Hoe raak ik nou?

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Zowel Johnn als Pamela zijn intussen online geweest, dus een reactie zou wel netjes zijn geweest.

Irene
Kleine stapjes
Chloe'tje
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: vr aug 22, 2008 12:20

Bericht door Chloe'tje »

Het heeft bij mij ook wel even geduurd, maar ach, ik hoef de bus niet te halen :lol:
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

IK zal Johnn even een belletje geven hierover.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

@pamela: niet meer nodig...ik heb meegelezen

Ik zal dan hier een antwoord geven op alle berichten.

Er komt geen melding als iemand zich aanmeld dus ik moet handmatig naar de lijst met aanmeldingen en kijken of er 'nieuwe' bij zijn.
Op 10 jan jl heb ik dat voor het laatst gedaan.
(kirsten stond er toen nog niet bij).
Dat hier dus soms wat tijd tussen zit heeft te maken met (zoals ook al benoemd) dat alles in onze vrije tijd moet gebeuren.
Om even een idee te geven over mijn vrije tijd.....ik werk net als ieder.
Mijn diensten zijn standaard 8 uur per dag (vroege en late diensten).
Door mijn functie is dit dagelijks meer rond de 9 uur dan die 8.
Daarnaast heb ik dan ook nog wachtdiensten wat inhoudt dat ik weliswaar thuis ben maar voor van alles en nog wat gebeld wordt, waar ik dan iets mee moet (meestal anderen activeren, maar soms ook zelf de deur uit).
Hierdoor maak ik dus met regelmaat dagen van zo'n 14 á 15 werkuren. (heel soms zelfs nog meer)
Dit wachtdienst gebeuren speelt hoofdzakelijk in de nachtelijke uren zodat ik nachten maak van toch wel 8, 9 uur slaap....maar dat dan verdeeld in blokken van een paar uur.
Dit alles is geen klagen want ik krijg er voor betaald en het is hartstikke leuk om te doen maar je zult ook begrijpen dat ik de momenten dat ik dus ff rustig op de bank thuis kan zitten en voor de buis hangen (met Marcella) ik er niet altijd voor zal kiezen om dit niet te doen, maar op de site gaan werken.
Hierdoor kan het inderdaad soms wel eens iets langer duren voor een aanmelding in behandeling gaat.
Gelet op de datum die ik bovenaan al schreef (10 jan) hebben we het op dit moment dus over maximaal 14 dagen (want geen idee wanneer Kirsten zich aangemeld heeft) dat iiemand geen reactie op de aanmelding heeft gehad.
Als ik daar tegenover zet dat als ik mensen een motivatie mailtje stuur ik soms na 2 maanden nog geen reactie heb mogen ontvangen.
Die mensen verwijder ik dan na die tijd ook uit de lijst (en gelet op bovenstaande zijn ook die 2 maanden niet 'strak').
Ik zal ook nog een klein ander voorbeeldje geven van hoe zaken soms gaan: op 1 november een motivatie mail verstuurd naar iemand, op 24 december nog niets gehoord (en dus uit de lijst verwijderd), op 24 januari een PB'tje met ff kort een tekst als "kun je me toelaten want volgens een behandelaar waar ik loop ben ik hartstikke trans"
Dit werkt dus ook niet zo.

Daarnaast (en ook dat is benoemd door mensen) op dit moment doe ik alleen de toelatingsbeoordeling en ik probeer hier zo zorgvuldig mee om te gaan.
Dit houdt in dat ik soms mezelf iets meer tijd opleg om het antwoord op de motivatie mail goed op me in te laten werken (niet over 1 nacht ijs zeg maar)

Kortom, het verdienst misschien niet de schoonheidsprijs, maar zo werkt e.e.a. op het moment.
Zoals iemand al schreef geduld kan een schone zaak zijn.
We hebben het (zonder te willen bagateliseren) 'maar' over een forum toelating....niet over iets waar je leven van af kan hangen en/of het verschil tussen failliet zijn of een (goed?) inkomen hebben.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

johnn schreef: Ik zal ook nog een klein ander voorbeeldje geven van hoe zaken soms gaan: op 1 november een motivatie mail verstuurd naar iemand, op 24 december nog niets gehoord (en dus uit de lijst verwijderd), op 24 januari een PB'tje met ff kort een tekst als "kun je me toelaten want volgens een behandelaar waar ik loop ben ik hartstikke trans"
Dit werkt dus ook niet zo.
Dat was ik dus, mag je best zeggen hoor.
Die motivatie is m.i. namelijk een beetje krom.

