moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
koen
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: do jul 04, 2013 9:05

moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door koen »

hoi ik ben koen ik nog nooit een jurk of rok gedragen in het openbaar maar als ik er die aanheb doe ik er meestal een panty onder want ik vind die wel mooi en vrouwelijk en als ik blote benen doe dan moet ik ze scheren en het is een beetje raar dat ik als man geschoren benen heb bij mij groeit het ook niet zo snel terug maar nu vraag ik me af moet je je eigen benen scheren als je panty aan doet
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Bea-Smit. »

Ja Koen ook als je panty's draagt moet je geen haren zien en door een panty zie je die nog beter. Dus of een dikke panty aan of ontharen.
Dat ontharen kun je op meerdere manieren doen. Definitief voor donkere haren is laseren. Lichte haren worden nog steeds niet gepakt door de laser, hoewel sommigen dat wel beweren, maar die willen er aan verdienen.. Voor 1 dag kun je scheren, maar dan worden de haartjes wel steeds dikker en stugger. Wat je ook kunt doen is harsen of een epilady.
Lichte lange haren, die kun je ook weg schroeien met een vlammetje. Daardoor worden ze niet stugger en verdwijnen net ver genoeg zodat je ze eigenlijk niet ziet. Dat heb ik jarenlang met mijn armen en handen gedaan. Nu hars ik ze.

Veel plezier met de klus. Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Charlotte C
ff weer wat posten
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mar 04, 2013 7:53
Locatie: Omg. Oosterhout (Nbr.)

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Charlotte C »

Ik ben het met Bea eens, geschoren benen zijn voor mij een must. Persoonlijk zie ik ook niet wat er in de hedendaagse maatschappij raar zou moeten zijn aan een man die zijn benen scheert, oksels en schaamstreek worden toch immers ook al enige jaren door velen geschoren. Ikzelf ben ver voor de officiële 'geboorte' van Charlotte reeds al begonnen me het scheren van mijn benen als ik bijvoorbeeld op vakantie ging. Maar dit heeft ook te maken met dat ik mijn benen niet mooi vind/vond met haar erop. Nu ik al 2,5 jaar meerdere keren per week grote delen van de dag Charlotte ben ervaar ik het eigenlijk als een noodzaak.

Maar inderdaad, als je je haar dan toch niet om wat voor reden kunt of wilt weghalen, omdat je bang bent dat de hond dan niet meer met je gezien wil worden tijdens de uitlaatroute of gewoon omdat je bang bent voor de reacties om je heen, dan is de enige optie een panty die dik genoeg is om je haren te maskeren, maar bij iets meer dan middelmatige haargroei kom je al snel in de buurt van de maillots terecht. stoppels van 1 of 2 dagen kun je echter wel prima maskeren in geval van uiterste noodzaak, maar die zullen mensen wel voelen bij aanraking van je benen.

Ik hoop dat deze bijdrage zinvol is geweest.

XXX

Charlotte C
pantyboy
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: za sep 08, 2012 21:09

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door pantyboy »

ik scheer mijn benen altijd , nu heb ik niet zo een zware haargroei op mijn benen maar gladde benen vind ik zelf lekkerder
en het is een beter gezicht als ik pantys draag , nou draag ik bijna dagelijks pantys , dus is het beter
meestal draag ik dikke huidkleurige pantys onder een korte broek , dat zijn van die pantys die meestal door oudere dames worden gedragen , en daar loop ik altijd mee over straat
veronique02
dagelijks aanwezig
Berichten: 113
Lid geworden op: zo nov 25, 2012 17:52
Locatie: vielsalm belgische ardennen

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door veronique02 »

Hoi ,
Wat je kan doen bvb een bleke panty van 40 den of meer en dan een andere kleur erboven heb dit ook nog gedaan .
Ook ik was bang voor de reactie van de geschoren benen, vooral op het werk dan .
maar niet getreurd ,wielrenners scheren die benen toch ook om deze gemakkelijker met olie in te masseren voor en na de wedstrijd (dat vervelende haar zit aleen maar in de weg).
sommige liefhebbers die enkel de zondag gaan fietsen doen het ook .
niemand die nu nog argwaan heeft met mijn benen die geschoren zijn .

