Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Algemene discussie over feesten -- ook archief voor feesten voor 2005

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Paula
Eredivisie
Berichten: 513
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00

Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Bericht door Paula »

Zoals jullie bekend, organiseren we op 25 maart wederom het Travestie.org feest in club Fun4Two. In tegenstelling tot eerdere party's worden bij dit feest ook mannen toegelaten.

Kennelijk heeft dit gegeven wat vraagtekens opgeleverd en dit willen we graag toelichten. De party is destijds opgezet met het idee om een uniek travestiefeest te organiseren. Een feest waar je je als T* goed op je gemak kon voelen. En die doelstelling is duidelijk gehaald. De party's zijn inmiddels zeer bekend en wij krijgen regelmatig vragen wanneer het volgende feest weer is.

Het concept van de door ons georganiseerde feesten was steeds weer hetzelfde. Op zich is daar niets mis mee, maar we wilden toch iets veranderen. Want een 'gouden formule' blijft niet voor altijd gelden.

Wij hebben gemerkt (KiTTenKlub) dat er bij een meer open deurbeleid er meer verschillende mensen komen. Wij denken dat dit de sfeer alleen maar ten goede komt. Derhalve hebben wij na overleg de keuze genomen om bij dit feest het deurbeleid te wijzigen.

Maar let op !!

Dit houdt niet in dat wij een andere kijk op ons feest hebben of dat wij andere waarden en normen hanteren. Op het komende feest gelden exact dezelfde regels als op alle andere party's. Wezenlijk zal er wat dat betreft dus niets veranderen.

Mensen die voor het eerst uit willen gaan zullen dit net zo geweldig vinden als velen onder jullie dat ook gevonden hebben. Eventuele vrees voor handtastelijkheden is overbodig. Dat zal niet gebeuren. Daar staan wij voor in, want ook wij én de club willen dat niet. En ook wij willen weer een volgend feest. En dat kan niet zonder jullie.

Dus ik verzoek jullie om hier geen negatieve conclusies aan te verbinden, doch ons gewoon het vertrouwen te blijven schenken dat je ons altijd al geschonken hebt. Ik hoop onze regelmatige bezoeksters op 25 maart weer te zien en ik hoop dat we weer een hoop 'nieuwe' gasten kunnen ontvangen. De gemoedelijke sfeer zoals je van ons gewend bent blijft gehandhaafd.

Het Travestie.org feest blijft het Travestie.org feest !!


Groetjes, Paula
"I love the way you walk. I love the way you talk. But please shut up !"
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Paula,

Ik was toch al van plan om te komen, maar dit maakt het voor mij alleen maar leuker.
Denk zelf ook dat een gemêleerd gezelschap de sfeer ten goede zal komen. En we zijn met elkaar "vrouws" genoeg om eventuele problemen (die ik overigens niet verwacht) het mooie hoofdje te bieden.
Cyn.
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Zet mij maar op de VIP-gastenlijst... als dat mag... ja? please? :wink: :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
langemeid
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 11:29
Locatie: "betuwe"
Contacteer:

Bericht door langemeid »

nou ben nog nooit geweest maar eens moet toch de eerste keer zijn.
dus mischien trek ik de stouten hakken aan.
En zeker zal ik er geen probleem mee hebben al het gezelschap zich uitbreid.

Juist kan het denk ik alleen maar positiever werken.

misschien tot straks dan, langemeid
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo dames (en heren ook),

Wat mij betreft mogen er dan ook wel biovrouwen komen, maak er een feest van waarbij "toevallig" een hoog T-gehalte aanwezig is. Gezien de prijs van de entrée en het karakter van het feest, zullen er denk ik weinig of geen sensatiezoekers of andere probleemveroorzakende lieden komen.
Ik blijf er niet om thuis. CU in fun42

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Het maakt mij allemaal niet uit. Ik ben er bij in fun4two en daarnaast zal ik waken over jullie> Believe me het wordt een fantastische avond.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Nathalie
Forumdiva
Berichten: 1230
Lid geworden op: zo jun 17, 2001 2:00
Locatie: 't Gooi
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Nathalie meldt zich bij deze af.
(De eerste fun4two-avond die ik ga missen.)
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1363
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo allemaal,
Pamela- schreef:Ik ben er bij in fun4two en daarnaast zal ik waken over jullie> Believe me het wordt een fantastische avond.
wat Pamela al schrijft geld voor het hele travestie.org team.
we zijn er allemaal en ongeregeldheden worden (net als de vorige feesten) niet getolereerd.
Dus daarom hoeft niemand het te laten :)

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Het is ook een goede gelegenheid om ook eens een 'gezicht bij een naam' te krijgen van degenen die je mogelijk al kent van de chat of forum.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi,

ben 2x geweest ook de laatste keer eind 2003, heb een leuke avond gehad, heb geen moeite met "publiek" maar dan wel in het dagelijkse gebeuren.

Beschouwde het toch wel als een onder "ons" gebeuren en heb geen behoefte aan mannen die ook komen kijken. (Partners vallen hier niet onder).

Krijg de indruk dat het aantal bezoeksters tegen viel en er dus iets aangedaan moest worden , als dat zo is niets verkeerds mee de cijfertjes moeten ook kloppen, maar dan hadden we hier onder elkaar, als dat zo is,
misschien wat meer aktie kunnen ondernemen in een vroeg stadium.

Dus deze keer niet, maar toch een geslaagd feest :D gewenst aan allen.

groetjes, Adriana
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Ja hetzelfde vanaf mijn adres. Heel veel plezier gewenst en ga vooral door met organiseren ik wil als ik weer werk heb ook een keer komen.
jenniferjohansoon
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: do feb 14, 2013 9:05

Re: Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Bericht door jenniferjohansoon »

. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
jennifer
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Bericht door natasja »

Wil ook graag weer komen. fun4two was voor mij althans altijd leuker, maar wat een rare dag! Op maandag?
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Bericht door Irene »

25 maart 2004 viel waarschijnlijk niet op maandag :-)
Kleine stapjes
natasja
ff weer wat posten
Berichten: 68
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 22:11
Locatie: rotterdam

Re: Travestie.org party in Fun4Two op 25 maart

Bericht door natasja »

Hahahaha :D , zeg maar blond he :oops: . Had helemaal niet gezien dat dit een oud onderwerp was :roll:
2016 KAN MIJN OMMEKEER WEL EENS WEZEN
maria1019
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: di apr 16, 2013 19:47

Re:

Bericht door maria1019 »

johnn schreef:Hallo allemaal,
Pamela- schreef:Ik ben er bij in fun4two en daarnaast zal ik waken over jullie> Believe me het wordt een fantastische avond.
wat Pamela al schrijft geld voor het hele travestie.org team.
we zijn er allemaal en ongeregeldheden worden (net als de vorige feesten) niet getolereerd.
Dus daarom hoeft niemand het te laten :)

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
Het is ook een goede gelegenheid om ook eens een 'gezicht bij een naam' te krijgen van degenen die je mogelijk al kent van de chat of forum.
wat Pamela al schrijft geld voor het hele travestie.org team.
Plaats reactie