Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Gaff?

Bericht door Loesje »

Wie heeft er hier ooit gehoord van een slipje genaamd een 'gaff'? Ik heb er even op gegoogled en het blijkt een slipje te zijn wat speciaal voor mensen is gemaakt die het zaakje tussen hun benen vlak willen hebben. Als ik het goed begrijp zit er aan de voorkant van het slipje een soort zakje aan de binnenkant waar je alles in stopt, en wat door het slipje dusdanig op zijn plaats wordt gehouden dat het geheel er vlak uit ziet.

Als je googled op termen zoals 'gaff transvestite' of 'gaff transgender' of iets dergelijks, kom je als een van de eerste resultaten een paar online shops die deze dingen verkopen. Wel een beetje aan de dure kant.

Heeft er iemand ervaring met deze dingen, en weet er iemand waar je deze gaffs voor een iets minder dure prijs kunt kopen (liefst in Nederland)?
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Marloes,

Ik ben ook benieuwd naar ervaringen van anderen.
Je kan ze in Nederland kopen bij Cassandra van Transdreams, zie http://www.transdreams.nl/servprod/latexuw/index_nl.php
En ook online b.v. bij http://www.samiscloset.com/gaffs.asp
Ik vond het tot nu toe te duur om aan te schaffen.

Joyce
Alexistv
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 9:06
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Alexistv »

Hoi Marloes en Joyce,

Ook ik kan helaas geen antwoord geven op jullie vraag. Het lijkt erop dat de Gaff een product is wat al jaren in de US/UK gebruikt wordt want ze bieden het bijna overal op de transgender webshops aan. Helaas ben ik nog nooit iemand tegen gekomen die er ook echt één gebruikt heeft en ervaring mee heeft. Ik ben dus net zo benieuwd als jullie, er zal toch wel iemand in onze community ervaring hiermee hebben?


Liefs, Alexis
I'll always try everything at least once!
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Marloes en Alexis,

De gaff van transdreams heb ik even mogen proberen. Het zit heerlijk strak, dus ik denk wel dat ik er een aanschaf als ik weer een keer op bezoek ga.
Transdreams zit trouwens in Amsterdam, dus Marloes, je zou misschien een afspraak kunnen maken om het uit te proberen.

Joyce
Gebruikersavatar
Wendy B
ForumFan
Berichten: 381
Lid geworden op: di apr 05, 2005 22:39
Locatie: Hilversum

Bericht door Wendy B »

Die kruisbeschermers die american footballers hebben heet toch ook een gaff ?
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Die van transdreams zien er wel heel mooi uit, maar kan je uitleggen hoe het principe werkt, Joyce? Is het inderdaad met een soort zakje waar je alles in stopt, of is het gewoon een hele strakke slip?

Hoe dan ook, vind ik ze belachelijk duur. Online kosten ze overal minstens 25 dollar/euro, en bij Transdreams zijn ze vanaf 45 euro. Wil je dagelijks zoiets kunnen dragen, dan zul je een hele set moeten aanschaffen en mag je wel een bijbaantje nemen om je ondergoed te kunnen betalen :-/
Ik vraag me af of je zo'n gaff niet gewoon kan maken van een slipje door er wat aan te verstellen of zo'n zakje aan te naaien?
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Marloes1982 schreef:Die van transdreams zien er wel heel mooi uit, maar kan je uitleggen hoe het principe werkt, Joyce? Is het inderdaad met een soort zakje waar je alles in stopt, of is het gewoon een hele strakke slip?
Het is inderdaad een hele strakke slip. De banden die over je heupen gaan zorgen ervoor dat het heel strak zit. Als je dan gebruik maakt van de 'tuck' (zie b.v. http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=1582) dan blijft alles prima zitten. Ik vind zelf een nadeel dat ze alleen in zwart verkrijgbaar zijn (wit vind ik toch mooier) en dat een body erover niet staat. Meestal tape ik en dan kan je alle lingerie aan die je maar wilt. Maar dat is minder comfortabel dan zo'n gaff.

