Gaff?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

Arike schreef:met post-elastieken (niet lachen graag). Maar ideaal was dat ook niet, vooral niet omdat die dingen nog wel eens willen knappen. ;)
ouch!
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

auw :o :o
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Bij langdurig gebruik gaat het tussenstuk net als bij een pantie wat losser zitten maar dat is geen probleem. Na het wassen is het weer oke. De band is nog steeds erg goed. Heb er eigenlijk maar 2 en een stuk of zeven tussenstukjes. Voor mij is de tussenmaat erg prettig. Ik bedoel hier het stukje net bij de knie en niet van de bovenkant van het pantybeen. Dit stukje zit bij mij net boven het begin van mijn penis en onder mij getucte ballen. Het bovenbeen stukje gaat daar weer helemaal over maar dat vind ik zelf niet prettig zitten. Experimenteer er maar wat mee. Bij de één past dit en bij de andere dat.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Misschien een beetje onsmakelijk, maar ik heb ontdekt dat je hem niet eens uit hoeft te doen als je naar de WC gaat. Je moet alleen een beetje frunniken zodanig dat je een weg vrij hebt, daarna lijkt het heel 'natuurlijk'.
Voordeel is dat je niet hoeft te bevrijden, en alles op zijn plaats blijft zitten.

Irene
Kleine stapjes
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

:D :D Moest even terug bladeren (moet ik maar niet zoveel reclame maken :oops: ) maar inderdaad ben jij het Paula die dit stukje huisvlijt op de site hebt gezet. Ik wil je langs deze weg hartelijk bedanken voor jou bijdrage. Simpel, eenvoudig en neit duur :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Ik heb het inmiddels ook geprobeerd en moet zeggen dat het heel mooi staat. Je ziet het haast niet.

Het voelt wel even anders, omdat ik het toch wat strakker gewend ben. De gaff van Cassandra vond ik wat dat betreft beter zitten, maar die is dan ook weer veel te zichtbaar en kan je niet combineren met een mooie slip of body naar keuze.

In ieder geval erg bedankt voor de tip, Paula.

Joyce
Veronic
daar ben ik weer
Berichten: 11
Lid geworden op: do aug 31, 2006 13:42
Locatie: Antwerpen

Bericht door Veronic »

Zit gewoon lekker en heb het momenteel aan. Ik ga er zelf mee joggen en heb zelfs na een uurtje sporten er helemaal geen problemen mee.

Groetjes
Veronique
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Als het toch over pantys gaat: Ik heb (ook) goede ervaringen met 'shock-up' van Oroblu. Dat is in feite een correctieslip met pantybenen eraan, een slip eronder dragen lukt niet, dat stroopt op en veroorzaakt rare proppen op je heupen een billen. Tucken gaat perfect en je zit niet met allerlei laagjes en hulpstukken over elkaar heen.
Ik vind het zelf vooral leuk omdat ik zo met slechts 2 kledingstukken (Panty en Jurk) helemaal 'de dame' kan zijn.

Carla
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Zoiets dergelijks heb ik ook wel eens gehad, dat ging prima, maar de doe hetzelf gaff is toch echt veel beter voor de lange termijn en de bewegingsvrijheid.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Klopt, irene. Ik bewaar de Shock-Up dan ook min of meer voor speciale gelegenheden/momenten.

Carla
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Gebruikersavatar
Monique_3
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: vr mar 25, 2005 1:38
Locatie: Provincie Zeeland

Bericht door Monique_3 »

Hoi allen,

Ik kwam deze site nog tegen waar het "tucking' word uitgelegd en geillustreerd, misschien van toepassing in deze threat?
http://mattea.trans-woman.de/en/tucking.htm
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ja monique die ken ik, maar zo is het me nog nooit gelukt. Ik neem voorlopig maar genoegen met de huisvlijt methode.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Joyce_
ForumFan
Berichten: 277
Lid geworden op: ma jul 18, 2005 23:36

Bericht door Joyce_ »

Hoi Monique,

Hier is nog een andere pagina met uitleg.

Groetjes,

Joyce
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ben ik even blij met mijn DIY- gaff :D Als ik al dat plakwerk zie dan vliegen de rillingen mij over de rug :(
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen! Laatst was ik eindelijk zover, en ik ging zitten met twee oude kousen....... shit!... dat moest dus een panty zijn. Kon ik nog niet m'n DIY gaff uitproberen, want panties draag ik nooit (behalve van die hele dikke in de winter).
Plaats reactie