vrouwelijke vormen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lieke1980
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo mar 01, 2017 20:03

vrouwelijke vormen

Bericht door lieke1980 »

Hallo,

Ik zal geen hele lange inleiding houden maar ik ben een 36 jarige crossdresser die al een aantal jaren binnenshuis in vrouwenkleren loopt.
Echter ik denk dat het moment dat ik naar buiten zal gaan dichterbij komt, in eerste instantie waarschijnlijk onder een jas en in het donker maar hopelijk uiteindelijk ook met daglicht echter ik beschik niet over vrouwelijke figuren want ik heb geen heupen en ook eigenlijk geen kont.
Tot nog toe binnenshuis draag ik een protectiebroekje voor motorrijden die bescherming op de heupen heeft echter zodra ik naar buiten ga zal dit natuurlijk niet langer kunnen want dit heeft enigszins scherpe hoeken i.p.v. de ronde vrouwenvormen dus nu ben ik dus op zoek naar iets wat beter is.

Ik zou dus graag willen weten hoe andere crossdressers dit doen en wat die gebruiken.
Ik zal er maar meteen eerlijk bij zeggen ik ben niet heel vermogend dus van die hele mooie siliconen hippads van enkele honderden euro's zit er nu helaas niet in.

Ik ben dus op zoek naar adressen waar een betaalbare oplossing wordt geboden het liefst online in Nederland.

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Dorothy »

Via eBay is wel wat betaalbaars te vinden. Bijvoorbeeld op www.ebay.co.uk met zoekopdracht "butt and hip enhancer".

Ik vind het alleen geen goede oplossing, want met vier bultjes heb je nog steeds geen vrouwelijk figuur. De heuppads zitten veel te hoog en zijn te kort. Bij een vrouw zit het breedste deel van de heupen ergens ter hoogte van het kruis.

Ik maak ze dus al jaren lang zelf: de vullingen van schuimrubber en een pantybroek met pijpjes om de boel op de plaats te houden. Is wel een hoop werk maar dan heb je ook wat.
In mijn huidige creatie zitten ook openingen voor de grote en kleine boodschap. Dat scheelt een hoop gedoe op het toilet.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Lararara76
is nieuw hier
Berichten: 3
Lid geworden op: wo apr 29, 2020 9:26

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door Lararara76 »

Lang niet alle cis vrouwen hebben heel ronde vormen, om nog maar niet te spreken van het ideale zandloper figuur. Ik zou me er dan ook niet al te druk om maken.

Let bij de keuze van je kleding goed op. De pasvorm kan je helpen de boel optisch te “bedriegen”. Ook cis vrouwen doen dit. Google eens op “welke pasvorm past bij mijn figuur” en je zult heel veel gratis tips vinden die jouw gebrek aan heupen en billen kunnen helpen verhullen.
ereka
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: wo jun 17, 2020 20:19
Contacteer:

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door ereka »

bedankt voor de informatie !
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 837
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door mireille »

Er zijn wat tutorials op YouTube, zoek maar naar "DIY hip pads foam". Je hebt wel een (stevige) panty nodig om het op z'n plaats te houden en de vorm uit te laten komen. Succ6!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: vrouwelijke vormen

Bericht door matthijsse »

als ik een voorgevormde bh aantrek met siliconenvulling dan heb ik mooie ronde borsten
van mezelf heb ik al een aardig ""stevige vrouwen"" figuur dus dat gaat bij mij helemaal goed

rokken en damesbroeken staan en passen mij ook prima , het enige waar ik mee zit is dat het heel moeilijk is om
om schoenen te kopen in maat 45
Plaats reactie