In bovengenoemde discussie wordt ook gesproken over correctieslips van b.v. de Hema. Die heb ik zelf nog niet geprobeerd, maar misschien is dat wat meer voor jou als je langdurig 'en femme' bent. Welke methode gebruik je nu?

Groetjes,

Joyce
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Ik heb dat tucking ook wel geprobeerd, en het gaat goed... totdat ik ga bewegen. Het blijft hooguit een half uurtje op zijn plaats, maar tijdens het lopen gaat alles weer los. En de boel tapen lijkt me niet zo super. Lijkt me zo'n gedoe als je even naar de wc wilt ofzo.
Dus zo'n gaff werkt in principe alleen als je de boel ook 'tuckt'?
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Ik weet niet hoe de gaff zit als je niet 'tuckt', lijkt me niet zo comfortabel. Ik denk dat ik vanwege de prijs van de gaff's eerst maar eens een correctieslip ga proberen. Bij Otto vond ik wat van Petite Fleur. Ik hou je op de hoogte.

Wel jammer dat er niet meer reacties zijn, ben toch benieuwd wat de ervaringen van anderen zijn.

Joyce
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Ik was trouwens vergeten te antwoorden op een van je vragen. Ik gebruik op het moment gewone damesslips waar ik zo goed mogelijk het zaakje naar achteren stop en hoop dat het blijft zitten. Meestal gaat het goed de eerste paar uren, maar daarna (of als ik veel gelopen heb ofzo) wil het nog wel eens dat de noten ertussen vandoor gaan, om het maar zo te zeggen ;)

Die correctiebroekjes die je bij de Otto zag, kan je vertellen welke dat zijn? Ik heb er een groot aantal gezien op hun site, maar het zijn vrijwel allemaal de buik-correctie slips, of slips die je billen beter doen uitkomen. Op zich allemaal leuk, maar dat is niet precies wat we nodig hebben? Daarnaast vind ik de grote correctie slips die je buikje weg werken er niet erg mooi uit zien. Een beetje buikje laten zien zit er niet meer bij als je die dingen draagt, omdat ze zo hoog zijn.
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Ik dacht aan deze. Zien er wel 'degelijk' uit, maar ze zijn niet zo laag uitgesneden. Ze bedekken inderdaad wel je buik. Als het goed is zitten deze strak genoeg om 'uitzakken' te voorkomen.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

In een disscussiegroep werd als alternatief voor een gaff nog verwezen naar de producten van Danskin. Misschien is dit iets. Wordt door danseressen gebruikt. Ik weet niet of je dat in Nederland kan kopen.

Afbeelding
Alexistv
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: vr jul 15, 2005 9:06
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Alexistv »

Lieve Joyce en Marloes,

Ik vind het inderdaad ook jammer dat niet meer mensen zich mengen in deze discussie. Volgens mij moeten er toch mensen zijn die hier ervaring mee hebben.

Ik heb even op de Danskin website (www.danskin.com) gekeken maar zij leveren zelf niets uit buiten de USA en ik denk ook niet dat zij de meest elegante oplossing hebben voor ons probleem. Mocht je er toch voor willen gaan dan kan je via www.ebay.nl allerlei Danskin producten vinden en aanschaffen.

Liefs, Alexis
I'll always try everything at least once!
Gebruikersavatar
Tara
dagelijks aanwezig
Berichten: 172
Lid geworden op: zo jul 17, 2005 0:29
Locatie: Ergens in het Gelderse (Genderse?) land

Bericht door Tara »

Volgens mij is er ook wel wat te vinden bij Hunkemöller.
Ik heb de laatste tijd niet op hun site gekeken, maar misschien is daar al wat te vinden.
En anders gewoon naar de winkel gaan.
Ik heb in het verleden daar wel wat kunnen vinden en het was gelukkig niet zo duur.
De wereld is toch plat.
Te veel mensen vallen er van af.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Bij de Wehkamp hebben ze ook een aantal correctie slips, en sommigen ervan zijn niet zo hoog en zien er wat mooier uit dan die van de Otto, vind ik.

Ik hoor graag wat je er van vindt, en of het echt een goede oplossing is, want als het werkt dan bestel ik er denk ik ook een paar :)
Plaats reactie