Iemand die hier net komt en een mooi (***)verhaaltje kan ophangen wordt toegelaten.
Iemand die hier al langer komt en geen mooi verhaaltje kan ophangen blijkbaar niet. :(
johnn schreef: We hebben het (zonder te willen bagateliseren) 'maar' over een forum toelating....niet over iets waar je leven van af kan hangen en/of het verschil tussen failliet zijn of een (goed?) inkomen hebben.
Precies mijn punt.
De arrogantie van een motivatie willen hebben ontgaat mij dan dus ook compleet.

Ik mag mij weer opnieuw aanmelden en kom dan opnieuw in "de procedure".
:roll:

Overigens kan je dus beter jou een pbtje sturen dan op dat aanmeldingsknopje klikken als je daar geen seintje over krijgt...
Of misschien beide.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef: Iemand die hier net komt en een mooi (***)verhaaltje kan ophangen wordt toegelaten.
Iemand die hier al langer komt en geen mooi verhaaltje kan ophangen blijkbaar niet. :(
Volgens mij gaat het niet eens om het mooie verhaaltje, maar meer om het feit dat er tussen 1 november en 24december meer dan genoeg tijd is om te reageren en een motivatie te sturen.

Krijgen we nu,na het VU-wachtlijsten/tijden gezeik ook een aanmelding transseksualiteit forum aameldings wachttijden gezeik? De beste stuurlui...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Saartje schreef:
johnn schreef: Ik zal ook nog een klein ander voorbeeldje geven van hoe zaken soms gaan: op 1 november een motivatie mail verstuurd naar iemand, op 24 december nog niets gehoord (en dus uit de lijst verwijderd), op 24 januari een PB'tje met ff kort een tekst als "kun je me toelaten want volgens een behandelaar waar ik loop ben ik hartstikke trans"
Dit werkt dus ook niet zo.
Dat was ik dus, mag je best zeggen hoor.
Enige discretie is mij niet vreemd....ik zal dus in een dergelijk geval als boven niet snel een naam noemen en/of TE herkenbare zaken weglaten.
Saartje schreef:Die motivatie is m.i. namelijk een beetje krom.

Iemand die hier net komt en een mooi (***)verhaaltje kan ophangen wordt toegelaten.
Iemand die hier al langer komt en geen mooi verhaaltje kan ophangen blijkbaar niet. :(
klopt, dat is idd het 'gaatje' wat er zit.
Overigens kijken we niet zozeer naar mooie verhaaltjes maar proberen dus ook 'tussen de regels' te lezen.
Wij verwachten zeker geen proza, maar een eerlijk antwoord en daarbij letten we echt ook niet op stijl en/of taalfouten.
Om dan even bij jou te blijven....een berichtje in de trant van : "ik loop bij die en die behandelaar (op T* gebied dus) en die heeft de diagnose gesteld (conclusie getrokken, vastgesteld, heeft de mening enz enz) dat ik transseksueel ben, kan dus al voldoende zijn.
Overigens is het feit dat iemand hier al langer komt ook nog absoluut geen garantie dat zo iemand ook in het TS forum thuishoort (volgens de door de leden opgestelde criteria).
Even een voorbeeldje (fictief, naam verzin ik hier terplekke ): ene piet 100% man heeft alleen belangstelling in de levensstijl / levenswijze van T* in het algemeen.
Heeft al 3000 heel goede berichten geschreven met zinnige dingen.
Hoort die in het TS forum thuis???? Volgens de criteria niet dus.....met alle respect voor die piet overigens
johnn schreef: We hebben het (zonder te willen bagateliseren) 'maar' over een forum toelating....niet over iets waar je leven van af kan hangen en/of het verschil tussen failliet zijn of een (goed?) inkomen hebben.
Saartje schreef:Precies mijn punt.
De arrogantie van een motivatie willen hebben ontgaat mij dan dus ook compleet.

