Plekje om kleding te bewaren omg. Utrecht

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
jeanette-van-damme
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 07, 2021 23:35

Plekje om kleding te bewaren omg. Utrecht

Bericht door jeanette-van-damme »

Hallo allemaal, ik ben Jeanette, een 62 jarige trava. Als ruim 20 jaar als gay Tgirl (ik val op dominante mannen en TGirls), maar nog altijd in de kast voor familie en werk - en dat zal zo blijven. Ik zoek een plekje waar ik mijn kleding kan bewaren en van waaruit ik als Jeanette de wereld in kan, bv. naar een date, of gewoon lekker de stad in. Corona heeft mijn mogelijkheden nog verder ingeperkt dan ze al waren, dus nu de luiken weer opengaan wil ik daar ook echt gebruik van maken. Uiteraard kan ik ook met degene die mij deze mogelijkheid biedt wat intiemer worden. Ik heb een profiel op TGirl en op transgender dating (jeanette-van-damme), waar al mijn fotootjes, kenmerken en voorkeuren staan, ook hele stoute - alhoewel ik verder een keurig meisje ben, redelijk passable - op het tuttige af :wink:

Hoop gauw iets te horen, liefs Jeanette
jeanette-van-damme
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 07, 2021 23:35

Re: Plekje om kleding te bewaren omg. Utrecht

Bericht door jeanette-van-damme »

Ter aanvulling op mijn oproepje van gister; het gaat mij om doordeweekse dagen, tussen 8:00 hr. en 19:00 hr.in de regio Utrecht (tussen A2 - of iets ten westen daarvan -A12 - A30 en Almere als noordgrens. Ik heb er zeker ook kleine bijdrage voor over :wink: Voor een hangkastje en hangertjes etc zal ik zelf zorgdragen. Ik ben een proper typje - voel me niet thuis in de vuilnisbakken die soms aantreft bij alleenwonende mannen.


XXX Jeanette
jeanette-van-damme
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 07, 2021 23:35

Re: Plekje om kleding te bewaren omg. Utrecht

Bericht door jeanette-van-damme »

Wanneer je wil reageren op mijn oproepje, maar liever niet publiek: 06-20610123 (doordeweeks/overdag) - of jeanettevandamme@outlook.com
jeanette-van-damme
is nieuw hier
Berichten: 4
Lid geworden op: ma jun 07, 2021 23:35

Re: Plekje om kleding te bewaren omg. Utrecht

Bericht door jeanette-van-damme »

Helemaal niemand interesse?
Plaats reactie