profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Bea,

Ik krijg alles binnen en heb niets van jou ontvangen. Das dus de reden dat je ook niets terug krijgt dan.

Ik zal met Natalie erover hebben of dat terug kan komen.

Pamela
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
AM_ber_79
Forumdiva
Berichten: 1746
Lid geworden op: wo nov 05, 2008 12:12

Bericht door AM_ber_79 »

Bea-Smit. schreef: ik gebruikte regelmatig de provincie/landenoverzicht om contacten te onderhouden. Zijn er nog meer die de overzicht missen??
Ik niet in ieder geval. Ik zou ook niet weten waarom provincie/land zo belangrijk zou zijn. Ik woon in t centrum van de provincie Utrecht, sta zo in Gelderland, Overijssel, Noord Holland, Zuid Holland en Noord Brabant. Het is leuk om te zien waar er veel geregistreerde trav.org gebruikers wonen, maar meer ook niet.
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Gebruikersavatar
MissViv
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: wo jul 11, 2007 21:45
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door MissViv »

Ik kijk zelden op de profielen, maar als ik kijk, dan gebruik ik meestal wel het provincie-overzicht.

Als je in Limburg woont (zoals ik dus...) of in een andere "perifere" provincie, kan het wel handig zijn.
Groetjes, Vivian
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Misschien is het een suggestie om te kijken en de mogelijkheden te bekijken (en om te onderzoeken welke behoeftes en suggesties de leden hebben) om deze website te moderniseren. :wink:
Gebruikersavatar
KirstenHershe
ForumFan
Berichten: 373
Lid geworden op: do nov 20, 2003 17:45
Locatie: in your dreams baby...
Contacteer:

Bericht door KirstenHershe »

******** schreef:Misschien is het een suggestie om te kijken en de mogelijkheden te bekijken (en om te onderzoeken welke behoeftes en suggesties de leden hebben) om deze website te moderniseren. :wink:
zegt de *persoon* zonder naam... :roll:

xoxo Kirsten

edit zegt: oooopss.. :oops: las net jou bericht http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4444
Um zu wissen, wohin man will, muss man wissen woher man kommt
Zin een fotoshoot? Contacteer me via email of PB!
SeventiesPhotography
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

---
Plaats reactie