fotografie

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

fotografie

Bericht door Aris »

geen idee in welke categorie ik het moet indelen, kan bij hobbys misschien, maar doe het even apart.
Ik ben zelf hobby fotograaf en doe veel shoots, van alles wat.
Sind ik met mijn vrowu zijn naar buiten ben gekomen, was ik van plan een mooie shoot van me zelf te laten maken als vrouw zijnde.
Ik ben wel wat extravert en dus is dat zichtbaar in mijn kleding, ga het ook niet aanpassen om minder op te vallen en vind het best zo.
Nu zit ik ook in het fantasy wereldje zo als sommige het al hebben gelezen, en hou ik van Victoriaans en Burlesque onder andere.

Om lang verhaal kort te maken, 1e shoot van mij had ik geregeld, beroeps fotografe en Visagiste.
Binnen 1 week heb ik 3 andere aanvragen binnen, 2x van fotograaf 1x van visagiste, ze willen allemaal met mij een shoot doen, en 2 daar van een dubbelshoot, dus met een bio vrouw er bij.
Allemaal in de agenda voor Jan en Feb :) daar kijk ik wel naar uit.
gezicht ben ik echt niet apassabel als vrouw zijnde, ( vind ik zelf )heb goede visagie nodig, en dat zit er ook allemaal bij.

Op TFP basis dus 4 shoots, fotograaf, visagiste en 2e model voor 2 shoots :)
Setting zal uiteenlopend zijn, voor mijn dagelijkse kleding tot fantasy :)
Zal even foto bijvoegen die ik met foon heb gemaakt, niet echt scherp maar hebben jullie een idee.
Is zeker niet een stijl die iedereen leuk of mooi vind, maar is wel MIJN stijl ;)

haha sta er lekker vrolijk bij te kijken , ben bezig met die rot foon alles goed te krijgen dus let niet op mijn gezicht :P erg hahahaaAfbeelding
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: fotografie

Bericht door Sandy »

Wat leuk! Gefeliciteerd!

Ik vind het wel een mooie jurk hoor :D . Maar ben zelf dan ook gek op grote gothic jurken.

Liefs, Sandy
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

Thanx Sandy :)
ik ga dan ook zelf regelmatig naar evenementen als EFF, daar maakt het toch al niet uit wie je bent en hoe je gekleed gaat, dus ben altijd vrouw daar.
Ik ben bezig met groep samen te stellen die mee wil naar leipzig, Victorian picknick, duurt 4 dagen is onderdeel van Gothic treffen
http://www.wave-gotik-treffen.de/info.php" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=Wy7y8nMTcLg" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: fotografie

Bericht door Sandy »

Mooi filmpje van Youtube!
Ik vind gothic echt heel mooi. Mooie jurken en make-up en zo. Ik ben naar de allereerste EFF geweest. Toen was het nog heel apart als je verkleed ging. Nu ben je 'verkleed' als je in je gewone kleding gaat :wink: . Ik zou best weer een keer willen, maar doe dat niet zo makkelijk in mijn eentje. Ik kijk wel iedere keer naar alle foto's op internet.
Ik ga wel 2 keer per jaar (als het lukt, anders 1 keer) naar de gothic&fantasy-beurs in Rijswijk. Ook erg leuk! Ik heb nog nooit een gothic travestiet gezien. Mmhhh... lijkt mij wel wat :D .

Liefs, Sandy
Baronesvictoria
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 18:34

Re: fotografie

Bericht door Baronesvictoria »

Hoi super allemaal

Ik zag toevallig dit onderwerp voorbij komen
Ik ben zelf ook helemaal verslaafd aan Authentieke Victoriaanse kleding tijd 1870 tot 1905
Je kan mij zeker tegen wel tegenkomen op een fantasy fair of castlefest :-)

Groetjes Barones Victoria Petra Lace :-)
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

Hallo Barones Victoria, leuk ben benieuwd :)
Baronesvictoria
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 18:34

Re: fotografie

Bericht door Baronesvictoria »

http://www.flickr.com/photos/25650826@N04/" onclick="window.open(this.href);return false;

Foto's van de Barones (-:
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

Die zijn echt schitterend, heb nog niet zo veel omdat ik er pas mee begin :) maar dat is wel exact war ik heen wil . en ja ik ken je dus wel :) van de effe ne zo , ik liep daar alleen als fotograaf
frencis
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 29, 2013 12:52
Locatie: eindhoven

Re: fotografie

Bericht door frencis »

hoi hoi

ik ben net nieuw op dit forum en ben aan het proberen om alles bij te lezen er staat zoveel geschreven, maar dit raakte me toch wel ben inmiddels al 3 keer naar de elf fantasy fair geweest (2xarcen en 1xhaarzuilens) en het is heerlijk om daar als vrouw rond te lopen niemand die raar opkijkt, mijn moeder heeft een schitterende victoriaanse jurk voor me gemaakt, ik had het patroon over laten komen uit de V.S.

de jurk en de onderkleding zijn door mijn moeder gemaakt, het corset en de laarzen en de hoed heb ik er bij gekocht, al met al is het een schitterende combinatie geworden

het staat in de planning om dit jaar weer 2 keer naar de EFF tegaan en me weer helemaal in een ander tydperk te wanen, en mijn ogen uit te kijken naar andere creaties, het lijkt erop dat het ieder jaar steeds mooier wordt

http://www.mijnalbum.nl/Album=CH6CECIC" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes frencis
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

dat is een hele gave jurk Frencis :)
Ik ben dit jaar van plan om naar Vioctorian Picknick in leipzig te gaan, ben een groepje aan het samen stellen van mensen die mee willen.
Is dat misschien ook iets voor jou ?
Ik ben daar veel me bezig via mijn Fb pagina, je mag me daar wel opzoeken , aris van eck
frencis
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: di jan 29, 2013 12:52
Locatie: eindhoven

Re: fotografie

Bericht door frencis »

hoi hoi

dankje wel voor het aanbod aris,

maar ik zal dit jaar niet meegaan naar leipzig ik heb teveel andere dingen aan mijn hoofd dat mijn aandacht vergen, mijn gesprekken in het vu, het op en neer reizen naar amsterdam, laseren van mijn gezicht , hopen dat ik dadelijk nog geaccepteerd op het werk, dus om er een paar dagen er tussen uit te gaan klinkt heerlijk maar financieel niet haalbaar

maar ik houdt het in de gaten misschien volgend jaar

groetjes frencis
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

Vorige week heb ik een fotoshoot gehad in de kleding die ik zelf dus echt helemaal fantastisch vind :) zeker niet ieders keuze en stijl, maar wel de mijne :P
binnekort weer andere shoot :)
Afbeelding[/url]
Afbeelding[/url]
Afbeelding[/url]
Afbeelding[/url]
Afbeelding[/url]
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

zijn wat erg klein, hier beter :)


Afbeelding
Afbeelding
[url=http://s471.beta.photobucket.com/user/a ... 3.jpg.html]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sandy
dagelijks aanwezig
Berichten: 94
Lid geworden op: di dec 11, 2012 15:50
Locatie: Almere

Re: fotografie

Bericht door Sandy »

Ik zie mijzelf er niet in lopen, maar ik vind het wel echt fantastisch om te zien :D
Gebruikersavatar
Aris
dagelijks aanwezig
Berichten: 158
Lid geworden op: ma okt 15, 2012 18:30
Locatie: Oss
Contacteer:

Re: fotografie

Bericht door Aris »

is uiteraard ook niet mijn dagelijkse kleding, de 2e van boven wel, maar dan onder die hoed
Plaats reactie