Pruiken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Pruiken

Bericht door Catulus_V »

Hallo dames,

Ik ben de laatste tijd een beetje rond aan het kijken voor een pruik. Hebben jullie nog tips?
Waar ik op moet letten of welke webshop beter is...

Alvast bedankt!
Groetjes Catulus
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Transvrouw
dagelijks aanwezig
Berichten: 234
Lid geworden op: zo jan 06, 2019 6:21

Re: Pruiken

Bericht door Transvrouw »

@john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.

Ik koop mijn pruiken bij Mariposa in Badhoevedorp. Als je een afspraak met ilse of mary maakt, nemen ze alle tijd voor je en kun je er zoveel passen als je wilt. Pruiken zijn van goede kwaliteit en betaalbaar.
Catulus_V
ff weer wat posten
Berichten: 52
Lid geworden op: do jan 03, 2019 14:27

Re: Pruiken

Bericht door Catulus_V »

Transvrouw schreef: ma sep 16, 2019 13:20 @john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.

Ik koop mijn pruiken bij Mariposa in Badhoevedorp. Als je een afspraak met ilse of mary maakt, nemen ze alle tijd voor je en kun je er zoveel passen als je wilt. Pruiken zijn van goede kwaliteit en betaalbaar.
Oeh goeie, ga ik naar kijken! Thanks
''Wees elkaar niets schuldig, behalve liefde, want wie de ander liefheeft heeft de gehele wet vervuld''
Romeinen 13:8
Fleurm
ff weer wat posten
Berichten: 60
Lid geworden op: zo aug 11, 2019 2:45
Locatie: West-Vlaanderen

Re: Pruiken

Bericht door Fleurm »

Catulus_V schreef: ma sep 16, 2019 13:27
Transvrouw schreef: ma sep 16, 2019 13:20 @john Ik heb dit onderwerp er twee keer in staan.

Ik koop mijn pruiken bij Mariposa in Badhoevedorp. Als je een afspraak met ilse of mary maakt, nemen ze alle tijd voor je en kun je er zoveel passen als je wilt. Pruiken zijn van goede kwaliteit en betaalbaar.
Oeh goeie, ga ik naar kijken! Thanks
Leuk voor de Nederlanders onder ons maar is er in België ook zo'n winkel waar dit mogelijk is?
Plaats reactie