Post op relaties

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Post op relaties

Bericht door Ingezz »

Hallo allemaal,

Ben al lange tijd niet meer op het forum geweest, maar voelde nu toch even de behoefte om weer eens wat te posten. Ik hoop dat er meer post op transen op het forum zijn, want ik ben erg benieuwd hoe jullie ermee omgaan. Ik ben namelijk een 26 jarige post op. Heb mijn operatie gehad 2.5 jaar geleden, en ben begonnen met hormonen op mijn 21ste. Hoewel ik niet wil beweren dat niemand doorheeft dat ik als man ben geboren, ben ik over het algemeen genomen goed passabel. Ik ben steeds minder bezig met mijn verleden als trans, omdat het steeds meer in het verleden komt te liggen. Ik leef al jaren als vrouw, en heb een leuk studentenleven. Al ben ik bijna klaar met studeren.
Het enige waar ik tegen aan blijf lopen is dat het lastig is om intiem met mensen te zijn. Natuurlijk een one night stand is altijd mogelijk, maar daar ben ik wel klaar mee. Een paar weken geleden heb ik op een feestje een leuke jongen leren kennen, en we hebben nu 3 keer uitgeweest. We hebben alleen gezoend, verder is er niets gebeurd, maar ik durfde hem niet te vertellen over mijn verleden......
In eerste instantie dacht ik laat maar lekker zitten, maar nu merk ik dat constant het gevoel heb iets achter te moeten houden. Dat maakt dat ik niet helemaal ontspannen ben. Ik word er onrustig van. Daar reageert hij weer op. vandaag vroeg hij ook wat er nu precies tussen ons is. Om niet al te veel in details te blijven hangen vind ik het gewoon lastig. Wanneer vertel je iemand over je verleden? Hoe gaan jullie daarmee om? Is openheid altijd noodzakelijk? Of kan je op een gegeven moment ook besluiten om er niet meer over te praten?

Ik ben een aantal keer afgewezen na het verteld te hebben, en ben door de angst om afgewezen te worden ook onzeker en denk dat ik daardoor afstandelijk over kom..

Wat moet je anders? Iedere keer dat je nieuwe mensen leert kennen vertellen???? Heb ik ook geen zin in....

Ik heb de jongen een uur geleden een berichtje gestuurd met de mededeling, want ik voel dat ik eerlijk moet zijn. Hopen dat hij goed reageert..... En anders is het ook maar een eikel! ;)

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Liefs
Inge
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ingezz »

Ik zie dat het druk is op het forum tegenwoordig..... ;) Waar is iedereen gebleven? Paar jaar geleden had je al reactie binnen voordat je gepost had. Niet dat de reacties toen heel positief waren, maar iig kwam er wat.

Hoe dan ook ik wilde nog even vertellen dat hij tamelijk positief reageerde. Hij had het nooit verwacht, was er wel even van geschrokken, maar hij was niet boos ofzo. Hij schreef er veel respect voor te hebben dat ik eerlijk met hem ben. Aankomende donderdag hebben we afgesproken om het er eens over te hebben. Ben erg benieuwd hoe dat gaat verlopen.....

We moeten het ook niet te zwart inzien! :)

Groetjes
Inge
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Laat mij dan antwoorden Inge....hey geweldig voor je, dat hij je neemt zoals je bent....ik weet ff niks zinnigers te zeggen, maar vind het heel tof voor je....en dat meen ik....

groetjes uit Milano

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Geweldig dat jullie weer hebben afgesproken. want meestal krijg je daarna geen reactie meer. Dus veel succces morgen avond.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ja, klinkt erg goed! Ik hoop dat het ook vanavond goed gaat!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ingezz
ff weer wat posten
Berichten: 67
Lid geworden op: za jan 03, 2004 18:02
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ingezz »

Thanks girls, :)

Het gesprek ging erg goed! Hij is nog maar 22 maar reageerde heel volwassen. Hij was erg benieuwd en zei na afloop dat het voor hem geen verschil maakt. Het is echt zo'n schatje! :)

Groetjes
Inge
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Wat fijn om te lezen!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 612
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik vind het hartstikke fijn voor je. Doet me goed te horen dat het nog bestaat. Ik ken veel post-op transen maar ik ken er geen 1 die een heteroseksuele relatie hebben. De meesten hebben ook geen seks.

Ik heb zelf zo'n diepgewortelde haat tegen mijn lichaam en gezicht dat ik het nooit zou toelaten dat iemand anders dat wel aantrekkelijk zou vinden of zou aanraken.
pipa
Troll
Berichten: 309
Lid geworden op: zo nov 06, 2011 22:11

Bericht door pipa »

Jaimee schreef:Ik heb zelf zo'n diepgewortelde haat tegen mijn lichaam en gezicht dat ik het nooit zou toelaten dat iemand anders dat wel aantrekkelijk zou vinden of zou aanraken.
Waarom heb je al die ingrepen laten doen dan?
De bedoeling is toch juist beter te worden van die ingrepen...
"A person starts to live when he can live outside himself."
Albert Einstein
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Dat begrijp ik ook niet helemaal... ik ben voor de mannen in transitie gegaan :D

lol

haha grapje he ;)

Maar Jamie, ze hebben geen relatie met n heteroseksuele man...bedoel je wel met n biseksuele man of uberhaupt geen relatie.

Willen ze net als jij zelf geen relatie of contact?
Gebruikersavatar
Nadia
daar ben ik weer
Berichten: 15
Lid geworden op: vr feb 01, 2008 17:15

Bericht door Nadia »

voor mij was het seks hebben met heteromannen één van de redenen om een vagina te laten aanmeten. Een heterovrouw heeft nu eenmaal een *** en geen lala tussen haar benen...ik kan me ook niet voorstellen dat echte hetero's seks zouden kunnen hebben met een shemale of chick with dick....die mannen zijn op zn minst bi en in de regel zullen ze zich maar al te graag laten nemen door deze "dames"
marinth
ForumFan
Berichten: 340
Lid geworden op: wo okt 13, 2010 14:18

Bericht door marinth »

Nadia schreef:voor mij was het seks hebben met heteromannen één van de redenen om een vagina te laten aanmeten. Een heterovrouw heeft nu eenmaal een *** en geen lala tussen haar benen...ik kan me ook niet voorstellen dat echte hetero's seks zouden kunnen hebben met een shemale of chick with dick....die mannen zijn op zn minst bi en in de regel zullen ze zich maar al te graag laten nemen door deze "dames"
Sommigen wel... maar een groot gedeelte vind het gewoon leuk dat je anders bent als vrouwen... Zitten ook dus mannen tussen die NIET willen pijpen en NIET geneukt willen worden. Ze vinden het gewoon leuk dat je anders bent.
Als post op reduceer je de groep "admirers"... tot voornamelijk "zusjes" en travestieten. Dus ja of je daar nu blij mee moet zijn :roll:
Plaats reactie