. De huid in de bilnaad kan geirriteerd raken door het inwerken van vocht en urinedeeltjes. Oplossing is dit gedeelte waar het kopje tegen de huid aankomt in te smeren met wat vaseline of iets dergelijks. Vooral mannen met korte voorhuid of besneden zullen hier eventueel last van krijgen.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Waarom weet ik niet maar ben nog steeds erg benieuwd of Loesje de DIY gaff nu al eens uitgeprobeerd heeft. :o
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Hoi dhiamara,

Ik heb hem inmiddels uitgeprobeerd hoor! En ik was wel verrast dat het inderdaad wel aardig werkt, ook onder een gewoon slipje. Ik ben er alleen niet zo heel tevreden over, maar dat heeft meer met het hele tucking verhaal te maken. Ik kan alles goed weg stoppen en dat is fantastisch, maar zodra ik ga zitten en ik rechtop zit met mijn benen bij elkaar, gaat het enorm knellen en binnen een minuut of twee wordt het onhoudbaar. Als ik minder rechtop ga zitten, dus voorovergebukt, is het een stuk minder pijnlijk in mijn kruis. Ik vermoed dat het ergens bij mijn bekken mis gaat en dat er ergens twee botten tegen elkaar komen op dezelfde plek waar ik de boel heb weggestopt!

Ben benieuwd of anderen dit probleem ook hebben gehad, en hoe die dat hebben opgelost.
Voorlopig blijf ik nog even aan prutsen, en ga de DIY gaff zeker nog een paar keer proberen want ik vind het toch wel interessant.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Tucking is een kwestie van oefenen en rekken.
Is misschien een beetje onsmakelijk verhaal, maar ik heb in het verleden veel getraind door in getuckte toestand een erectie op te wekken, dat was wel behoorlijk pijnlijk, maar maakt het zaakje wel veel soepeler, waardoor het later veel gemakkelijker gaat.

Ik heb anderhalve week geleden een hele dag door de stad gelopen en auto gereden in de door jou omschreven gaff, zonder enige problemen.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

fijn dat je het geprobeerd hebt en tot nu toe redelijk tevreden bent :D Wat betreft het zitten e.d denk ik dat dit wel te maken heeft met het tucken. Toen ik dit voor het eerst deed was dit ook lastig of gaf een vervelend gevoel. Inderdaad was dit ook bij het zitten het geval, maar ik geef irene hierin gelijk. Hoe meer je het doet, hoe beter het gaat. Misschien een idee om het 's nachts een paar keer te dragen? Dan blijft het al liggend steeds zitten en kunnen ze er aan wennen dat ze goed verstopt zitten en kan het wat rekken op de plek waar ze zitten.

Ikzelf ben nog steeds zéér tevreden en draag het regelmatig. Voor mij is er alleen maar één pijnlijk momentje en dat is als de hond op mijn schoot springt en dan mijn ballen plet. :D :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Veronic
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do aug 31, 2006 13:42
Locatie: Antwerpen

Bericht door Veronic »

S'nachts draag ik toch liever iets anders, bvb een zijde nachtkleedje, is supper vrouwelijk. Heb dan even geen behoefte aan tucking. Trouwens jullie hebben volkomen gelijk, hoe meer je het doet, hoe gemakkelijker je je ding wegstopt.

Groetjes,
Veronique
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Veronic schreef:S'nachts draag ik toch liever iets anders, bvb een zijde nachtkleedje, is supper vrouwelijk. Heb dan even geen behoefte aan tucking. Trouwens jullie hebben volkomen gelijk, hoe meer je het doet, hoe gemakkelijker je je ding wegstopt.

Groetjes,
Veronique
Haha helemaal mee eens :D
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Sanne H
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: di aug 28, 2007 9:03
Contacteer:

Bericht door Sanne H »

Hey hey,
Net een 'Do it Yourself' gaff gemaakt en het zit allemaal perfect!
Ik zat al te overwegen om er eentje online te kopen, ben nu blij dat ik dat niet heb gedaan. Dit is een veel goedkopere oplossing.
Hartstikke bedankt Paula!
Liefs,
Sanne H
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Hoera!!! weer een fan van de GAF :) :) :) :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Floortje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 15:14

Bericht door Floortje »

Ik heb nu de manier gevonden (al zeg ik zelf dan toch...) gewoon een badpak onder je kleding aandoen. op die manier weet je zeker dat het zaakje goed op zijn plek blijft zitten. Ik heb alleen even een vraagje voor de dames hier. Hoe lang houden jullie het vol? Na een half uurtje begint het bij mij toch wel zeer te doen. Is misschien ook wennen, maar kan je dit ook de hele dag volhouden?
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Ik kan het gewoon de hele dag, geen probleem. De ballen in de balholtes en de rest naar achteren geduwd. Daarover een slip waar het niet uitschiet. Meestal ook nog een inlegkruisje erbij
Floortje
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: zo jun 08, 2008 15:14

Bericht door Floortje »

anjatheefee schreef:Ik kan het gewoon de hele dag, geen probleem. De ballen in de balholtes en de rest naar achteren geduwd. Daarover een slip waar het niet uitschiet. Meestal ook nog een inlegkruisje erbij
hmm dan moet ik denk ik gewoon nog wennen aan het gevoel. ik probeer wel steeds langer te tucken om eraan gewend te raken
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als je het vaak genoeg doet wordt het bijna een natuurlijke positie zal ik maar zeggen.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie