Haarstijl

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sandra TV
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: wo feb 18, 2004 11:32
Locatie: Belgische Kust

Haarstijl

Bericht door Sandra TV »

Hoi,

Ik kom nog niet echt 'buiten' en-femme maar hier en daar heb ik wel de neiging om mij vrouwelijker te kleden als ik ga stappen en durf hier en daar al eens dames T-shirt, jeans .. te dragen.

Nu zou mijn volgende stap zijn dat ik mijn haar wat vrouwelijker ga dragen zonder echt 'teveel' op te vallen, gezien mijn werksituatie is dit echt niet mogelijk.

Graag zou ik bij mijn kapster onderstaande snit willen laten knippen.
Wat denken jullie, is dit een 'redelijke' unisex of denken jullie dat je dit als man :x echt niet kan maken?

Graag jullie eerlijke mening.

groetjes

Sandra
:wink:

Afbeelding
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik den dat het probleemloos kan, maar of het ook vrouwelijk oogt met een mannelijk gezicht is natuurlijk maar de vraag. Overigens ben ik ook aan het sparen voor een vrouwelijker kapsel.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
anjatheefee
ForumFan
Berichten: 270
Lid geworden op: vr nov 17, 2006 22:17
Locatie: Flevoland

Bericht door anjatheefee »

Irene schreef:Ik den dat het probleemloos kan, maar of het ook vrouwelijk oogt met een mannelijk gezicht is natuurlijk maar de vraag. Overigens ben ik ook aan het sparen voor een vrouwelijker kapsel.

Irene
Ik ook en is al lang genoeg, maar wat nu precies de verschillen zijn tussen m of v kapsel weet ik niet. Bovenstaande zou ook een mannenkapsel kunnen zijn als je je hand voor het gezicht houdt. Of het mij staat als vrouw, ik denk het niet. Juist om de reden die je noemt.
Gebruikersavatar
Sandra TV
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: wo feb 18, 2004 11:32
Locatie: Belgische Kust

Bericht door Sandra TV »

Fijn, nu dus alleen nog mijn kapster (durven) overtuigen om zo goed mogelijk deze snit te knippen. En belangrijk: mijn haar nog wat laten groeien 8)

Denk wel dat ik er vrouwelijker mee zal staan gezien mijn gezichtsvorm een beetje die richting uit gaat.

stapje per stapje kom ik er wel :wink:
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
Ajira
dagelijks aanwezig
Berichten: 236
Lid geworden op: di jan 01, 2008 12:39
Locatie: 's-Hertogenbosch

Bericht door Ajira »

tegenwoordig kan alles joh... niet druk om maken en gewoon lekker doen :D
Plaats reactie