Dit is niet iets wat wij verzonnen hebben, maar komt voort uit de wens van de leden (in het verleden).
Aan ons werd toen verzocht te toetsen wie er toegang krijgen volgens criteria die men zelf heeft aangegeven.

Saartje schreef:Ik mag mij weer opnieuw aanmelden en kom dan opnieuw in "de procedure".
:roll:

Dat klopt., dit is namelijk de meest makkelijke weg.
Ik moet anders de complete ledenlijst doorzoeken tot ik jou gevonden heb en allerlei handelingen gaan doen om jou in het TS forum toe te laten.
Als jij je (opnieuw) aanmeldt sta je al in die lijst en hoef ik in principe maar 1 knop in te drukken om je al dan niet toe te laten.

Saartje schreef:Overigens kan je dus beter jou een pbtje sturen dan op dat aanmeldingsknopje klikken als je daar geen seintje over krijgt...
Of misschien beide.
Zou een optie kunnen zijn ware het niet dat ik dit niet altijd op mijn bordje heb gehad (in het verleden hebben anderen dit gedaan) en dat ik dit mogelijk ook niet altijd zal blijven doen.
Tevens zouden -in principe- een pamela en/of lisa het ook kunnen.
Als je mij dus een pb stuurt zouden zij er niets van weten (met hetzelfde gevolg als waar deze discussie nu om draait).
Ook zou je die situatie krijgen als ik er ooit mee zou stoppen.
Maar ik zal eens bij de techneute op het bordje gooien of het mogelijk is dat degenene die de toelating regelt een berichtje krijgt als iemand op 'het knopje' heeft gedrukt.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

Amber79 schreef: Volgens mij gaat het niet eens om het mooie verhaaltje, maar meer om het feit dat er tussen 1 november en 24december meer dan genoeg tijd is om te reageren en een motivatie te sturen.

Krijgen we nu,na het VU-wachtlijsten/tijden gezeik ook een aanmelding transseksualiteit forum aameldings wachttijden gezeik? De beste stuurlui...
:o
...................
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
Saartje
Eredivisie
Berichten: 707
Lid geworden op: zo mei 04, 2008 12:44
Locatie: Amsterdam

Bericht door Saartje »

John,

Mijn voorbeeld van iemand die hier wat langer post is zuiver iemand die ook T is.
Niet piet die er opgewonden van raakt, dat mag duidelijk zijn.
Overigens dacht ik dat er bepaalde mensen die regelmatig dit forum bezoeken in de "toelatingscommissie" zitten.
Die lijken mij toch wel in staat het kaf van het koren te scheiden.

Maar goed, ik begrijp de reden wel, ik vind het alleen omslachtig en examenachtig aan doen.

Alsof je weer je transigheid moet bewijzen tegen nog meer mensen die zelf donders goed weten hoe vervelend dat is.

Waarschijnlijk ten overvloede was bovenstaande geen persoonlijke aanval.
Men run on testosterone, women on toblerone.

Jo Brand
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Saartje schreef:
:o
...................
:-?
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
Linda1978
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: za okt 03, 2009 16:27
Locatie: Midden-Limburg
Contacteer:

Bericht door Linda1978 »

AM_ber_79 schreef:Als je t echt wilt weten: ik slaap doordeweeks nooit meer dan 6uur per nacht. In t weekend vaak niet meer dan 8. En t gekke is dat, sinds ik meer oor mezelf uitkom, ik echt hele gekke dingen moet doen wil ik echt moe worden. Zoiets als 24uur wakker blijven en dan 4 uurtjes slapen bv. Maar ik heb nu meer energie dan ooit tevoren.
Wow Amber, dit is echt herkenbaar! Sinds ik enkele weken Linda geaccepteerd heb, bruis ik van de energie en heb ik veel minder behoefte aan slaap. De keuze tussen Linda en slaap is dan ook snel gemaakt!

groetjes, Linda
Je bent perfect zoals je bent!
Plaats reactie