als dit een tip kan zijn voor jou en anderen die met dit probleem worstelen gebruik deze dan maar .

liefs Vero
decadance
dagelijks aanwezig
Berichten: 246
Lid geworden op: zo jul 10, 2016 12:55

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door decadance »

"Moeten" doe je helemaal niets.
Maar het oogt wel mooier als je gladde benen hebt.
Wat jij zelf ook moet merken en zekerder in jouw panty/kousen rondloopt. :)
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Transvrouw »

Of het moet? Nee, je kunt ook eplileren of harsen. Voordeel is dat het langer wegblijft. Scheren moet je dagelijks doen. Gladde benen is natuurlijk wel een must. Behaarde benen onder een rok of jurk is natuurlijk not done.
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Catulus_V »

Transvrouw schreef: vr aug 30, 2019 13:58 Of het moet? Nee, je kunt ook eplileren of harsen. Voordeel is dat het langer wegblijft. Scheren moet je dagelijks doen. Gladde benen is natuurlijk wel een must. Behaarde benen onder een rok of jurk is natuurlijk not done.
Ben ik het niet mee eens. Ik doe vaak een panty aan of alleen een rok met behaarde benen eronder.
Wat ik graag wil als crossdresser is acceptatie. Als ik dan mensen ga beoordelen of vertellen hoe zij het moeten doen dan gaat dat voorbij aan hetgeen wat ik zelf wil van andere mensen: elkaar in waarde laten en iedereen zijn eigen ding laten doen.
Als jij vindt dat het moet is dat voor jou goed, ik laat het mijzelf niet opleggen
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Transvrouw »

Ik zeg ook niet dat je het ermee eens hoeft te zijn, ik geef je mijn mening. Als jij het prettig vindt om met behaarde benen onder een rok te lopen, ga vooral je gang. Wat je ook kunt doen is een foto posten hoe jouw behaarde benen onder een rok eruit zien, dan kan iedereen objectief een mening geven toch? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door Catulus_V »

Als dat je mening was dan heb ik niks gezegd. Het kwam naar mij meer als iets wat andere moeten doen.
Ik zal eens kijken of ik een keer een foto kan posten
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
valentind70
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: vr mei 22, 2020 7:48

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door valentind70 »

Bea-Smit. schreef: wo aug 07, 2013 10:18 Ja Koen ook als je panty's draagt moet je geen haren zien en door een panty zie je die nog beter. Dus of een dikke panty aan of ontharen.
Dat ontharen kun je op meerdere manieren doen. Definitief voor donkere haren is laseren. Lichte haren worden nog steeds niet gepakt door de laser, hoewel sommigen dat wel beweren, maar die willen er aan verdienen Box à Louer.. Voor 1 dag kun je scheren, maar dan worden de haartjes wel steeds dikker en stugger. Wat je ook kunt doen is harsen of een epilady.
Lichte lange haren, die kun je ook weg schroeien met een vlammetje. Daardoor worden ze niet stugger en verdwijnen net ver genoeg zodat je ze eigenlijk niet ziet. Dat heb ik jarenlang met mijn armen en handen gedaan. Nu hars ik ze.

Veel plezier met de klus. Groetjes Bea.
Veel informatie die ik zie. In ieder geval heel erg bedankt voor het delen.
just--me--ilse
ff weer wat posten
Berichten: 46
Lid geworden op: di okt 06, 2009 20:35

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door just--me--ilse »

Laatst heb ik dus mijn onderbenen met Veet waxstrips gedaan en ze zijn nog steeds glad 😊

Ik moet binnenkort weer eens een nieuw setje halen dan voor mn bovenbenen en dan ook natuurlijk gelijk mn onderbenen doen 😄

Ik snap niet dat de meeste mannen dat nooit doen 😅
Super fijn juist 😊
Xxx,

Ilse
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: moet je je ook scheren als je een panty aanhebt

Bericht door matthijsse »

als je een dikke panty draagt en niet al te zwaar behaard bent hoef je je niet te scheren , maar het is mooier als je het wel doet
Plaats reactie