wat voor bh merk dragen jullie

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door turnstertje »

Hi
Dragen jullie een prothese bh of een normale bh?
En welk merk dragen jullie?
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door annalisa »

Ha Turnstertje.
Ik heb div BH's van Amoena waar een pocket in zit zodat je borsten altijd netje's op de plek blijven.
Ook een BH van Cortland een zogenaamde Long Line BH.Deze zit werkelijk heerlijk.
Gr Annalisa
turnstertje
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: di apr 30, 2019 14:13

Re: wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door turnstertje »

Dus geen normale bh’s
Gebruikersavatar
Marina_ae
dagelijks aanwezig
Berichten: 111
Lid geworden op: zo aug 03, 2008 11:20
Locatie: Achterhoek

Re: wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door Marina_ae »

Ik gebruik protheses van Amoena in beugelloze 'gewone' BH's van Swegmark.
Gebruikersavatar
annalisa
dagelijks aanwezig
Berichten: 190
Lid geworden op: do feb 08, 2007 12:00
Locatie: omg:oosterhout

Re: wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door annalisa »

Ha Turnstertje.
Je kan ook normale BH's gebruiken Doch ik zal wel oppassen met beugelbh's Deze zouden je borsten kunnen beschadigen.
matthijsse
ForumFan
Berichten: 338
Lid geworden op: zo sep 09, 2018 9:09

Re: wat voor bh merk dragen jullie

Bericht door matthijsse »

hoi

wat voor een merk weet ik niet , maar ik koop voorgevormde beugel bhs bij zeeman . toevalling heb ik vanmiddag een nieuwe gekocht in het zwart . maat 95 d en die zitten mij als gegoten , en die passen mij ook precies , precies zoals een bh hoort te zitten
hij sluit prima aan . het was een tijdje proberen en schuiven met de bandjes , maar nu kwam ik er afgelopen week achter dat mijn bandjes helemaal niet meer afzakken (met deze bh) in mijn beugel bh draag ik dus siliconenbosten met cup d ,en dat zit echt
heerlijk . ik begin nu ook al een heel klein beetje deukjes in mijn schouders te krijgen omdat als ik mijn siliconenborsten in heb, ze toch best zwaar zijn .ik zie wel eens bij oudere dames dat ze in hun schouders hele dikke gleuven hebben,omdat ze grote zware borsten hebben en daarom altijd bhs dragen met brede schouderbandjes . die hebben dus nooit meer last van afzakkende bh bandjes
de laatste weken draag ik bijna elke dag een bh , en als ik volgende week weer ga werken , ben ik van plan om daar gewoon mee door te gaan . ik hoop dat die gleufjes in mijn schouders ook wat dieper worden , dan blijven mijn bhs ook veel beter zitten tijdens mijn werk , dat kan ik bereiken door vaker steunbhs met brede bandjes te dragen
Plaats reactie