Doe het zelf borsten

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Kathleen
ForumFan
Berichten: 428
Lid geworden op: do feb 13, 2003 19:37
Locatie: Belgie
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Hi Cynthia,

Eerst even vertellen dat ik de tip gaf voor diegenen die niet zoveel geld willen uitgeven voor volledige protheses. Handig, net echt en makkelijk. :D

Ik was vergezeld van mijn vrouwtje en die wil steeds vermijden dat ik mezelf teveel bloot geef (figuurlijk dan). Dus stond zij erop zelf te vragen naar die siliconen. Ik moest eigenlijk lachen want ze voegde eraan toe: 'ze zijn niet voor mij hoor'. Eenmaal buiten vertelde ik haar dat ze rustig mocht vertellen dat ze voor mij waren. Er kende me daar toch geen mens. :D

Verder wil ik nog even vertellen dat ik steeds stoutmoediger word in kledingzaken en lingeriewinkels. Vroeger bleef ik bij het vrouwtje in de buurt om iets uit te zoeken, zogenaamd voor haar, nu zit ik vaak helemaal aan de andere kant van de winkel. Het levert soms een verbaasde blik op, maar het stoort niet echt meer. Nog even, en ik kan op eigen houtje gaan shoppen. (Wel niet zo leuk alleen). :wink:

Zo maken we vooruitgang. Langzaam, maar toch vooruit!!! :P
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ben vandaag de staat in geweest met mijn vrouw om een nieuwe (mannen)pak te kopen. Wij vonden het allebei een saaie boel. Toen ik eenmaal geslaagd was, is de echte pret begonnen. Ben met je eens, Kathleen, alleen winkelen is allang niet zo leuk.

Liefs,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Ramona, dank je wel voor de tip, klinkt veel belovend en ik ga het uitproberen, heeft trouwens iemand ervaring met de inlegkussentjes van Paula ?

Over het shoppen enzo,

Sinds een jaartje of 2 schaam ik me er niet meer zo voor om als m'n andere ik er voor uit te komen dat ik aan travestie doe en vraag ook sinds ene jaartje zelfs advies van de verkoopsters. Wel vraag ik altijd van te voren of het gepast is om te komen. Eigenlijk nog nergens nooit problemen meegemaakt. Het grote voordeel voor mij is, dat ik vaak even rondneus als ik aan het werk ben en het is even rustig. Nu ben ik in het dagelijks leventje dus nog koerier en als koerier kom je wel overal, dus buitenstaanders denken dat het voor m'n werk is, kijken niet raar op als ik met een tasje van hunkemuller naar buiten loop en in de zaak weten ze niet dat ik koerier ben. Volledig anoniem dus :)

Helaas aleen hebben we voorlopig geen plaats voor nieuwe koeriers :( ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
JolandaM
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Steenwijk

Re: Doe het zelf borsten

Bericht door JolandaM »

Hoi Solange,
silicone borsten zijn we voorlopig nog te duur.
Siliconen borsten hoeven helemaal niet duur te zijn. Je koopt een gevulde BH en daar stop je "ottootjes" in. Je vindt ze in de nieuwste OTTO gids op blz 410 linksonderaan onder de naam "secrets", en ze kosten maar 37 euro 99 per paar.

Wel origineel hoor, de oplossingen die hier allemaal bedacht zijn.

Liefs,
JolandaM
Je kunt het leven slechts vieren wanneer je het als een geschenk aanvaardt
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lisa_met_een_S schreef:Ben vandaag de staat in geweest met mijn vrouw om een nieuwe (mannen)pak te kopen. Wij vonden het allebei een saaie boel. Toen ik eenmaal geslaagd was, is de echte pret begonnen. Ben met je eens, Kathleen, alleen winkelen is allang niet zo leuk.

Liefs,
Lisa
Dat is het ook. Maatpakken voor heren met stropdas, overhemd, colbert en pantalon en gaatjesschoenen, gatsie. Ik ben blij dat ik er geen in mijn kast heb hangen. Om heel eerlijk te zijn, als ik op net ga heeft het mantelpak voor dames met straatlengte, nee snelweglengte, veruit de voorkeur boven de herenpakken. Argument is natuurlijk de elegantie.

Lisa, als jij veel pakken wilt zien moet je eens een JOVD-congres bezoeken. Het zal je pijn in je ogen doen en je zult onmiddelijk naar je mooiste damesoutfit verlangen.
liefs, Josette
rita
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: ma jul 21, 2003 23:24
Locatie: Meppel

Bericht door rita »

Lisa, als jij veel pakken wilt zien moet je eens een JOVD-congres bezoeken. Het zal je pijn in je ogen doen en je zult onmiddelijk naar je mooiste damesoutfit verlangen.[/quote]


joost ik weet wel dat het aan lisa was maar wat is in vredesnaam een JOVD congres ??????

rita
je weet niet.... wat je niet weet
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

JOVD , laat me raden, Joosts Organisatie Voor Diva's ? :)

Lijkt me wel gezellig congres als dat zo is :)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Joosts Organisatie Voor Diva's ?
Om met de teletubbies te spreken:
*Oh-oh* :roll:
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Meikemeid schreef:JOVD , laat me raden, Joosts Organisatie Voor Diva's ? :)

Lijkt me wel gezellig congres als dat zo is :)
Was dat maar waar. Erg goeie grap trouwens. Nee, die gasten heten Jongeren Organisatie voor Vrijheid en Democratie en die houden zich met politiek en discussie bezig. Helaas, helemaal niet met diva's :cry: :oops: , laat staan met travestie. :oops: :oops: :cry: :cry: Maar het is publiek geheim dat het pakkengehalte hoger is dan bij andere verenigingen van jonge mensen :-? :roll: en daar zijn altijd veel grappen over :P . Overigens hadden ze een discussie waarom elk interessant vrouwtje binnen hun organisatie bezet was en dat leidde tot een discussie over polygamie versus monogamie. Ineens kwam er bij toverstaf een lief meisje die ik ooit IRL ontmoette die met wat lik-op-stuk taal de bezem door de discussie haalde:
O o jullie zijn echt vreselijk.
Wat een etiketten worden hier opgeplakt op vrouwen.
En dat van de liberale jongeren.
Ze hebben ook een forum, maar dat is lang zo gezellig niet :-? :oops: als ons forum. :) *kusje* forumbeheerders. :P :wink:

En wat zo'n congres betreft, Meikemeid, ik dank dat jij beter je geld aan het travestie.org feest in de Fun4two over enkele maanden kan besteden. Kost een paar centen, maar je krijgt een onvergetelijke avond voor terug, als ik zo de postings en de foto's bekijk en lees. 0% pakken, 100% feest, gezelligheid en mooie kleding. Echt heel gezellig, kijk maar eens onze foto-sectie: http://www.travestie.org/html/foto/index.php
liefs, Josette
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Maar we dwalen al aardig af van dit onderwerp over borstprotheses. :roll: :oops: Dames deskundigen hierover, en ook anderen, aan u de vloer. :P
liefs, Josette
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Joost, zo moet het toch ook zijn, elk topic een mini-forum-chat ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
barbaracd
ff weer wat posten
Berichten: 41
Lid geworden op: do apr 03, 2003 9:51
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Doe het zelf borsten

Bericht door barbaracd »

Hoi allemaal,

ik heb silonge al persoonlijk een bedankje gestuurd voor deze tip. Ik heb het geprobeerd en het werkt heel erg goed. Het gewicht en de vorm zijn prima! Dus, koop voor één keer panty kousjes, en trek ze niet aan maar....

groetjes
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.
Annelies
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za dec 24, 2016 8:39

Re: Doe het zelf borsten

Bericht door Annelies »

Hallo allemaal :wink:

Mijn naam is Annelies
Ik heb een vraag ik vind het heerlijk om in vrouw kleding
Te lopen maar ik zou graag tips willen hoe ik mooie borsten kan maken en hoe ik het beste mijn geslachtsdelen kan verbergen als ik een jurk draag/rok
Alle tips zijn welkom ik ben nieuw in deze wereld van traviestie maar geniet er zeker van

Vriendelijke groeten Annelies
Annelies
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za dec 24, 2016 8:39

Vraag

Bericht door Annelies »

Hallo hier annelies
Ik heb een vraag
Weet iemand waar ik haken kan kopen in een groet maat
Ik heb zelf maat 45 maar de schoenen die ik heb zijn te klein maat 44

Groetjes annelies
Gebruikersavatar
Francina
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: vr jul 13, 2012 17:51
Contacteer:

Re: Vraag

Bericht door Francina »

Plaats reactie